Horoskoopeista?
Ottakaa se VIIHTEENÄ.
Ei nuo pidä paikkaansa.
Kaikissa merkeissä on erilaisia ihmisiä.
Jos ne pitäisi paikkaansa niin sen pitäisi mennä aina sen mukaan että Härät on härkiä, Jouskarit on jouskareita tai Kaksoset Kaksosia ja sitä rataa, MUTTA KUN EI.
Mitä ihmettä te höpötätte
2
132
Vastaukset
- namuli13
Sanos muuta. Horoskoopit ovat aivan hassua luokittelua. Ihminen haluaa tietää ja laittaa karsinoihin. Onneksi elämä ei mene niin, vaan ihan joka aikaan vuodesta syntynyt voi olla millainen vain.
Horoskooppien paikkansapitävyys voi kasvaa vain siten, että suuri joukko ihmisiä alkaa käyttäytyä oman horokooppinsa mukaisesti. Jotenkin niin saattaa jossain määrin käydäkin. Jos vaikka horoskooppi kertoo, että olet eläinradan rohkein, niin johan se lisää uskallusta. - 13+2
Viihdehoroskooppeja voit käydä lukemassa esim. iltalehden sivuilta.
Täällä saataa joitain kiinnostaa horoskoopit astrologisessa mielessä, siihen liittyvät planeetat jne. Aurinkomerkki ei paljoa kerro koko horoskoopista.
Mutta meistä on moneksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as873503Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253083- 532990
- 592833
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542677Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582638On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle552401Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802261- 452122
- 692118