Nyt, kun tämän rekisteröinnin pitäisi tulla myös keskustelupalstoilla mahdolliseksi olen rekisteröinnyt itselleni nickin väärinkäsitysten välttämiseksi.
Eli tästä lähin Char = Zuuls ja tieto muutetaan myös tuohon ylhäälle, joten shefu ei vaihdu vain nick. :)
Toivon, että jatkossakin asiattomistaviesteistä lähetetään palautetta suoraan minulle mailiin niin voin arvioida viestin ja tarvittaessa poistaa sen (mailiosoite näkyy ylhäällä). Tietysti myös "ilmoita asiattomastaviestistä" kohtaa voi painaa.
Kiitos palstalaisille asiallisuudestanne palstalla ja pidetään jatkossakin taso näin hyvänä. :)
T:Zuuls
Shefunnick muuttuu:
2
156
Vastaukset
- Anna
Juu kappas, oletkin siis Zuuls :)
Niin se maili oli yhä tuo sama kuin tuossa yllä? OK.
Piti tässä mailata meidän tulareiden edesottamuksesta... Meillä on siis surukausi. Arskan poistumisen jälkeen Aapo ja Kaapo ovat toisaalta hieman orpoina mutta nauttivat kyllä suuresta tilastaan. Pojilla on 125l allas puolillaan vettä ja kolme kunnon kantoa.
Rakentelin niille "biotoopin" (Järven kertomukset omista biotooppialtaista sai innostumaan...) eli kasveina vain pennilehteä, jaavansaniaista ja -sammalta. Kivineen ja puineen jäljittelee joenuomaa :)
Laitan sulle pari kuvaa mailissa "arvosteluun" kuhan saan digikameran iskän töistä lainaan...
T:Anna- Zuuls
Kyllä osoite pysyy samana ja tiedot onkin muutettu jo tuohon ylös, että en enää ole Char vaan Zuuls. :)
Laitappa kuvaa juu. Mä arvostelen sitten tosi tiukasti ne. ;)
Mitäs Arskalle kävi? En ole kuullutkaan tästä..
Meilläkin allas muuttui kasvillisuudeltaan hiukan. Eli heippasin kaikki muovikasvit pois ja jos niitä edes tulee niin varmaan max 2kpl. Tosin ei niitä ennenkään ollut niin, että pelkkiä muovikasveja, mutta se lumpeentapainenkasvi on minulla levinnyt niin hyvin, että saavat tularit siinä "roikkua/kiipeillä" (pinnalla kelluva kasvi ja täyttää about koko pinnan).
Mitäs kotilolapsosille kuuluu? Minä olisin ottanut kuvan meidän ihan pikkuisista kotilovaaveista, mutta ei ollut juuri digiä. :) Minkävärisiä muuten sinulla oli nuo ihan vaavit? (juuri kuoriutuneet).
Meillä ei ole tällä hetkellä, kuin partamonninpoikasia ja muutama ravunpoikanen jäljellä (en siirtänyt ravunpoikasia omaan altaaseen niin tietty ne kuolevat). Pitää olla fiksumpi ensi kerralla sitten, jos toivoo, että selviää elossa niin omassa altaassa paremmin varamsti.
Kuulemisiin taas ja palaillaan. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1498841Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492609Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282397- 432381
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961823- 971817
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä411219Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126