Seuraa muista ujoista!

visible_man

Olen 28-vuotias (vaikutan kyllä ikäistäni nuoremmalta) mies Helsingistä. Aika arka ja kiltti. Tuun kyllä pintapuolisesti suht hyvin(?) juttuun ihmisten kanssa, mutta aidon luottamuksen rakentaminen kestää pitkään. Oon myös ollut hyvän tovin aika passivoitunut (viime aikoina yrittänyt taas petrata). Noi jutut yhdessä saattaa antaa vähän jäisen ja ankean kuvan, mutta kyllä musta sitten lopulta tutustuttaessa ihan luonnekkin kuoriutuu.

Nuorempana kiinnosti lähinnä nörtteily, kaikilla tasoillaan. Nyt vanhempana ainakin pelailu ja japani-harrastus on aika paljon jääneet, vaikka niiden parissa nostalgisointi herättää intoa vieläkin. En oo oikein vielä löytänyt mitään yhtä mukaansatempaavaa tilalle, vaikka oon kyllä aina välillä jotain uutta hommaa kokeillut. Jotenkin se mielenkiinnon fokus on siirtynyt yhä enempi kohti sosiaalista kanssakäymistä. Pallopelejä käyn välillä pelaamassa ja koiran kanssa kuluu jonkin verran aikaa.

Tuttuja/kavereita ei oo mitenkään liikaa, joten katotaan nyt jos täältä netin kautta sattuisi kohdalle joku jonka kanssa "synkkaisi". Sekä miehet että naiset käy. Muhun voi ottaa yhteyttä profiilin kautta (siellä näkyy myös maili- osoite). Tää ilmoitus on vähän tynkä, mutta ei se mitään. Eniten kiinnostaa sellainen seura jonka kanssa voisi välillä hommailla jotain tuolla ulkomaailmassa...jotain ohjelmaa. Kattoo nyt mitä käy.

2

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloittaja on potilas

      Suosittelen ihmisiä lukemaan aloittajan viestihistorian. Siihen sisältyy paljon pakonomaista valistamista terapiasta, häpeän tunteista, huonoista äitisuhteista sun muista. Eli höyrypään vikaa.

      • visible_man

        Pakonomaisella valistuksella tarkoitat varmaankin sitä mielikuvaa, mikä herää vastareaktiona ihmisissä jotka ovat itse sairaita ja yrittävät puolustuskeinonaan kieltää ongelmaansa. Mutta taidat kuulua siihen jengiin jonka mielestä vuosikausien marina yksinäisyyspalstalla ilman hoitoon hakeutumista on terveen ihmisen merkki.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      448
      4795
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1712
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1448
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1349
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1306
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1181
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      990
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      875
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe