Kannattaa tsekata MAritim:in osasto messuilla.

Messujen paras show

Voi ristus en tiedä olisko tehnyt mieli ampua itseäni päähän vai jalkaan, mutta kaksi piikkikorko 45kg hamebimbo tyyppistä neitoa (eivät tosin blondeja). Esitteli jonkun poijuhaka tyyppisen härpäkkeen käyttöä. Tosin sillä sai narun laiturin knaappiin. No eihän noilla romuilla mitään tee, mutta jo oli kyseisen metallitikun promoamiseen satsattu. Näytti lähinnä sirkusnumerolta höystettynä "hei me ollaan tyhmiä bimboja ja silti osataan tää" tyyppiseltä meiningiltä. Ei helvetti sitä myötähäpeää, kun kyseessä sentään iso firma, eikä mikään nakkikiska jonka ainoa mahdollisuus on myydä tällä tekniikalla. On tainnut vaihtua maritimin markkinointipäällikkö tai sitten olevalla iskenyt joku viidenkympin villitys.

48

1269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse en tänään vielä Maritimin osastolle ehtinyt, mutta täytynee käydä :D

Toisaalta, miksi venemessujen pitää olla niin himputin asialliset. Niin halpaa autoa et autonäyttelyssä löydä, etteikö osastolla keikistelisi kaunis ja kevyesti pukeutunut nuori nainen. Veneet ovat kylläkin yleensä kalliimpi ostos kuin auto, mutta tuskin autoakaan ostetaan osaston promonaisten tissien perusteella. Eli mielestäni ihan hyvä suuntaus, tosin sen kertomasi perusteella aloittanut yritys on hieman yllättävä.

• mälättäjä_LKV

Tämä monivuotinen häirikköhahmo E.d.K Välittäjä_LKV:n vuosien varrella tekemiä google- väittämiään kokosin kymmenen kärjen:
        1. Terästä ei voi kukaan elektrolyysillä kuparoida. Se hilseilee tuuleen.
        2. Planeettapyörästöä ei voi pyörittää molempiin suuntiin, eikä käyttää vaihteena!
        3. Suomenkieliset eivät osaa vaihtaa moottorityynyjä.
        4. Lentosukellusveneellä voi lentää 19 G voimia veden alla ja rikkoa maan vetovoiman.
        5. Betonivene ei kellu. Se murenee ja omistaja istuu karilla.
        6. Polkupyörän pumpulla voi puristaa vettä kasaan ja sormella tehdä kuopan rautatiekiskoon.
        7. Zetorin nelisylinteristä 4,990 litran moottorinosia ei saa tasapainottaa marinoidessa.
        8. Potkuriakseli pysyy kumilaakerin varassa paikallaan. Kartiolaakerointia ei voi tehdä.
        9. Valtakunnan 2009 vahvistetut liputus- ja viirisäännöt eivät koske ruotsinkielisiä veneilijöitä.
        10. Kukaan ei voi laittaa moottoriveneeseen 2 950VA laturia.
        Ehdokasväittämiksi laitan vielä viisi muistamaani lisää
        11. Vaihteiston hammasrattaat eivät saa koskea toisiinsa kuin kerran. Ne kuluvat.
        12. Neljälapainen 400 mm halkaisijalta oleva nopeasti pyörivä potkuri on mahdottomuus.
        13. On parempi, että vannasputki tihkuu koko ajan pilssiin. Se on veneelle hyväksi.
        14. Kukaan ei voi ajaa 11 metrisellä upporunkoisella Espoosta Viipuriin.
        15. Espoossa ei voi kukaan talvehtia veneessä.

• ehkä huomenissa?

Ilmeisesti Maritim on onnistunut osastollaan täydellisesti, mitä osoittaa jo aloittajan otsikko. Vieläpä aivan ilmaiseksi mainostaa ko. firman osastoa, todennäköisesti viihtynytkin osastolla, koska muuta katseltavaa ei näköjään ole kerrottavaksi.

• Messujen paras show

No jouduin odotella kaveria siinä, niin oli pakko seurata sitä sirkusta jokunen minuutti. Mut joo pitää toki mainostaa muillekin täällä, että tiedätte missä on sirkushuvit. Hiljaisimmat kahvilat/kippolat löytyvät samalta kohdin kerrosta alempaa. Venepuolen kippolat on ihan täysiä senonkihetkillä.

• Minusta ei ole mitään vikaa siinä, että messuosastolla on nättejä tyttöjä. Se on jopa yleisesti suotavaa, etenkin kun tekniikkaorientoituneet myyntitykit ovat yleensä keski-ikäisiä koinsyömiä hotellikuolemaa vuosia poteneita villikarjun ja pahkasian risteytyksiä ( puhuin nyt varmuuden vuoksi itsestäni, etten loukkaisi ketään herkkähipiäistä kolleegaa)

• hanki elämä

Sulle on varmaan hyväksi että köyttä ostettaessa on vähintään 10 puputyttöä näyttämässä miten solmu tehdään. Saat ainakin kerran elämässäsi tuntea itsesi fiksuksi.

• no jaa
        hanki elämä kirjoitti:

Sulle on varmaan hyväksi että köyttä ostettaessa on vähintään 10 puputyttöä näyttämässä miten solmu tehdään. Saat ainakin kerran elämässäsi tuntea itsesi fiksuksi.

Otetaanpa silti huomioon, että vanhami on erittäin asiallinen ja asiantunteva esittelijä messuilla. Tuskinpa tarttee puputyttöjä itsensä fiksuksi tuntemiseen, siihen riittää joku "hanki elämän" tapainen asiakas. Minä nyt vain olen ollut pari kertaa vanhamin asiakkaana.

• 1818181881
        no jaa kirjoitti:

Otetaanpa silti huomioon, että vanhami on erittäin asiallinen ja asiantunteva esittelijä messuilla. Tuskinpa tarttee puputyttöjä itsensä fiksuksi tuntemiseen, siihen riittää joku "hanki elämän" tapainen asiakas. Minä nyt vain olen ollut pari kertaa vanhamin asiakkaana.

toihan ei kerro mitään muuta kun et vanhami on seksikäs asentaja ja vetoaa myös miesasiakaisiin.

• paattiJussi
        hanki elämä kirjoitti:

Kyllä mulle puputyttö esittelijäksi kelpaa ja erittäin mielelläni otan vastaan solmuopetuksen, vaikka se jo osaisinkin.
        Miksi tytöt sinua ahdistaa?

• 282828282
        paattiJussi kirjoitti:

Kyllä mulle puputyttö esittelijäksi kelpaa ja erittäin mielelläni otan vastaan solmuopetuksen, vaikka se jo osaisinkin.
        Miksi tytöt sinua ahdistaa?

no se kertoo lähinnä liikeen tyhmyydestä ja asenteesta. ei ole halua panostaa osaamiseen, joten hei puputytöt esiin. koitetaan lähinnä vedota kaljapäissään oleviin hörhö asiakaisiin. ei todellisiin ostajiin. ymmärrän että menee läpi raksa äijiin joiden elämässä ei ole muuta.

• T2 likainen
        no jaa kirjoitti:

No kun kehumaan ryhdytään niin kiitos myös täältä hyvästä palvelusta lämppärin korjaushommassa.

• Ehdotus?

Mitäpä jos valitsisit osastolta jonkun muun esittelijän kun sen puputytön? Luulisin, että siellä jotain muutakin porukkaa on. Jätä kauniimman sukupuolen edustajat meille, jotka heidän kanssaan haluavat / kykenevät asioimaan ilman turhaa verenpaineen nousua.

