Olen 28-vuotias (vaikutan kyllä ikäistäni nuoremmalta) mies Helsingistä. Aika arka ja kiltti. Tuun kyllä pintapuolisesti suht hyvin(?) juttuun ihmisten kanssa, mutta aidon luottamuksen rakentaminen kestää pitkään. Oon myös ollut hyvän tovin aika passivoitunut (viime aikoina yrittänyt taas petrata). Noi jutut yhdessä saattaa antaa vähän jäisen ja ankean kuvan, mutta kyllä musta sitten lopulta tutustuttaessa ihan luonnekkin kuoriutuu.
Nuorempana kiinnosti lähinnä nörtteily, kaikilla tasoillaan. Nyt vanhempana ainakin pelailu ja japani-harrastus on aika paljon jääneet, vaikka niiden parissa nostalgisointi herättää intoa vieläkin. En oo oikein vielä löytänyt mitään yhtä mukaansatempaavaa tilalle, vaikka oon kyllä aina välillä jotain uutta hommaa kokeillut. Jotenkin se mielenkiinnon fokus on siirtynyt yhä enempi kohti sosiaalista kanssakäymistä. Pallopelejä käyn välillä pelaamassa ja koiran kanssa kuluu jonkin verran aikaa.
Tuttuja/kavereita ei oo mitenkään liikaa, joten katotaan nyt jos täältä netin kautta sattuisi kohdalle joku jonka kanssa "synkkaisi". Sekä miehet että naiset käy. Muhun voi ottaa yhteyttä profiilin kautta (siellä näkyy myös maili- osoite). Tää ilmoitus on vähän tynkä, mutta ei se mitään. Eniten kiinnostaa sellainen seura jonka kanssa voisi välillä hommailla jotain tuolla ulkomaailmassa...jotain ohjelmaa. Kattoo nyt mitä käy.
Seuraa muista ujoista!
visible_man
2
247
Vastaukset
- aloittaja on potilas
Suosittelen ihmisiä lukemaan aloittajan viestihistorian. Siihen sisältyy paljon pakonomaista valistamista terapiasta, häpeän tunteista, huonoista äitisuhteista sun muista. Eli höyrypään vikaa.
- visible_man
Pakonomaisella valistuksella tarkoitat varmaankin sitä mielikuvaa, mikä herää vastareaktiona ihmisissä jotka ovat itse sairaita ja yrittävät puolustuskeinonaan kieltää ongelmaansa. Mutta taidat kuulua siihen jengiin jonka mielestä vuosikausien marina yksinäisyyspalstalla ilman hoitoon hakeutumista on terveen ihmisen merkki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713548
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851568Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251289- 1581232
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941003- 35981
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?58852Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92804- 62765