Pilkettä sunnuntain silmässä

Anonyymi-ap

😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään…

Millainen hän olisi?

Ei tarvitse kertoa pituutta, ammattia tai silmien väriä. Kerro vaikka kolme asiaa: millainen huumorintaju, millainen luonne ja mikä pieni arkinen asia saisi sut kiinnostumaan.

Ja hei, ehkä joku lukee vastauksesi ja miettii: ,,Tuohan kuulostaa ihan minulta.” ❤️

62

386

Äänestä

Vastaukset 62

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Hmm. 🤔 Luulen että hän olisi joku, joka käyttäisi saksalaisia lainausmerkkejä. 🇩🇪

Huumorintaju: vasta testauksessa.

Luonne: sosiaalisempi kuin minä ainakin.

🦄

• Anonyymi00002
        UUSI

Tunnen voimakkaasti elohiiren silmässäni sarvinen 🤓 Voin myös olla Saksalainen, kaikki merkit viittaa nykyisin siihen.

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Tunnen voimakkaasti elohiiren silmässäni sarvinen 🤓 Voin myös olla Saksalainen, kaikki merkit viittaa nykyisin siihen.

Ihmeellisiä ovat palstan kirjoittajien identiteetit!

Joku sai täällä eilen päähänsä, että minä olisin kirjailija T. Kyrön alter ego.

Ihminen ei koskaan pelkästään itse voi päättää, mitä on. 🤔🇩🇪✡️

🦄

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

🦄

Kyllä uskontoa, asuinmaata, kieltä, asennettaan ja jopa hiippakunta voi, jos nii haluu. Kuulemma.

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Tunnet varmasti sitte Mikki Hiirenki Merihädässä, ja sen keräämät suppilot.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kyllä uskontoa, asuinmaata, kieltä, asennettaan ja jopa hiippakunta voi, jos nii haluu. Kuulemma.

Sitä en epäile ollenkaan, että eräiden tarinallisuudet ei tunne mitään rajoja. T naiselta

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

🦄

No kihahtiko hattuun?

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Sitä en epäile ollenkaan, että eräiden tarinallisuudet ei tunne mitään rajoja. T naiselta

No ny on nihkeä meno, joku yrittää nostaa numeron tällaisestakin ihanko esim organisaatio vs yksilö? Kulti se ei toimi niin

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tunnet varmasti sitte Mikki Hiirenki Merihädässä, ja sen keräämät suppilot.

Vaihtuuko tämä luopioksi tmv epäilty säännönmukaisesti vai impulsiivisen riivaus- tai kuohuntakohtauksen vallassa? Tuli mieleen kysyä kun näitä variaatiota on ollut sen verran paljon ja välillä useammalle samassa manifestin tyngässä ärrännyt. En ole koskaan lukenut mutääm vastaavaa, vaikka täällä on tämä gubbekin minkä sanoilla ratsastat

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

🦄

Tunnustan, että elohiiri tuntuu edelleen peräaukossani 🤭 ja vieläpä ilman sarvia ja hampaita!

🤓

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Tunnustan, että elohiiri tuntuu edelleen peräaukossani 🤭 ja vieläpä ilman sarvia ja hampaita!

🤓

Auts. En haluaisi nähdä sanoja "sarvi", "hammas" ja "peräaukko" samassa virkkeessä. 😩 😄

🦄

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

🤓

🤓:lle:

Etkö voisi kysyä tekoälyltäsi, miksi joku luulee minua T. Kyröksi tekstieni perusteella?

Itse en voi sitä tietoturvan hygieniasyistä tehdä.

🦄

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Auts. En haluaisi nähdä sanoja "sarvi", "hammas" ja "peräaukko" samassa virkkeessä. 😩 😄

🦄

Pahoittelut, mutta näitä välillä tulee, mistä näitä tulee, hjälp! 😂

🤓

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

🤓:lle:

Etkö voisi kysyä tekoälyltäsi, miksi joku luulee minua T. Kyröksi tekstieni perusteella?

Itse en voi sitä tietoturvan hygieniasyistä tehdä.