• Ikämies

Vaikuttaa, että aloittajan vainolla on taas se aika kuukaudesta. Muita naisia ei saa katsella.
      Minusta on mukavaa, kun on nättejä esittelijöitä.
      Jos ei jostakin syystä uskaltaudu nuorten naisten juttusille, uskoisin osastolta löytyvän myös vähemmän seksistisiä esittelijöitä.

• kops kops

Ihanaa! kyllä sitä mielummin kauniita tyttöjä tiirailee kuin paatteja!!!

• Hyvä oli

Mun mielestä tytöt olivat kivoja (neuvoivat minua melkein kädestä pitäen) sekä tuote itsessään vaikutti hyvältä ja aika järeältä, koska se oli pääosin alumiinia. Parempi kuin se pari vuotta sitten ilmestynyt saman idean omaava tuote, jossa on sellainen keltainen muoviosa kärjessä (en muista merkkiä).

• keittäisköhän kahvit

Sattuisko kuvaa olemaan noista pupulipimatsuista.
        Ei pääse täältä satojen kilometrien päästä livenä näkemään....
        Vielä muutama tunti töissä. Mitään ei tapahdu.... palkka onneksi kipittää.

• dfghjkl2

Hei ,milloin venemessuilla valitaan Miss Venekaunokainen???Olis selvä tilaus!!

• täydet pinnat

miss märkä T-paita sopis hyvin suomen sateiseen kesään!!

• sailinfun

Aivan pätevä kisa sinne vesialtaan äärelle.

Miksi kummassa ketjun aloittaja kimpaantui neidoista? Itsekin purjehdin ja venemessuilen oman rouvani kanssa ja veneen varusteiden kuuluukin toimia myös naisellisissa käsissä.

Tänä vuonna messuilla oli enemmän uutta hauskanpitoa muutenkin, waveilua ym. kaiken turvallisuussynkistelynkin keskellä. Oikea kehityssuunta.

• Fin26
        sailinfun kirjoitti:

Aivan pätevä kisa sinne vesialtaan äärelle.

Miksi kummassa ketjun aloittaja kimpaantui neidoista? Itsekin purjehdin ja venemessuilen oman rouvani kanssa ja veneen varusteiden kuuluukin toimia myös naisellisissa käsissä.

Tänä vuonna messuilla oli enemmän uutta hauskanpitoa muutenkin, waveilua ym. kaiken turvallisuussynkistelynkin keskellä. Oikea kehityssuunta.

Ostiko kukaan sitä Robshipin koukkuhässäkkää? Olisiko hyvä kahdestaan rantauduttaessa - rouva hoitaa keulaköyden ja itse voisi koukkia peräköyden tällä automaattikoukulla?

• höhöhöh

kävin messuilla ja niitä typeriä keppejä esitteli pari karvasta ukko -> en ostanu, eri asia jos olis olllut söpöjä misuja

• Toinen bimboista?

Hei sinä tollo, joka tämän viestiketjun aloitit. Olen ilmeisesti se "toinen bimbo", josta niin alentuvaan sävyyn tässä kirjoittelet. Eli olen toinen niistä naisista, jotka Maritimin osastolla työskentelee messujen ajan.

Mulla on sulle pari asiaa: ensinnäkin kaikki naiset, jotka messuilla ovat töissä eivät ole "aivottomia bimboja pienissä vaatteissa" ym. vastaavaa. Meillä on käytössä bisnesmalliset kynähameet ja merimieshenkiset paidat, aivan samanlaiset paidat kuin kaikilla muillakin osaston myyjillä. Molemmat meistä naisista omistavat omia eri alan yrityksiä, joten kyse ei todellakaan ole "näteistä tytöistä, jotka tulivat sinne jotain keppejä esittelemään ja hymyilemään nätisti". Ottaa päähään rehellisesti sanottuna tuollainen p****n jauhaminen ihan turhasta. Lisäksi tuote, jota esitellään on oikeasti toimiva ja hyvä.

Naiset ovat sitä esittelemässä lähinnä sen takia, jotta muutkin naiset näkisivät, että tuotteen käyttäminen on helppoa, vaivatonta ja se todellakin helpottaa heidän työtään veneessä, jota he kovin useasti joutuvat tekemään. Että ainoa neuvoni sulle on se, että älä tuomitse ihmisiä heti sun perinteisten stereotyypioiden mukaan, koska ne ovat kovin rajallisia. Ja jos naisten läsnäolo vaivaa, niin sulkeudu vaikka pimeäseen huoneeseen, niin ehkä helpottaa, eikä tartte ampua itseäsi päähän tai jalkaan.

Tulkaa tutustumaan Maritimin osastoon, sijaitsemme hallissa numero 5 ja meilllä on hallin suurin osasto aika keskeisellä sijannilla, paljon mielenkiintoisia tuotteita esillä! Palvelemme mielellämme ja kerromme tuotteistamme lisää.

P.S. Kiitos ilmaisesta mainonnasta!

• 18181818

Noniin hienoa, että palaute ei mennyt hukkaan. Minua ei sinänsä kiinnosta mitä omistatte tai ette se ei tee tästä bimboilusta sen parempaa minun silmissäni. Yleensä moni koittaa selitellä kaikkea varallisuudellaa mikä muka tekee kaikesta järkevää. Ensikerran kun kävelin ohi tykkäsin tästä promotyttö meiningistä, mutta sitten kun tajusin se rajoittuvan yhden kepukan esittelyyn alkoi bic mac hampurilaisen älykyysosamäärä kiinnostamaan enemmän. Tiedä vaikka jos siinäkin pihvissa on hevosta? Toivottavasti siis kerrotte tosiaan muistakin tuotteista lisää ja ilmaisia aterioita ei olekkaan. Se teidän monenlaisten firmojen ja osakkuuksien omistajien pitäisi jo tietää. Eli ei tarvitse kiittää 'ilmaisesta' mainonnasta. Se tässä silleen ylätti positiivisesti, että ajattelin messuväellä olevan oikeitakin kiireitä, muttä täällähän ne pyörii suoli24 palstalla, kun joku kaveri on vinkannut ketjusta :D Mut ei mitään sovitaan kepukan yksityisesittely joskus messujen jäkneen :)

ps. En muuten tarkoittanut kirjoittaa alentavasti esittelijöistä, vaan heidät palkanneista. Ei ole kenenkään vika jos palkataan johonkin hommaan.

• Karvainen äijä
        18181818 kirjoitti:

Noniin hienoa, että palaute ei mennyt hukkaan. Minua ei sinänsä kiinnosta mitä omistatte tai ette se ei tee tästä bimboilusta sen parempaa minun silmissäni. Yleensä moni koittaa selitellä kaikkea varallisuudellaa mikä muka tekee kaikesta järkevää. Ensikerran kun kävelin ohi tykkäsin tästä promotyttö meiningistä, mutta sitten kun tajusin se rajoittuvan yhden kepukan esittelyyn alkoi bic mac hampurilaisen älykyysosamäärä kiinnostamaan enemmän. Tiedä vaikka jos siinäkin pihvissa on hevosta? Toivottavasti siis kerrotte tosiaan muistakin tuotteista lisää ja ilmaisia aterioita ei olekkaan. Se teidän monenlaisten firmojen ja osakkuuksien omistajien pitäisi jo tietää. Eli ei tarvitse kiittää 'ilmaisesta' mainonnasta. Se tässä silleen ylätti positiivisesti, että ajattelin messuväellä olevan oikeitakin kiireitä, muttä täällähän ne pyörii suoli24 palstalla, kun joku kaveri on vinkannut ketjusta :D Mut ei mitään sovitaan kepukan yksityisesittely joskus messujen jäkneen :)

ps. En muuten tarkoittanut kirjoittaa alentavasti esittelijöistä, vaan heidät palkanneista. Ei ole kenenkään vika jos palkataan johonkin hommaan.

