Varokaa näitä merkkejä

Juha8222222

Ja tässä on järjestyksessä pahimmat merkit.
Otan huomioon kokonaiskuvan eli kaikki ihmisen pahat puolet ja omien kokemusten mukaiset päätelmät.
MUTTA enhän mä usko Astrologiaan mutta tämä on tehty viihteellä enemmän.

Jokainen voi ottaa kantaa tähän topiciin ja toivottavasti herää hyvä keskustelu hyvässä hengessä.

Itse olen Härkä ja nouseva merkkini on Jousimies ja Kuumerkkini on Kauris.


Pahimmat;

1.Vaaka(kaikki tuntemani lähinnä tunnekylmiä ihmisiä, vähän psykojen sielunveljiä mutta tiedän ainakin yhden hyvemmän Vaaan joka eräs kuuluisa Youtubettaja)

2.Oinas(niin voimakkaita persoonia joita tiedän osan heistä, pelottavia hieman, jo ulkonäön puolesta pelottavia, yksi Oinas tulee mieleen joka ei niin pelottava luonteeltaan joskin ulkonäöltään hieman pelottava ja tää kuuluisa Alppinisti Tanja Poutiainen on kaikkea muuta kuin pelottava, ainakin noin julkisuuskuvassa)

3.Jousimies(aika pelottava merkki tietyllä tapaa mm Juha Mieto ja Saku Koivu kuuluisia Jouskareita, siellä on mm kiusaajia ja sitten tyyppejä jotka aika voimakkaita ja määräileviä sekä nokkavia ja omia persoonia, mut on paljon Jouskareissa ihania tyyppejä)

4.Härkä(pelottava ja pelottava merkki mut aika jyräävä halutessaan mut esim Jukka Koivu on tosi pelottava ja tää Risto Dufva on aika jyräävä, tunteikas ja sanova, jopa minä tunnustan osaan olla tarvittaessa aika jyräävä persoona mut useimmiten EN ja jotkut pitää Härkiä kait pelottavina siinä mielessä koska ne ei liiku juuri missään vaan kotona, ja voi pitää niitä eriskummallisina ja epäilyttävinä ihmisinä mut takana voi olla ujoutta ja ihmispelkoa, ainakin mun kohdalla)

5.Skorpioni(joo voimakkaita ja aika ilkeitäkin persoonia heissä mut toisaalta löytyy sit joitain hyviäkin tyyppejä, ei kovin kait luotettavia en tiiä, voivat puukottaa)

6.Vesimies(jollain tapaa PELOTTAVA mut ei ihan kärjessä kuitenkaan, koska tunnen joitain Vesimiehiä jotka mukavia, pohjimmiltaan hyviä persoonia joskin pelottavia, omia yksinäisiä sieluja)

7.Rapu(hyviä tyyppejä mut löytyy sit semmosia joista en pidä niin paljon koska enemmän kiusaajia, ja kylmätunteisia)

8.Kalat(hieman pelottavia jotkut joita tunnen mut aika sellaisia tyyppejä joiden kanssa melko helppo mielestäni tulla toimeen, tiedän mm kolme, kovia ryyppäämään ja elämä hieman rappiolla mutta ei mielestäni ainakaan kaksi niistä kovin pelottavia luonnostaan, mutta tunteenpurkauksisssa saattavat olla vaarallisia mut pohjimmiltaan ei pelottavia tyyppejä vaikka teoissa ne kaksi on olleet pahoja välillä)

9.Kaksonen(jyrääviäkin kaksosia mut semmosia mukavia, ei niin hirveen pelottavia tai pahoja tietääkseni, Tammisen Juhani on kyllä tosin PELOTTAVA ja omakehu persoona huih mut samaa merkkiä oleva Ape Suhonen on taas erilainen, enemmän järkevä keskustelija, ja äitini veljen naiskaveri on hyvin järkevä ja viileä mutta ei kylmätunteinen Kaksonen, PIDÄN, ei liikaa tunteile muttei liikaa kylmätunteinen)

10.Neitsyt(osa hieman pelottavia ja itsepäisiä mut pohjimmiltaan KILTTEJÄ, vähän niinkuin Härätkin kait mutta ei niin voimakkaita)

11.Leijona(itsekeskeisiä ehkä, en osaa sanoa mut oman kokemukseni mukaan mitä tiiän Leijonia niin hyviä, lempeitä tyyppejä ja vähemmän pelottavia, aika tunteikkaitakin, hyvässä että pahassa)

12.Kauris(enpä saa mieleeni onko siellä ketään pelottavaa tai pahaa yksilöä jonka tunnen vaan kaikki hyviä tyyppejä jotka tiedän, ehkä yksi hieman vaikea persoona mut pohjimmiltaan hyvä, oikein ihmisläheinen tyyppi hänkin, hieman ehkä viileitä tietyllä tapaa mut ei liikaa)

14

541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juha8222222

      tein listan NOPEASTI
      joten siellä voi olla virheitä

    • Muutama sana

      Kannattaa muistaa että nuo ovat vain sinun omia mielipiteitäsi, ei mitään yleisiä totuuksia. Olen itse vaaka ja suorastaan nauratti että olet listannut kaikkein pahimmaksi merkiksi vaa`an. Me olemme ystävällistä, toisinaan hieman ujoakin porukkaa eikä todellakaan olla mitään kylmiä psykopaatteja. En ymmärrä mistä olet tuollaista saanut päähäsi. Muutaman tapaamasi ihmisen perusteella ei kannata yleistää kaikkia loppuja samanlaisiksi. Saman merkin edustajat saattavat olla ihan erilaisia keskenään. Monet asiat on otettava huomioon ja luonteeseen vaikuttaa toki muutkin tekijät kuin horoskooppi.