🦄

En millään ehdi, koeta pärjäillä sen kanssa😁

Onko sinulla parta? 🤓

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Pahoittelut, mutta näitä välillä tulee, mistä näitä tulee, hjälp! 😂

🤓

Ruokottomuuksien runsauden sarvesta? 🤔

🦄

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

En millään ehdi, koeta pärjäillä sen kanssa😁

Onko sinulla parta? 🤓

Pärjään.

On parta, mutta sellainen hento naisten versio. Eikä sitä näe muuten kuin ihan läheltä.

🦄

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Ruokottomuuksien runsauden sarvesta? 🤔

🦄

Seura tekee kaltaisekseen 🫣😆

Hymyilin itse ensimmäisen kerran tänään katsoessani Kummisetää. On se vain niin hyvä!

🤓

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Seura tekee kaltaisekseen 🫣😆

Hymyilin itse ensimmäisen kerran tänään katsoessani Kummisetää. On se vain niin hyvä!

🤓

Hyvä että pidät Kummisedästä. Silmäilin Wikipediaa ja huomasin, että se on paljon tunnustusta saanut elokuva.

En itse valitettavasti voi juurikaan katsoa fiktiota, koska pitkästyn kymmenessä sekunnissa fiktioon.

Katsoin tänään mieheni kanssa National Geographicia. Sieltä tuli kaksi hyvää ohjelmaa putkeen: Katastrofitutkinta ja Lentoturmatutkinta. 😍 Katastrofitutkinnassa oli mielenkiintoinen raportti Bhopalin onnettomuudesta Intiasta vuodelta 1984. Se on kaikkien aikojen maailman pahin teollisuusonnettomuus. Lentoturmatutkinnassa puolestaan oli tapaus, jossa turma johtui kokonaan lentäjien välisen yhteistyön loppumisesta, eikä koneessa ollut mitään teknistä vikaa. Oli hurjaa, että tuokin oli saatu selville jälkeen päin. 😮 Ihailen suuresti kaikkia onnettomuustutkijoita.

Huomenna illalla tulee ykköseltä Le Bureau, vakoojaverkosto, joka on fiktiota, mutta pidän siitä silti. Mathieu Kassovitzin läsnäololla ohjelmassa saattaa olla vaikutusta asiaan tai saattaa olla olemattakin. Ranskan kieltä on joka tapauksessa mukava kuunnella.

En voi kuitenkaan enää nauttia ohjelman aikana valkoviiniä. Läheiseni on lähellä elämänsä loppua, ja minun on oltava valmiina lähtemään sairaalaan heti, kun sieltä tulee soitto. Mutta alkoholi ei ole koskaan ollut minulle tärkeää, ja voin hyvin olla kuukausiakin ilman sitä.

🦄

• Anonyymi00003
      UUSI

Huumorintaju: Että vähän aina ja kaikesta voi vetää huumorilla, mutta osaa lopettaakin, kun näkee, ettei tänään.
      Luonne: Maanläheinen. Moni asia saa kiinnostaa, mutta tekeminen keskiössä. Seikkailunhaluinen. "Kerrankos täällä ollaan"-tyyppi joka osa nauraa itselleenkin.
      Pieni arkinen asia: Tukka sekaisin aamulla ja täysin mörtsi ennen aamukahvia. 😁 (elä kysy/puhu mulle mitään vielä)

• Anonyymi00014
        UUSI

Loistavaa, toivottavasti aamutsufee on jo juotu 🫣😁

🤓

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Loistavaa, toivottavasti aamutsufee on jo juotu 🫣😁

🤓

Pikkuhiljalleen. 😄

Nyt voisi jo keskustella jostain...😁

• Anonyymi00007
      UUSI

Hämähäkeistä omalla pöydällä ei varmasti innostu kukaan.

• Anonyymi00015
        UUSI

Söpöjä ne on! 🤓

• Anonyymi00035
        UUSI

Paitsi minä 😍

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Paitsi minä 😍

Turhaa kainostelua 😀

🤓

• UUSI

Onhan täällä monikin sellainen ihminen, joka saa mut hymyilemään. En täällä muuten käviskään. He on erilaisia ja saa mut hymyilemäön eri syistä. Useimmiten kuitenkin hymyilen kun nään sujuvaa vuorovainutusta ihmisten välillä ja näkee, että juttu kulkee kummallekin mukavasti.

Tarkkailijana nämä tämmöset lämmittää mieltä eniten, hyvä huumori ja oivallukset on ihan parhaita piristeitä.

Kiva lueskella miten ihmiset maailmaa tsuumailee. Jotkut on hiukan vielä hukassa ittensä kanssa ja maailmankin, mutta tarpeeksi elämää elämisen jälkeenkin hoitanee homman. Riisuu turhuudet yltä.

• UUSI

• Anonyymi00016
        UUSI

Hyvä asenne, tykkään 🤓

• UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Hyvä asenne, tykkään 🤓

Kiitos. 😉

• Anonyymi00028
        UUSI

ISTP-persoonallisuus-tarkkailija

• UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

ISTP-persoonallisuus-tarkkailija

Mä taisin olla joku INFJ, miten päin ne nyt menee noi kirjaimet i:n jälkeen. Oli kuitenkin harvinaisempia persoonallisuustyyppejä, siksi se vähän jäi mieleenkin kun en nyt ole osannut ajatella mitenkään harvinaiseksi persoonallisuuttani itse.

Mutta kyllä mä olen aina ollut hiljainen tarkkailija joka puhuu vasta, kun on sanottavaa. Tai kevennän jäistä ilmapiiriä.

• Anonyymi00012
      UUSI

"Jauhojengin halot". Montako matchia mahtuu yhteen Askiin? -52

• Anonyymi00017
        UUSI

🤓

• Anonyymi00019
        UUSI

Pelikortit ilman ässiä?

• UUSI

Itämaisten kielten professori Armas Salonen kertoi, että sumerilaisessa kulttuurissa 4000 - 2000 e.Kr. sisaret värjäsivät silmäluomensa sinivihreällä antimonisuolalla, guhlulla.

Guhlu valmistettiin raffinointiprosessilla. Sumerilainen meni ja tilalle tuli akkadilainen, (babylonialainen ja assyrialainen) kulttuuri, johon sana lainautui muodossa kohol, mutta myös merkitys muuttui tarkoittaen kaikkea raffinoimista.

Tuli arabialainen, العربية, kulttuuri, jossa raffinoimista tarkoittava sana lainautui samaan muotoon kohol, كحول, ja kun siihen liitettiin arabian artikkeli al-, lopulta al-kohol. Lainattiin länsimaisiin kieliin.

Salonen jatkoi, että 6000 vuoden takaisella guhlulla ja alkoholilla on vieläkin yhteistä, että ne 'antavat ilmettä silmään'. Salonen itse oli tunnettu siitä, että hänellä yleensa oli silmissään tämä pilke.

• Anonyymi00024
        UUSI

Al kohol tarkoittaa ”hiilestä”. Kajalit voi vetää hiilellä myös.

• UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Al kohol tarkoittaa ”hiilestä”. Kajalit voi vetää hiilellä myös.

Muistin virkistämiseksi luin arabiankielistä tekstiä, mutta koska se ei ollut vokalisoitua, كحول, panin siihen ehkä vahingossa ylimääräisen o:n, siis al-kohl eikä al-kohol. Vokaalisoituna se olisi toisen lähteen mukaan ollut اَلْكُحْل al-quḥul tai al-qoḥol.

Aabiassa on monia murteita, mutten tiedä, kumpi on klassisen arabian mukainen.

Mainittakoon, että abiassa on o:n ja u:n välinen vokaali, joka transskriboidaan milloin o:na, milloin u:na, esim. الكريم al-qur´an tai al-qor´an 'Koraani'. Joka tapauksessa sana al-kohol ei missään tapauksessa, ei edes preposition kera, tarkoita 'hiilestä'.

Sen sijaan jos tahtoo mustat silmäkajaalit voi kyllä käyttää hiiltäkin.