Heh, puhut "tyhmistä bimboista", mutta et kuitenkaan alentavasti!?! Mitä sitten tuolla tarkoitat?

• 1414141414
        Karvainen äijä kirjoitti:

Heh, puhut "tyhmistä bimboista", mutta et kuitenkaan alentavasti!?! Mitä sitten tuolla tarkoitat?

tuo lainauksesi oli keksitystä esittely lauseesta. toki kukavain voi olla fiksu vaikka pukeutuisikin tyhmästi.

• Toinen bimboista?

Ja mistäs päättelit että me esitellään vain yhtä tuotetta? Sen 5 minuutin perusteella jonka ajan tuijotit meitä vai? :)

Ennen kuin kirjoittelet mitä sylki suuhun tuo, niin selvitä faktat ensin.
      Mun ei tartte perustella sulle yhtään mitään, kunhan pisti silmään tämä junttiuden huippu, kun puhuit naisista tai meistä sävyyn "hei me ollaan bimboja ja silti osataan tää". Kiva kun koit sen harvinaisen hetken elämässäsi, kun kerrankin tunsit ylemmyyden tunnetta, olipa se sitten oikeista tai vääristä syistä, taisi tehdä sinut onnelliseksi, kun tänne asti piti sitä tunnetta jakaa :)

Myötähäpeästä kun puhut, niin tunnen juuri sitä sinua ja sinun rajoittunutta maailmankatsomustasi kohtaan. Se, että meillä ulkonäkö sattuu olemaan kohdillaan ja todennäköisesti näytämme 100 kertaa paremmalta kuin sinä, ei kuitenkaan oikeuta samantien ajattelemaan, että olemme tyhmiä, aivottomia kanoja. Paitsi näköjään sinun kohtallasi tietty. Poikkeukset vahvistavat säännön sitä sanotaan.

Ensi kerralla oot tervetullut keskustelemaan kanssani kasvoikkain mistä aiheesta tahansa, niin voidaan nopeasti todeta kumman AÖ ja sivistyneisyyden taso on korkeammalla tasolla, ettei tarvitse näin arvuutella. Vaikka tiedän jo lopputuloksen ennakkoonkin sinun kirjoitustesi perusteella.

• 2020202

ai säkin oot mensan jäsen?

• Naapurista moi

Lainaan tähän alkuun ketjun aloittajan tekstin:

"Voi ristus en tiedä olisko tehnyt mieli ampua itseäni päähän vai jalkaan, mutta kaksi piikkikorko 45kg hamebimbo tyyppistä neitoa (eivät tosin blondeja). Esitteli jonkun poijuhaka tyyppisen härpäkkeen käyttöä. Tosin sillä sai narun laiturin knaappiin. No eihän noilla romuilla mitään tee, mutta jo oli kyseisen metallitikun promoamiseen satsattu. Näytti lähinnä sirkusnumerolta höystettynä "hei me ollaan tyhmiä bimboja ja silti osataan tää" tyyppiseltä meiningiltä. Ei ******** sitä myötähäpeää, kun kyseessä sentään iso firma, eikä mikään nakkikiska jonka ainoa mahdollisuus on myydä tällä tekniikalla. On tainnut vaihtua maritimin markkinointipäällikkö tai sitten olevalla iskenyt joku viidenkympin villitys."

Mua huvitti niiin paljon tämä viestiketju että sen lisäksi että sain tänään uuden asiakkaan ja monta myyntiä kyseisillä venemessuilla, huomaan ensimmäisen kerran kirjoittavani suomi24-palstalle. Eksyin tänne huhujen kautta että meidän naapuriosastosta kirjoitellaan jossain keskustelupalstoilla ja oli pakko uteliaisuuttani ottaa google käyttöön. Tulen hymyilymään enemmän tietäen että jossain päin Suomea kulkee mahdollisesti katkera dille, joka ei kestänyt sitä että suuri firma työllistää toisen firman työntekijöitä esittelemään "jonkun poijuhaka tyyppisen härpäkkeen käyttöä".

Meidän osastolla ei tänä vuonna budjetoitu ulkopuolisiin työntekijöihin, mutta pakko myöntää että naapuri osas asiansa hyvin! Ekana päivänä jo huomasin kuinka tyylikkään leidit esittelivät pelastusliivejä, poimuhakaa sekä tarjoilivat muuten suklaakakkua. Itsekin rohkenin hakemaan palasen, vaikka lupasin pitää linjoistani kiinni.

Tytöt olivat selvästi koulutettu tuntemaan kyseiset tuotteet ja sinä joka olit ampumassa itseäsi jalkaan niin suosittelen tekemään sen. Miksikö? No siksi että et taida tajuta liikemaailmasta mitään! Naapuriosasto oli jo kertaalleen myyny poimuhaat loppuun! Mieti millaisen näkyvyyden he takasivat omalle osastolleen ja sun ansiosta vielä lisääkin. Kyseisen haan käyttö on simppeli ja olin huvittunut näkemään miten jopa rouvat innoissaan kokeilivat sitä ja miehet ostivat sen vaimoilleen lahjaksi.

Minua pisti silmään tässä viestiketjussa alotuskirjotuksen kirjoittajan tyhmyys. En jaksanut selata kaikkea mitä tässä välissä kommentoitiin, mutta pakko myöntää että Maritim todellakin hoiti tänä vuonna asiansa hyvin. Olen suorastaan katelliinen ja ensi vuonna varmasti mekin palkaamme ulkopuolista hameväkeä kun se kerran noin paljon antaa huomiota ja liikevaihtoa.

Ps. juttelin toisen tytön kanssa ja oli fiksu likka. Osasi kieliä, ymmärsi liiketoiminnan päälle, omisti firman ja kaikenkukkuraks näytti helskatin kauniilta ja energiseltä. Korkkareilla seisominen koko päivän vaatii muuten myös aika hyvää tasapainoo. Minä sen kokemuksesta tiedän, koska tässä iässä puetaan enää matalapohjaiset.

• 32323232323

kiitos kiitos. harvooin sitä onnistuu minkään ketjun aloituksessa näin hyvin. monesti omasta mielestään hyvä provo voi olla täysin floppi, mutta sellainen puolivakava saa väen hienosti liikkeelle. ketjussa on ihan messujen tunnelma, kun jokaisen pitää saada sanoa mielipiteensä täysin merkityksettömään asiaan :D pitää miettiä mitä keksin seuraavaksi, mutta alkuvuosi lähti ainakin hyvin käyntiin. voi olla että messutytöt palkkaavat minut vielä pro osastolleen, joten en voi olla täysin varma miten ehdin jatkossa tänne kirjoitella. kiitos kaikille.

• 11+19
        32323232323 kirjoitti:

kiitos kiitos. harvooin sitä onnistuu minkään ketjun aloituksessa näin hyvin. monesti omasta mielestään hyvä provo voi olla täysin floppi, mutta sellainen puolivakava saa väen hienosti liikkeelle. ketjussa on ihan messujen tunnelma, kun jokaisen pitää saada sanoa mielipiteensä täysin merkityksettömään asiaan :D pitää miettiä mitä keksin seuraavaksi, mutta alkuvuosi lähti ainakin hyvin käyntiin. voi olla että messutytöt palkkaavat minut vielä pro osastolleen, joten en voi olla täysin varma miten ehdin jatkossa tänne kirjoitella. kiitos kaikille.

elämän tähtihetkiä jos onnistuu aikaansaamaan täällä tarttuvan provon...
        ja alkuvuosikin on lähtenyt rullaamaan hyvin?

omaa tilaansa tiedostamattoman ihmispoloisen tekstiä.

.

