Shefunnick muuttuu:

Char

Nyt, kun tämän rekisteröinnin pitäisi tulla myös keskustelupalstoilla mahdolliseksi olen rekisteröinnyt itselleni nickin väärinkäsitysten välttämiseksi.

Eli tästä lähin Char = Zuuls ja tieto muutetaan myös tuohon ylhäälle, joten shefu ei vaihdu vain nick. :)

Toivon, että jatkossakin asiattomistaviesteistä lähetetään palautetta suoraan minulle mailiin niin voin arvioida viestin ja tarvittaessa poistaa sen (mailiosoite näkyy ylhäällä). Tietysti myös "ilmoita asiattomastaviestistä" kohtaa voi painaa.

Kiitos palstalaisille asiallisuudestanne palstalla ja pidetään jatkossakin taso näin hyvänä. :)

T:Zuuls

2

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anna

Juu kappas, oletkin siis Zuuls :)
      Niin se maili oli yhä tuo sama kuin tuossa yllä? OK.

Piti tässä mailata meidän tulareiden edesottamuksesta... Meillä on siis surukausi. Arskan poistumisen jälkeen Aapo ja Kaapo ovat toisaalta hieman orpoina mutta nauttivat kyllä suuresta tilastaan. Pojilla on 125l allas puolillaan vettä ja kolme kunnon kantoa.

Rakentelin niille "biotoopin" (Järven kertomukset omista biotooppialtaista sai innostumaan...) eli kasveina vain pennilehteä, jaavansaniaista ja -sammalta. Kivineen ja puineen jäljittelee joenuomaa :)

Laitan sulle pari kuvaa mailissa "arvosteluun" kuhan saan digikameran iskän töistä lainaan...

T:Anna

• Zuuls

Kyllä osoite pysyy samana ja tiedot onkin muutettu jo tuohon ylös, että en enää ole Char vaan Zuuls. :)

Laitappa kuvaa juu. Mä arvostelen sitten tosi tiukasti ne. ;)

Mitäs Arskalle kävi? En ole kuullutkaan tästä..

Meilläkin allas muuttui kasvillisuudeltaan hiukan. Eli heippasin kaikki muovikasvit pois ja jos niitä edes tulee niin varmaan max 2kpl. Tosin ei niitä ennenkään ollut niin, että pelkkiä muovikasveja, mutta se lumpeentapainenkasvi on minulla levinnyt niin hyvin, että saavat tularit siinä "roikkua/kiipeillä" (pinnalla kelluva kasvi ja täyttää about koko pinnan).

Mitäs kotilolapsosille kuuluu? Minä olisin ottanut kuvan meidän ihan pikkuisista kotilovaaveista, mutta ei ollut juuri digiä. :) Minkävärisiä muuten sinulla oli nuo ihan vaavit? (juuri kuoriutuneet).

Meillä ei ole tällä hetkellä, kuin partamonninpoikasia ja muutama ravunpoikanen jäljellä (en siirtänyt ravunpoikasia omaan altaaseen niin tietty ne kuolevat). Pitää olla fiksumpi ensi kerralla sitten, jos toivoo, että selviää elossa niin omassa altaassa paremmin varamsti.

Kuulemisiin taas ja palaillaan. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      149
      8841
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2609
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2397
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      43
      2381
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      196
      1823
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1817
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1693
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      41
      1219
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1126
    Aihe