Haulla Alkoholi kielellinen etymologia sain seuraavan tuloksen, joka on tarkempi kuin Armas Salosen letkeä puhe:

"Alkoholi kielellinen etymologia"

"Sana alkoholi on peräisin arabian kielestä, jossa sen alkuperäinen merkitys oli kaukana nykyisestä päihteestä. Sanan kielellinen kehitys kulkee kosmetiikan ja keskiajan alkemian kautta nykyiseen merkitykseensä.
        Sanan etymologinen historia jakautuu seuraaviin vaiheisiin:
        • Arabian kielen alkumuoto: Sana juontuu arabian ilmauksesta al-kuḥl (اَلْكُحْل). Siinä al- on määräinen artikkeli ja kuḥl tarkoittaa hienojakoista antimonisulfidijauhetta, jota käytettiin perinteisesti silmämeikkinä (kajaalina).
        • Alkemistien vaikutus Euroopassa: Keskiajalla eurooppalaiset alkemistit omaksuivat sanan arabiankielisestä tieteellisestä kirjallisuudesta. Aluksi he käyttivät sanaa viittaamaan mihin tahansa erittäin hienoon ja puhtaaseen pulveriin tai jauheeseen.
        • Merkityksen siirtyminen nesteisiin: Ajan myötä käsitys "hienosta ja puhtaasta aineesta" siirtyi pulvereista tislaamalla saatuihin puhtaisiin nesteisiin ja tiivisteisiin. Keskiajan latinassa alettiin käyttää termiä alcohol vini eli "viinin alkoholi", mikä tarkoitti viinistä tislattua olemusta eli puhdasta väkiviinaa. Lääkäri ja alkemisti Paracelsus (1493–1541) vakiinnutti 1500-luvulla sanan käytön nimenomaan vahvasta alkoholista puhuttaessa.
        • Tulo suomen kieleen: Suomen kielessä sana on suhteellisen uusi laina. Esimerkiksi Elias Lönnrotin suomalais-ruotsalaisessa sanakirjassa vuodelta 1880 tarjottiin sanan vastineeksi vielä omaperäistä käännöstä ydinviina, mutta vierasperäinen alkoholi-sana syrjäytti sen lopulta kokonaan.
        Vaihtoehtoisena, joskin vähemmän tuettuna etymologiana on joskus esitetty myös klassisen arabian sanaa ḡawl (غَوْل), joka tarkoittaa "pahaa henkeä" tai demonia, mutta kielitieteellinen konsensus tukee silmämeikkiin liittyvää al-kuḥl-alkuperää."

• Anonyymi00032
        UUSI
        rennosti.m kirjoitti:

Muistin virkistämiseksi luin arabiankielistä tekstiä, mutta koska se ei ollut vokalisoitua, كحول, panin siihen ehkä vahingossa ylimääräisen o:n, siis al-kohl eikä al-kohol. Vokaalisoituna se olisi toisen lähteen mukaan ollut اَلْكُحْل al-quḥul tai al-qoḥol.

Aabiassa on monia murteita, mutten tiedä, kumpi on klassisen arabian mukainen.

Mainittakoon, että abiassa on o:n ja u:n välinen vokaali, joka transskriboidaan milloin o:na, milloin u:na, esim. الكريم al-qur´an tai al-qor´an 'Koraani'. Joka tapauksessa sana al-kohol ei missään tapauksessa, ei edes preposition kera, tarkoita 'hiilestä'.

Sen sijaan jos tahtoo mustat silmäkajaalit voi kyllä käyttää hiiltäkin.

Haulla Alkoholi kielellinen etymologia sain seuraavan tuloksen, joka on tarkempi kuin Armas Salosen letkeä puhe:

"Alkoholi kielellinen etymologia"

"Sana alkoholi on peräisin arabian kielestä, jossa sen alkuperäinen merkitys oli kaukana nykyisestä päihteestä. Sanan kielellinen kehitys kulkee kosmetiikan ja keskiajan alkemian kautta nykyiseen merkitykseensä.
        Sanan etymologinen historia jakautuu seuraaviin vaiheisiin:
        • Arabian kielen alkumuoto: Sana juontuu arabian ilmauksesta al-kuḥl (اَلْكُحْل). Siinä al- on määräinen artikkeli ja kuḥl tarkoittaa hienojakoista antimonisulfidijauhetta, jota käytettiin perinteisesti silmämeikkinä (kajaalina).
        • Alkemistien vaikutus Euroopassa: Keskiajalla eurooppalaiset alkemistit omaksuivat sanan arabiankielisestä tieteellisestä kirjallisuudesta. Aluksi he käyttivät sanaa viittaamaan mihin tahansa erittäin hienoon ja puhtaaseen pulveriin tai jauheeseen.
        • Merkityksen siirtyminen nesteisiin: Ajan myötä käsitys "hienosta ja puhtaasta aineesta" siirtyi pulvereista tislaamalla saatuihin puhtaisiin nesteisiin ja tiivisteisiin. Keskiajan latinassa alettiin käyttää termiä alcohol vini eli "viinin alkoholi", mikä tarkoitti viinistä tislattua olemusta eli puhdasta väkiviinaa. Lääkäri ja alkemisti Paracelsus (1493–1541) vakiinnutti 1500-luvulla sanan käytön nimenomaan vahvasta alkoholista puhuttaessa.
        • Tulo suomen kieleen: Suomen kielessä sana on suhteellisen uusi laina. Esimerkiksi Elias Lönnrotin suomalais-ruotsalaisessa sanakirjassa vuodelta 1880 tarjottiin sanan vastineeksi vielä omaperäistä käännöstä ydinviina, mutta vierasperäinen alkoholi-sana syrjäytti sen lopulta kokonaan.
        Vaihtoehtoisena, joskin vähemmän tuettuna etymologiana on joskus esitetty myös klassisen arabian sanaa ḡawl (غَوْل), joka tarkoittaa "pahaa henkeä" tai demonia, mutta kielitieteellinen konsensus tukee silmämeikkiin liittyvää al-kuḥl-alkuperää."

Ok, tämä on sitten alun perin ollut netissä väärin. Sieltä olen sen lukenut. Etsin sekä alkoholin että kajalin merkityksiä silloin.

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Ok, tämä on sitten alun perin ollut netissä väärin. Sieltä olen sen lukenut. Etsin sekä alkoholin että kajalin merkityksiä silloin.

Lisään että varmaan tullut englannin kielen hiiltä tarkoittavasta sanasta tuo sekaannus, eikös se ole cole.

• UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Minusta on erityisen kiinnostavaa, että alkujaan 6000 vuoden takainen sana on levinnyt useimpiin maailman kieliin, vaikka merkitys onkin muuttunut silmämeikistä väkijuomaan. Hyvää ja kaunista syksyä"

• UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Lisään että varmaan tullut englannin kielen hiiltä tarkoittavasta sanasta tuo sekaannus, eikös se ole cole.

00033: "Lisään että varmaan tullut englannin kielen hiiltä tarkoittavasta sanasta tuo sekaannus, eikös se ole cole."

Enpä ollut tullut ajatelleeksikaan, mutta kuulostaa melko uskottavalta, että englannistahan sekaannus on peräisin.

• Anonyymi00021
      UUSI

Pidän ihmisistä jotka ovat rentoja, ystävällisiä ja hauskoja, lempeitä ja sekä lämpöisiä kuin tuorepulla.

• UUSI

No täältä löytyy montaki ihmistä, koska täällä on oikeita ihmisiä. Oikea ihminen on sellanen, joka ymmärtää, että elämässä on muutakin kuin raha.

Kansanterveystieteen viimeisellä luennolla oli hyvä kriittinen ote. Että siihenkin voidaan ottaa ekososiaalinen näkökulma. Kansanterveystyössä on pitkään ajateltu ja edelleenkin että talouskasvu tuo terveyttä. Mutta nyt huomattu, että se pätee vain tiettyyn rajaan asti. Kaikki kolme asiaa: talous, sosiaalinen maailma ja luonto pitää olla vastavuoroisesti tasapainossa. Ympäristökriisi vaikuttaa eniten heikoimmassa asemassa oleviin ja lisää näin terveyseroja

• UUSI

Useimmiten toteutuu sellainen pikku hymähdys tai jopa virneenpoikanen täällä lueskellessa, mitä milloinkin.
      Mutta ihka oikea hymy...

Ilman sen kummempia henkilöpoliittisia mielenilmaisuja tämä sai hymyn :) aikaan
      https://www.youtube.com/shorts/Fe1R_SN-9Hc

• UUSI

Heh, kiva jos mun hönttäilyt hymyilyttää. Tylsää hetket saa tekemään videoita ja herättää henkiin kuvia. Valitsin nimenomaiset kuvat perusteella, että naiskuvassa näytän kuulemma nuorelle äidilleni ja mieskuvassa näytän nuorelle isälleni. Todellisuudessa tietysti en identtisesti kumpaakaan, mutta niin paljon että tuntevat tunnistaa kummankin niistä ja minut.

Toin nyt vanhempani omien muokattujen kuvien kautta myös esiin.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Heh, kiva jos mun hönttäilyt hymyilyttää. Tylsää hetket saa tekemään videoita ja herättää henkiin kuvia. Valitsin nimenomaiset kuvat perusteella, että naiskuvassa näytän kuulemma nuorelle äidilleni ja mieskuvassa näytän nuorelle isälleni. Todellisuudessa tietysti en identtisesti kumpaakaan, mutta niin paljon että tuntevat tunnistaa kummankin niistä ja minut.

Joskus silloin 30 ikiä vedellessä muistutin kyllö paljon äitiäni nuorena. Moni sukulainen sanoikin, että yleensä olet ollu ihan isäs näköinen, mutta nyt oon taas jo äitis näköinen.

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Joskus silloin 30 ikiä vedellessä muistutin kyllö paljon äitiäni nuorena. Moni sukulainen sanoikin, että yleensä olet ollu ihan isäs näköinen, mutta nyt oon taas jo äitis näköinen.

Toisessa minkä tänään tuuttasin tehdä näytän alussa jollekin helvetin jääkiekkoilijalle silmää iskemässä. Mutta toka on onnistunut, isä tulee mieleen ja äitikin. Varmaan aika realistiset mahkut olis ollakin kuvotuksenlainen. Mutta morsmaikku, on on on kaunis siinä kainalossa. Piti ihan pussata. 😝❤️

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Eikun tube-uraa luomaan näillä kuvamanipulaatioilla.

No en yhtään ihmettele miksi isäsi on äitiisi silmänsä iskenyt aikoinaan, tumman luomuksen hymy pysäyttäisi minutkin noin mailin päästä varovasti arvioiden :D

• UUSI
        Ex-Lukka kirjoitti:

Eikun tube-uraa luomaan näillä kuvamanipulaatioilla.

No en yhtään ihmettele miksi isäsi on äitiisi silmänsä iskenyt aikoinaan, tumman luomuksen hymy pysäyttäisi minutkin noin mailin päästä varovasti arvioiden :D

Isä nyt muistaakin ylistää miten kauniin kaunottaren sai napattua. Mutta muistaa naljailla perään, mutta nyt on ihan rupsukka mummo jo. Kauhee mimmonen mummo tuli. 😆

Meidän perheessä harrastetaan vähän rajumpaa huumoria, herkempi suuttuu. 😄

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Isä nyt muistaakin ylistää miten kauniin kaunottaren sai napattua. Mutta muistaa naljailla perään, mutta nyt on ihan rupsukka mummo jo. Kauhee mimmonen mummo tuli. 😆

Meidän perheessä harrastetaan vähän rajumpaa huumoria, herkempi suuttuu. 😄

Usein isä vielä lisää, että mutta onneksi minä sentäs pysyin nuorekkaan komeena, vaikka mummosta tuli gauheen näkönen.

Äiti hörähtää takas, et ole hetkeen tainnu peiliin vilkaista ja nauraa päälle sarkastisesti. 😀

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Usein isä vielä lisää, että mutta onneksi minä sentäs pysyin nuorekkaan komeena, vaikka mummosta tuli gauheen näkönen.

Äiti hörähtää takas, et ole hetkeen tainnu peiliin vilkaista ja nauraa päälle sarkastisesti. 😀

No juu, huumori ja pilke silmäkulmassa mukaanlukien 5 vuosikymmentä yhdessä elettyä elämää niin opettaahan se tuntemaan toisen metkut niin hyvässä kuin pahassa. Egokin kärsii jo pientä naarmuttamista :)

• Tökstöksnöö
        UUSI
        Ex-Lukka kirjoitti:

No juu, huumori ja pilke silmäkulmassa mukaanlukien 5 vuosikymmentä yhdessä elettyä elämää niin opettaahan se tuntemaan toisen metkut niin hyvässä kuin pahassa. Egokin kärsii jo pientä naarmuttamista :)

Juu, ilman huumoria ei olis onnistuneet.

Täytyyhän isällekin aina veistellä, kun tilaisuus tulee. Viimeksi kun tippui muki kädestä ja kiroili kun kahvit levisi.

Totesin,noniin heitit sitten kahvit menemään, noin siinä käy kun on kaksi vasenta kättä ja saatanaakin vanhempi kömpelys.

Raapi päätään, niin käskin vielä varoa ettei tule tikkuja kynsien alle ja lähde ne vähätkin hiukset päästä.😄

• UUSI
        Tökstöksnöö kirjoitti:

Juu, ilman huumoria ei olis onnistuneet.

Täytyyhän isällekin aina veistellä, kun tilaisuus tulee. Viimeksi kun tippui muki kädestä ja kiroili kun kahvit levisi.

Totesin,noniin heitit sitten kahvit menemään, noin siinä käy kun on kaksi vasenta kättä ja saatanaakin vanhempi kömpelys.

Raapi päätään, niin käskin vielä varoa ettei tule tikkuja kynsien alle ja lähde ne vähätkin hiukset päästä.😄

Ja isä ukko nauraa vedet silmissä, kun oikeen kyykyttää. 😆👍

Ihana ukko.

• Anonyymi00029
      UUSI

Missä ne pilkkeet on?

• Anonyymi00030
      UUSI

Useinkin hymyilen, tuskin muuten täällä kävisinkään. Rento, nokkela ote on parasta.

- Sheena

• Anonyymi00040
        UUSI

🤓

• Anonyymi00031
      UUSI

Ei hymyilytä.

• Anonyymi00039
        UUSI

No voi 🤓

• Anonyymi00036
      UUSI

Pitkät tummat hiukset, isot t-i-s-sit, iso ja pyöreä p-e-rse. Hymyilisin jos tuon jossain kohtaisin.

• Anonyymi00041
      UUSI

Bikettä kulmaan, ei pidettä. Hyllyt 🙄🤮

• Anonyymi00042
      UUSI

Hyvä, hassu ja vähän roisi. Huumorintaju ja luonne. Pieni arkinen asia on se, että on helppoa olla vuorovaikutuksessa.

• Anonyymi00044
      UUSI

Hän olisi iloinen positiivinen itsevarma ja lämmin olemukseltaan sellainen kenen kanssa voisi luontevasti keskustella maan ja taivaan väliltä. Olisi myös kunnioittava ja huolehtiva mutta osaisi kauniisti hassutella.
      Vaikka sunnuntai kävely syksyisessä säässä olisi hymyn tuova kokemus tämänlainen henkilön kanssa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      65
      958
    2. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      69
      712
    3. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      133
      646
    4. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      37
      615
    5. Olen kironnut sinut alimpaan helvettiin

Hyvää matkaa.
      Ikävä
      69
      586
    6. Viesti sinulle

Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️
      Ikävä
      33
      582
    7. Ikävö sinua nainen!

Rakastan sua! ❤️💛❤️💜🧡🧡💚🤎:💜💜❤️
      Ikävä
      43
      554
    8. SAHIMÄKI LOPETA

Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve
      Ähtäri
      43
      551
    9. Rakas, rakkaampi, rakkain

Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m
      Sinkut
      112
      515
    10. Haluan purkaa vielä tuntemuksia

Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei
      Ikävä
      19
      490
    11. Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.

Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k
      Sinkut
      172
      474
    12. Ketä ajattelen

kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v
      Ikävä
      18
      451
    13. Pilkettä sunnuntain silmässä

😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto
      Sinkut
      61
      382
    14. Jos olet aidosti jostakin

kiinnostunut, niin yrität myös lähestyä irl. 😁
      Ikävä
      52
      369
    15. Kyllä tiedän sun

Likaiset pelit selän takana
      Ikävä
      42
      368
    16. Tiedätkö kun on

Ikävä sinua melko usein.
      Ikävä
      17
      362
    17. Mitä sinulle on tapahtunut lapsena

Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)
      Ikävä
      29
      354
    18. Työttömän miehen ihmisarvo

..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline
      Sinkut
      96
      343
    19. YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.

Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene
      Ähtäri
      22
      338
    20. Kuhmolaiset valittaa kaikesta

Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene
      Kuhmo
      9
      338
    Aihe