Aika on tuonut järkeä

Anonyymi-ap

Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut, mutta ei tälläisia kerrota ohimennen. Aika harva ihminen tietää kaikkea. Eikä kyse oo mistään, mitä mä olisin tehnyt. Ei ihminen taustalleen voi mitään.

42

413

Vastaukset 42

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tiedän, olet joutunut elämään hyvin huonojen ihmisten kanssa.

• Anonyymi00002

Kyllä mä tiedän yhdellä vilkasulla kaiken tarvittavan kenestä tahansa

• Anonyymi00003

Kunhan et käytä väärin asemaasi.

• Anonyymi00042
        UUSI

Minä en jos ei minuun liity, niin energia ei siirry. Oon sillä tavalla itsekäs

• Anonyymi00004

Jep. Kaikki ei oo syntyny "prinsessaks".
      Toivottavasti yks Mies ei luule mun alotukseks...En oo ikinä tehny alotusta tohonka osioon. -n

• Anonyymi00005

Harmikseni taidan olla älykkäin

• Anonyymi00006

Pahaa tekevä ihminen ei ole koskaan älykäs. Jos hän olisi, hänen ei tarvitsisi tehdä sitä pahaa tekoa.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Pahaa tekevä ihminen ei ole koskaan älykäs. Jos hän olisi, hänen ei tarvitsisi tehdä sitä pahaa tekoa.

Kertoko enkeli tän sulle suljetun ulkoilutunnilla vai mitä sä selität?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Sä et voita mua koskaan. Mulla on oma armeija ja ydin pommi yhes pelis, mitä elämäksikin kutsutaan

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Sä et voita mua koskaan. Mulla on oma armeija ja ydin pommi yhes pelis, mitä elämäksikin kutsutaan

Olet puheestasi päätellen tosi typerä ihminen.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mun äo on yli 120 ja oon esim opiskellu yliopistossa huippu arvosanoilla

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Mun äo on yli 120 ja oon esim opiskellu yliopistossa huippu arvosanoilla

No ei todellakaan uskoisi. Tosin älykäs ja empatiakyvytön on sellainen ihminen, josta jokainen haluaa pysyä kaukana kun on kyse ihmisyydestä ja ihmisestä.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

No ei todellakaan uskoisi. Tosin älykäs ja empatiakyvytön on sellainen ihminen, josta jokainen haluaa pysyä kaukana kun on kyse ihmisyydestä ja ihmisestä.

Aa no mitenköhän mulla on sit satoja kavereita, joka viikonloppu ois menoa ja ihmiset kilpailee mun huomiosta ja suuttuu kun en ehi olemaan niiden kanssa. Oiskohan se sittenkin niin päin että kukaan ei halua olla sun kaveri ja sinä olet tyhmä kun auot päätäsi itseäsi selkeästi voimakkaammalle ryhmälle?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Aa no mitenköhän mulla on sit satoja kavereita, joka viikonloppu ois menoa ja ihmiset kilpailee mun huomiosta ja suuttuu kun en ehi olemaan niiden kanssa. Oiskohan se sittenkin niin päin että kukaan ei halua olla sun kaveri ja sinä olet tyhmä kun auot päätäsi itseäsi selkeästi voimakkaammalle ryhmälle?

Ai jaa, minulla on muutama miljoona, joten aika pieni ryhmä olette.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ai jaa, minulla on muutama miljoona, joten aika pieni ryhmä olette.

Tuskin on. Itse ryhmään kuuluu monta sataa tuhatta jäsentä kansainvälisesti. Oot jo oman osuutes pilannu ja aika monen muun siinä samalla nii koskakohan ajattelit lopettaa?

Mä en oo ikinä aikasemmin oikonu mitään musta liikkuvia valheita. Mulle on aivan sama, mitä musta puhutaan koska mulle tärkeät ihmiset tietää kuka ja millanen mä oon

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Tuskin on. Itse ryhmään kuuluu monta sataa tuhatta jäsentä kansainvälisesti. Oot jo oman osuutes pilannu ja aika monen muun siinä samalla nii koskakohan ajattelit lopettaa?

Mä en oo ikinä aikasemmin oikonu mitään musta liikkuvia valheita. Mulle on aivan sama, mitä musta puhutaan koska mulle tärkeät ihmiset tietää kuka ja millanen mä oon

Kyllähän minä tasan tarkkaan tiedän mitä maailmalla tapahtuu, te ette voi koko maailmaa hallita. Olet jotenkin suuruudenhullu.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Kyllähän minä tasan tarkkaan tiedän mitä maailmalla tapahtuu, te ette voi koko maailmaa hallita. Olet jotenkin suuruudenhullu.

Ei vaikuta siltä.
        Tässä mä kiikutan mun uusnatsi kavereita maailmalle ha totean että susta ei ollut yhtikäs mihinkään

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ei vaikuta siltä.
        Tässä mä kiikutan mun uusnatsi kavereita maailmalle ha totean että susta ei ollut yhtikäs mihinkään

Ihan sama kunhan pysytte kunnon ihmisistä erossa.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Vaikutat lapselliselta. Idiootit kavereillaan kehuu.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Älykäs ja lapsellinen, aikamoinen yhdistelmä ja kaverit muka hyvissä viroissa olevia. Jotenkin tuntuu ettei puheen perusteella olla mitenkään asiakashenkisiä.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Älykäs ja lapsellinen, aikamoinen yhdistelmä ja kaverit muka hyvissä viroissa olevia. Jotenkin tuntuu ettei puheen perusteella olla mitenkään asiakashenkisiä.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Mun kaverit on niin mainioita. Muutin 15 vuotiaana pois kotoonta ja olen aikalailla siitä lähtien elättänyt itse itseni. Että mene sinä vaan katsomaan niitä Muumejasi ja pidä turpasi kiinni

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Mun kaverit on niin mainioita. Muutin 15 vuotiaana pois kotoonta ja olen aikalailla siitä lähtien elättänyt itse itseni. Että mene sinä vaan katsomaan niitä Muumejasi ja pidä turpasi kiinni

Siinä jälleen osoitus. Älykäs ei ole automaattisesti sivistynyt vaan voi olla jopa vastakohta.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Siinä jälleen osoitus. Älykäs ei ole automaattisesti sivistynyt vaan voi olla jopa vastakohta.

Justhan sulle sanottiin että olen myös opiskellut kaiken muun lisäksi yliopistossa huippu arvosanoilla. Sain stipendin myös yläasteella sekä uudestaan toisella asteella sekä valmistumisen jälkeen suoraa työpaikan. On ollu huippu hyviä palkkoja koska oon niin pro. Mut joo, omatpahan ovat hautajaisesi

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Justhan sulle sanottiin että olen myös opiskellut kaiken muun lisäksi yliopistossa huippu arvosanoilla. Sain stipendin myös yläasteella sekä uudestaan toisella asteella sekä valmistumisen jälkeen suoraa työpaikan. On ollu huippu hyviä palkkoja koska oon niin pro. Mut joo, omatpahan ovat hautajaisesi

Mutta puheesi perusteella olet kuin 15-vuotias poika.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Mutta puheesi perusteella olet kuin 15-vuotias poika.

Kyllä se sinä olet tässä joka tuolla lailla käyttäytyy. Enkä minä. Sinä olet mielisairss, harhainen, itstepetoksen uhri, hapentuhlaaja sekä ympäristön paskaaja, josta ei kertakaikkisesti ole mitään muuta kuin haittaa

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Kyllä se sinä olet tässä joka tuolla lailla käyttäytyy. Enkä minä. Sinä olet mielisairss, harhainen, itstepetoksen uhri, hapentuhlaaja sekä ympäristön paskaaja, josta ei kertakaikkisesti ole mitään muuta kuin haittaa

Jokainen psykologi tekisi jo tuon perusteella sinusta aika vakavan analyysin.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Mä mieluummin oon tyhmä ja kohtelias, kuin älykäs ja itteensä täynnä.

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Jokainen psykologi tekisi jo tuon perusteella sinusta aika vakavan analyysin.

No mutta aapeeäijän mukavien jutustelujen kautta spinnaava naisihminen- kaikeksi onneksi esim psykologeilla ei sentään ole niin korkeita ammatillisia odotuksia, että lueppa tämä anonyymi teksti netistä ja tee joku diagnostinen arvio. T naiselta

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Kertoko enkeli tän sulle suljetun ulkoilutunnilla vai mitä sä selität?

Etkö voisi iso ihminen käsitellä näitä tunteita jollakin muulla tavalla kuin ulisemalla solvauksia tuntemattomille? Et sinä ainakaan kovin harmoniselta ihmiseltä vaikuta. T naiselta sivusta

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Palstaäijä eli aapee innostuu juu kans välillä suhteettomiin fleksauksiin

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ei vaikuta siltä.

Lutunaa- gubella on mielikuvituksessaan ikioma rynnäkkö rykmentti🤭

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Ai. Maisterina sun ei tarvi ku kerran pierasta, ni koko yhteiskunta on läjässä? -sivu

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Ai. Maisterina sun ei tarvi ku kerran pierasta, ni koko yhteiskunta on läjässä? -sivu

Eikä siinä kulta pieni kaikki, grandiose gubbe on myös vähintään kuuden eri firman TJ eli toimari. Bisnekset sujuu rolexit kiiltää. Muuta kysyttävää kölövi? T naiselta

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Minulla jäi gubbe se hymytyttöpatsas ja reippausstipendit vallan saamatta. Elämä on kovaa

• Anonyymi00030
      UUSI
    • Anonyymi00031
      UUSI

Taas aapeeäijältä tällainen vähän tönkkö mutta ihan kiva pikku narratiivi. Vähän kuin parityönä kirjoitettu. Toinen kirjoittaa yhden lauseen ja toinen toisen. Eli ei kovin koherentti

• Anonyymi00037
      UUSI

Mahtavaa että ootte yön saaneet vietettyä tämmösen välituntitasoisen nahistelun merkeissä. Oksettaa eniten sanat prinsessa ja sen jälkeen ei kukaan jaksa lukea. Menkää hoitoon kaikki. Ootte sekaisin.

• Anonyymi00039
        UUSI

Juu täällä on pyritty ottamaan hieman narratiiveja haltuun yön aikana ja savotta jatkuu. TT

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Juu täällä on pyritty ottamaan hieman narratiiveja haltuun yön aikana ja savotta jatkuu. TT

Just, ja ilmeisen tehokas selvitystyö vienee vielä muutaman vuosikymnenen näitä turhuuksia lukiessa.

• Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Just, ja ilmeisen tehokas selvitystyö vienee vielä muutaman vuosikymnenen näitä turhuuksia lukiessa.

Niinpä.

• Anonyymi00045
      UUSI

nykyään en onneksi enää haaveile ihmisistä jotka talloivat minut tohjoksi -tämä piste

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Viesti sinulle

Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️
      Ikävä
      54
      1064
    2. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      17
      1009
    3. Olen kironnut sinut alimpaan helvettiin

Hyvää matkaa.
      Ikävä
      82
      851
    4. Mitä sinulle on tapahtunut lapsena

Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)
      Ikävä
      80
      759
    5. Haluan purkaa vielä tuntemuksia

Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei
      Ikävä
      21
      737
    6. Kyllä tiedän sun

Likaiset pelit selän takana
      Ikävä
      59
      631
    7. Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.

Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k
      Sinkut
      204
      627
    8. Lopetetaanko tämä

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
      Ikävä
      105
      617
    9. Persujen Puhoksen retki

Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet
      Perussuomalaiset
      193
      594
    10. Onko tuo joku katkera nainen oikeasti

Joka sinua syyttää?
      Ikävä
      94
      558
    11. Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille

Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html
      Maailman menoa
      260
      488
    12. Just saying

Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.
      Ikävä
      87
      462
    13. Pilkettä sunnuntain silmässä

😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto
      Sinkut
      73
      461
    14. Tehdään yhdessä itsestämme

Parhaat versiot❤️ Se vaatii molemmilta hyvää itsetuntoa!
      Ikävä
      39
      434
    15. Aika on tuonut järkeä

Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,
      Järki ja tunteet
      42
      413
    16. Voisin antaa sulle nyt

Halin❤️
      Ikävä
      47
      400
    17. 30
      397
    18. Ketkä käy potkimassa ovia öisin?

Enää ei naurata.
      Haapavesi
      5
      388
    19. Persut eivät uskaltaneet tulla ulos

Bussiin jäivät https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7f9fc57-dca0-40b8-9cb1-156e5872dba9
      Perussuomalaiset
      142
      376
    20. Miten viikonloppu meni

Mielestäsi? Tapasitko kaivatun? Jos, etenivätkö asiat?
      Ikävä
      29
      348
    Aihe