Aamukampa

Montako yötä on jäljellä ennen reissua?
Meillä olisi 15 jäljellä. Sitten 4 henkeä Nai Yang Beachiin.
On odotettu jo kauan kun varattiin matka 6kk sitten.

34

611

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reissuun

      6 yötä meillä ja sitten Katalle!

    • 01.03 tule pian

      1.3 lähtö kokonainen kuukausi lämmössä, omatoimisesti.

    • Kohta mennään :)

      It is 1 day, 5 hours, 39 minutes, 19 seconds ...eli aikas vähän :)

      • Ihana toi 19 sekuntia. =D


    • pyppe

      Viikko vielä 17.2, sitten lähtö Katalle 4 hlö. perhe ja hotellina Phuket Kata Resort.

      • Zipii

        Huomenna lähdetään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • tomorrow

      25 tuntia :)

    • 13.2-2013

      13.2.2013 eli keskiviikkona lähtö kohti Karon Beach

    • marisohe

      Meillä lähtö 17.2, kata beachille :)

    • piikuliini 5

      Meillä lähtö 24.2 Karonille, jee!

    • kohtakohta

      Meillä 21.2 lähtö Karonille :)

    • Karonille

      Meillä lähtö Phuketiin 15.2.. Ei enää kauaa tarttis odottaa....

    • suzy3

      20 päivää vielä ja sitten Karonille :)

    • liinu

      lähtö 14.2 Katalle

    • tuitui3

      3.3 Lähtö Katalle yksin m36

    • merlin beach

      17.2. lähtö , ostettiin 4 viikkoa sitten

    • jepjep

      9 Päiväää !! :)) on tätä ootettukin ! 1.5 vuoteen ei oo lomaa ollu !!

    • Menemme

      Karonille n.kuukauden päästä. Reilun puolen vuoden odotus huipentuu.
      Nyt jo alkaa hymyilyttää.

      • asiantravel

        19 päivä lento bangkokiin, huhtikuussa takaisin. Ympäri thaimaata kierrellen, formulat malesiassa. enempää ei kannata suunnitella etukäteen.


    • lomalle lomps

      TÄNÄÄN! Jeeeeee................

    • 17.2.

      17.2. lähtö

    • asiantravel

      tänään. huhtikuussa takaisin.

    • onhantätäootettu

      tänään lähtö!!

      • aaaw6uj

        jee tänäänlähtee 18.30 nokka kohti lomaa


    • Ikuinen vilukissa

      12.1. Taas lähdetään! 2,5vkoa etelä- ja keskithaimaata akselilla koh chang-phuket!
      Nyt kun pakkaset taas ehtivät tännekin, lomakuume nousee kohisten.

    • äippä78

      20 päivää täälläkin ;) Siis 15.12. 2aik 2lasta Karonille, Hotellina Centara Karon Resort.. Kauan odotettu matka lämpöiseen :)

    • miposa

      16.2. lähtö Karon beachille. Oi sitä lämpöä! Tällä hetkellä pakkasta 15 astetta..

    • heily

      12.12 lähtö karonille jeeeep

    • MAKITANOUMILWAUKEE

      20.1. Lähtö Phuketiin ja siellä Kamala Beachille Cape Sienna hotelliin 2vk. Kahdestaan vaimon kanssa hääpäivää juhlistamaan.

    • Valinnan paikka

      Tasan kaksi päivää jos otetaan toi 350 e reissu. Toisaalta olisi kiva olla joulun yli, sit joutuu kyl maksaan pari sataa enemmän. Elämä on :D

    • sunnuntailapsi

      Torstaina iltalento Phuketiin. Vähän nyt mietityttää tuo keli, aika sateista näyttää olevan. Ne mellakat ei mua hetkauta, maailma on epävarma paikka muutenkin.
      Tietääkö joku sateista enemmän... kun olemme menossa vain viikoksi.
      Mutta IHANA silti päästä täältä pimeydestä ja kylmyydestä pois......

    • Dkdko

      Sunnuntailapsi: Sinuna en murehtii säästä, sillä phuketin sääennuste näyttää lähes aina sadetta. Sade voi kuitenkin olla pikku kuuro auringon laskun jälkeen. Toki voi olla sadepäiviäkin vielä tässä vaiheessa, mutta uskoisin että tulette kyllä saamaan sitä aurinkoakin ihan yllinkyllin.
      Hyvää matkaa teille! Me vielä odottelemme nelisenkymmentä päivää ja lähdemme matkaan silloin!

    • Eve1955

      Vielä pitäis jaksaa 79 aamua. 2.3. lähtö Phuketiin Kata Beachille Ricos Bungalows -hotelliin. Tunteeko joku paikan? 4 viikkoa oltais siellä.

    • 1 yö

      Ensi yö ja huhtikuun 29 päivä vapuksi suomeen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1070
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      733
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      48
      536
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      536
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe