Kukkahattutätit ja sedät vois mennä itkeen tuonne naapuriin ensinnä eläinten oikeuksista, eikä parkua täälä suomessa. Pistän pienen maistiaisen naapurin jahtikulttuurista ja niitä on siellä tuubissa useita. http://www.youtube.com/watch?v=prDqa6uQiQk
Karhunkierros
5
288
Vastaukset
- EI perseille
Mee sitten persun peräsuolesta tehty pienimunainen munanjatkeella varustettu pikkunilviäinen sinne naapuriis asuun jos siellä on noin kivaa.
Näytänkö sulle videopätkiä siitä miten persunpersereiile tehtäisiin yhdessä toisessa naapurissa niin ei tarvis itkee että täällä persreiällisiä kohdellaan huonosti.
Tuus tänne perse niin setä tekee susta lapasia.
Niitä vois sitten lähettää tuonne naapuriin perseen pyyhkimistä varten pakkasessa.- Persupäälikkö
Seuraavan kapinan osapuolet on perusuomalaiset ja vihreät etelä euroopan tukijat
- Persut puuhuun!
Ei tarvitse olla vihreä kapinoidakseen persuja vastaan. Ihan me kokoomuslaiset ollaan sitä mieltä, ettei tuon yhteiskunnan pohjasakan tarvitse pihaan tulla. Vanhaa punakaartiahan se on koko sakki. Että oksettaa ihan.
Yrittäjänä voinen sanoa, että meille ei muuten sitten persuja palkata enää töihin. Yksi mamu osaa ja kykenee tekemään työtä kymmenen rapakunnossa olevan persun edestä. Ja Mamut ovat kohteliata, eivät tule krapulassa töihin, eikä tarvitse odottaa skandaaleja, toisin kuin persujen kohdalla. Ei asiakaspalveluun voi laittaa krapulaisia, epäkohteliaita, epäsiistejä, hiellehaisevia, kielitaidottomia ja pöhöttyneitä persuja, jotka eivät ole yhtään katsoneet aamulla peiliin, miten töihin lähtevät.
Voisivat katsoa peiliin!! Eikä aina selitellä, että sehän oli vitsi, eikös nyt taaskaan huumoria ymmärretty yms.- Vai että setä
Pääasia et kuori kiiltää ja sisus on silkkaa mätää täynnä. Kirjotuksista päätellen siellä kirjoittelee amisviiksinen yrittäjäperheen kuopus joka päässyt juuri hoitojaksolta kotiin.
- ihminen on hirveä
Viirusilmäiset kirkiisit mua jatkettaan hakemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066