Olen 28-vuotias (vaikutan kyllä ikäistäni nuoremmalta) mies Helsingistä. Aika arka ja kiltti. Tuun kyllä pintapuolisesti suht hyvin(?) juttuun ihmisten kanssa, mutta aidon luottamuksen rakentaminen kestää pitkään. Oon myös ollut hyvän tovin aika passivoitunut (viime aikoina yrittänyt taas petrata). Noi jutut yhdessä saattaa antaa vähän jäisen ja ankean kuvan, mutta kyllä musta sitten lopulta tutustuttaessa ihan luonnekkin kuoriutuu.
Nuorempana kiinnosti lähinnä nörtteily, kaikilla tasoillaan. Nyt vanhempana ainakin pelailu ja japani-harrastus on aika paljon jääneet, vaikka niiden parissa nostalgisointi herättää intoa vieläkin. En oo oikein vielä löytänyt mitään yhtä mukaansatempaavaa tilalle, vaikka oon kyllä aina välillä jotain uutta hommaa kokeillut. Jotenkin se mielenkiinnon fokus on siirtynyt yhä enempi kohti sosiaalista kanssakäymistä. Pallopelejä käyn välillä pelaamassa ja koiran kanssa kuluu jonkin verran aikaa.
Tuttuja/kavereita ei oo mitenkään liikaa, joten katotaan nyt jos täältä netin kautta sattuisi kohdalle joku jonka kanssa "synkkaisi". Sekä miehet että naiset käy. Muhun voi ottaa yhteyttä profiilin kautta (siellä näkyy myös maili- osoite). Tää ilmoitus on vähän tynkä, mutta ei se mitään. Eniten kiinnostaa sellainen seura jonka kanssa voisi välillä hommailla jotain tuolla ulkomaailmassa...jotain ohjelmaa. Kattoo nyt mitä käy.
Seuraa muista ujoista!
visible_man
2
231
Vastaukset
- aloittaja on potilas
Suosittelen ihmisiä lukemaan aloittajan viestihistorian. Siihen sisältyy paljon pakonomaista valistamista terapiasta, häpeän tunteista, huonoista äitisuhteista sun muista. Eli höyrypään vikaa.
- visible_man
Pakonomaisella valistuksella tarkoitat varmaankin sitä mielikuvaa, mikä herää vastareaktiona ihmisissä jotka ovat itse sairaita ja yrittävät puolustuskeinonaan kieltää ongelmaansa. Mutta taidat kuulua siihen jengiin jonka mielestä vuosikausien marina yksinäisyyspalstalla ilman hoitoon hakeutumista on terveen ihmisen merkki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83316MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758