      • 0100100

        Niin, sinunkin kannattaa muistaa että nuo ovat vain hänen mielipiteitään eikä ottaa heti itseesi.


      • Muutama sana
        0100100 kirjoitti:

        Niin, sinunkin kannattaa muistaa että nuo ovat vain hänen mielipiteitään eikä ottaa heti itseesi.

        I know :D Mutta on tuollainen yleistäminen kyllä ärsyttävää. Persoonia on niin monia kuin on ihmisiäkin joten ei voi luokitella ihmisiä 12 lokeroon. Jokainen on oma kokonaisuutensa.


    • Juha82222222

      mut tämä olikin vain mun tuntemat ihmiset joista muutama kiusasi mua koulussa.
      He oli Vaakoja.

      En tunne kaikkia joten ei oo ehkä viisasta tehdä tällaista listaa
      mut tein tämän listan enemmän viihteen takia, koska en ota vakavasti horoskooppeja ollenkaan.

      Maailmassa on niin monia Vaakoja ja siellä voi olla monia tosi hyviä.

    • Muutama sana

      Ikävä kuulla että sinua on kiusattu sillä minuakin on. Olin kiusattu tarhaikäisestä aina 9. luokkaan asti.

    • Juha8222222

      minua kiusattiin myös Lukiossa että Amiksessa.
      Ja myöhemmin urheiluseurassani kiusattu minua sekä internetissä ns nettikiusaaminen.
      Isääni myös kiusattu urheiluseurassa koska hän voitti selvästi karsinnat Hiihdossa ja häntä ei valittu edes kakkosjoukkueeseen.
      Sitten isäni lopetti pian hiihdon.
      Hän hävisi vain minuutin 10 kilsalla Suomen parhaalle vaikkei isäni harjoitellut yhtä lujaa kuin se Liljeroos vai mikä se oli.
      Siinä on mun perheeni täydellinen esimerkki siitä kuinka pahimmassa tapauksessa voidaan syrjiä ihmisiä.
      Äitini joutui kiusatuksi ala-asteella.
      Pikkuveljeäni syrjittiin myös urheiluseurassani.
      Isääni kiusattiin myöhemmin työpaikassa jossa hankalat pomot aiheutti ongelmia isälleni mitätöimällä ja haukkumalla.


      Hyvä Suomi!!!

      • Juha8222222

        ja tällä hetkellä pikkuveljeäni syrjitään kunnan hommissa.
        Hän ei saisi perustaa edes yritystä.
        Kaikki on häntä vastaan melkein.
        Silti asiakkaat joita hän on palvellut ovat veljeni puolella.
        Veljeni aikoo ehkä perustaa yrityksen.
        Ilkeä pomo mitätöi veljeni ja haukkui tämän luuseriksi ja huonoksi työmieheksi vaikka asianlaita on toisinpäin sillä veljeni on NERO työssään.
        Saanut asiakkailta hyvää palautetta.


      • Oinas -71
        Juha8222222 kirjoitti:

        ja tällä hetkellä pikkuveljeäni syrjitään kunnan hommissa.
        Hän ei saisi perustaa edes yritystä.
        Kaikki on häntä vastaan melkein.
        Silti asiakkaat joita hän on palvellut ovat veljeni puolella.
        Veljeni aikoo ehkä perustaa yrityksen.
        Ilkeä pomo mitätöi veljeni ja haukkui tämän luuseriksi ja huonoksi työmieheksi vaikka asianlaita on toisinpäin sillä veljeni on NERO työssään.
        Saanut asiakkailta hyvää palautetta.

        Eikö kannattaisi vaihtaa jo paikkakuntaa,jos sielläpäin on tuollaisia ihmisiä,tylsää aina kun ihmiset eivät viitsi mainita edes maakuntaa.En kyllä Turun seutuakaan tai ainakaan itse Turkua voi suositella!


    • Muutama sana

      Mukava kuulla että veljesi on hyvä työssään. On se vaan niin perseestä että jopa aikuiset ihmiset joutuvat tuollaista sontaa kestämään. Luulisi että vain lapset ja nuoret kiusaa toisiaan mutta että ihan aikuisetkin syyllistyvät siihen. Ihan uskomatonta! Sano veljellesi ettei luovuta vaan laittaa kampoihin kiusaajille, se joka viimeisenä nauraa on veljesi. Toivon todella että hän menestyy.

    • Im happyy Im happyyy

      Hämmästyin, kun leijona oli vasta 11. Kun yleensähän sanotaan että leijonat raivostuvat helposti ja ovat ilkeitä. Itse olen leijona ja on mukava kun horoskoopistani sanotaan kerrankin jotain positiivistä

    • Lepotuolissa...

      Naisen kannattaa ottaa huomioon huone 5 miehen kartassa.
      Jos nainen harkitsee suhdetta mieheen, naisen kannattaa ottaa huomioon miehen MC, jotta voi tukea miestä parhaalla mahdollisella tavalla.
      Naisen kannattaa ottaa huomiooan miehen kuun yläsolmu, jos sieltä ei ole onnea saavutettavissa, voi lähteä etsimään onnea vastamerkistä.
      Naisen kannattaa ymmärtää miehen huone 12 ja antaa rauha miehelle.

    • neonluuvalo

      Tietääkö joku näkyykö luonnehäiriöisyys jotenkin kartasssa tai onko jokin yhdistelmä herkempi menettää mielenterveytensä. Entä näkyykö narsismi jotenkin?

    • ujohko2

      Olen oinas,mutten tosiaankaan niin kuin nimimerkki sanoo! olen herkkä,kiltti ja ujo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1326
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      904
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      809
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      764
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      764
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      756
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      744
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe