Youtubesta näemmä löytyy Juicen legendaarinen 40v -konsertti. Koko konsertti on mahtava, mutta aivan erityisesti täytyy nostaa esiin päätösbiisi "Kiitos vaan", jonka itse kuulin ensimmäistä kertaa tuolta videolta. Juicehan ei tätä koskaan levyttänyt itse, mutta Tommy Huovinen on jossain vaiheessa tämän levyttänytkin.
http://www.youtube.com/watch?v=Ail4LSqylVQ&t=13m40s
Biisi kertoo mitä ilmeisimmin alkumetreilleen kariutuneesta potentiaalisesta parisuhteesta. Mutta se voisi kertoa mistä tahansa nupuillaan olleesta unelmasta, joka sitten ei koskaan puhjennutkaan kukkaansa. Itseni tekee mieli soittaa tuota biisiä nyt, kun alkaa valjeta että muinoin aloittamani opinnot eivät taida koskaan saavuttaa sitä pistettä, että lopulta saisin paperit kouraani. "Tästä olisi voinut tulla jotain, vaan minkäs mahtaa kun ei mitään tullutkaan. Siis kiitos vaan".
Biisin sanat: http://www.tommyhuovinen.net/tekstit?item=2
Kiitos vaan
7
934
Vastaukset
- Afroditen lanko
no kaikki "parisuhteethan" sillä kariutui.Aina tuli uutta muijaa pasteeraamaan julkisuuden nälkäänsä, kunnes huomasi että Juike oli vain ylipainoinen, sairas alkkis,
- tokaji78
Ei minusta kukaan Juicen vaimoista ole paljoa paistatellut julkisuudessa eikä viimeinen avioliitto kariutunut. En myöskään usko, että Juicen ylipaino, sairaudet tai alkoholismi tulivat varsinaisesti yllätyksenä yhdellekään naiskumppanille.
Muilta osin olen samoilla linjoilla mielipiteesi kanssa. - Kylähullu (the last)
Myönnän ja tunnustan: Itse latasin tuon konsertin Tubeen ja sikälimikäli kiinnostaa niin katsokaapa samaiselta kanavalta Rällämi-dokumentti 'Lopun alkua'.
Kiitos vaan-biisi uppoaa yksyhteen tuon Sinä-teemaan ja on ehkä jopa liian suorasukainen biisi Annista (?). Hyvä kappalehan kyseessä on. Ihmettelen kyllä miten Juice uskalsi pistää noinkin omakohtaisen biisin Huovisen laulettavaksi, toimii nimittäin Leskisen suussa paljon paremmin. - tokaji78
Kylähullu, kiitoksia sinulle tätäkin kautta!
- Kylähullu (the last)
Eipä mittään. Ajattelin, että nyt laitetaan harvinaisuudet jakoon kertaheitolla, turha niitä ahneesti itsellään vaan säilyttää. Pistelen varmaan vielä tulevaisuudessakin jotain Juice-pätkiä samaiselle kanavalle, vaikka ne kaikkein rareimmat onkin jo tullut laitettua.
- domini90
Mistä alunperin sait nuo haltuusi?
Muistan, että vielä olisi ainakin taltiointi vuodelta 1996 olemassa, taisi olla Tavastialta. Myös joku pätkä netistä löytyy Matti Pellonpään muistokonsertista vuodelta 1995. Tällöin Juice teki viimeisen keikkansa Grand slamin kanssa. Olisi hienoa, jos koko keikka löytyisi joltakin. Siellähän soittivat myös esim. Eput ja Popeda.
Minulla siis itselläni ei näitä mitään ole ikävä kyllä. - Kylähullu (the last)
Tuo 40-veekonsertti oli yhellä kaverilla vhs:llä, jonka hän taas oli saanut muistaakseni faijaltaan. Lainasin videokasetin ja siirtelin sen dvd:lle.
Tuosta Pellonpään muistokonsertistahan on joku lataillut Viidestoista yön YouTubeen. Olisihan toki kiva nähdä koko keikka vaikka eivät ilmeisesti montaa biisiä heittäneetkään. Eppujen osuushan löytyy bändin dvd:ltä 'Video jää pystyyn'. Käsittääkseni siinä on koko keikka ja se käsittää vain kolme kappaletta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019