• ole hyvä vaan
        32323232323 kirjoitti:

Ei se itsensä naurunalaiseksi tekeminen niin kovin vaikeaa ole. Ja siinä aloittaja onnistui kiitettävästi.

• Naapurista moi

Ja mitä tulee muuten meidän messutyöntekijöiden suhteen, niin meillä on kiire. Ei me seikkailla netissä työaikana, vaan iltamyöhään töiden jälkeen jolloin saatamme istua koneella kirjoittamassa työpäivän jälkeen asiakkaiden tilauksia. Eli äläpä morkkaa ilman syytä, koska pilkka osuu omaan nilkkaan. ;)

• Toinen bimboista?

Hei naapuriosasto!

Kiitos positiivisesta kirjoituksestasi, joka kerrankin vastaa todellista tilannetta :)

En tiedä kumman kanssa meistä juttelit, mutta jos haluat saada yhtä hyvää näkyvyyttä yrityksellenne seuraavilla messuilla esimerkiksi, niin mielellämme tekisimme sinulle tarjouksen yhteistyön merkeissä. Meiltä kun löytyy oikeasti sitä osaavaa väkeä, joka tietää mitä tekee.
      Toivottavasti lähestyt meitä uudestaan, niin annamme yhteystietomme sinulle. Minä, jolla on lyhyt tukka olen se, joka hoitaa asiakaskontaktit ja buukkaukset toimistossamme. Toivottavasti nähdään!

• tipahtaja

vähänkö tipahdin :D

• 13-2
        tipahtaja kirjoitti:

vähänkö tipahdin :D

Alkoi jo himottaa se POIMUHAKA! Mistähän poimuista oli kysymys? En minänähnyt niitä esittelijöillä.

Itseäni hieman arveluttaa tuollaiset 'fiksu likka' kommentit.

• 12+4

heheh, daamien osuvien kirjoittelujen jälkeen palstan nettihörhörhöt sijoittavat päivittäiset keskarirahansa uuteen pääsylippuun ja puuskuttavat maritimin osastolle.

aloittajalle voisikin antaa pienimuotoisen tunnustuksen tiedostamattomasta sekä täysin tahattomasta mutta ah niin oivasta sissimarkkinoinnista.

• Janne -63

Ketjun aloittajankin olisi hyvä ymmärtää, että on todella raukkamaista haukkua täällä nimimerkillä henkilöitä, jotka on heti tunnistettavissa.

• Selvä salaliitto

Mitäs jos ketjun aloittaja onkin oikeasti Maritimin markkinointiosastolta?

• Erittäin salainen

Tai sinä? Mistä sen voi tietää...
        Tai miksei minäkin.

• kaunisiis

kiva jos ootte rumia!!!

• 19+1

aloittaja voisi toteuttaa aloituksen pohdintansa toimenpiteen.

• 17171717171

toteutin jo. en voi nyt olla jatkuvasti koneella kun pitää parannella haavoja.

• haksan

eipähän enää kommentoi

• sanppalinna

mielenvigast läpändeerost!

• Tosi bimbo

Maritim ja itse bimbo ko se nyt tulee kinaamaan oikein suoli24 palstalle. Hahaa aloittaja on aivan oikeassa, kyllä maritim markkinointi on todella alhaalta. Ois ollu bimbo hiljaa niin aloittajan kommentit ois jäänyt sen omiksi ongelmiksi, nyt niistä tuli aivottoman bimbon ongelmia ja julistus maritimin touhuista.

• seilori777

hehe vai että omistaa minihametytöt monia eri yrityksiä ja silti esittelee jotain hui-hai klipsiä venemessuilla ja sitten kimpaantuu jos joku kertoo heidän olevan anorektikkoja ja bimboja..

Hyvää mainosta tämä keskustelu silti on, pakkohan siellä osastolla on käydä katsomassa tilanne ja ehkä ostaakkin tuollainen tikku mitä JOPA nainen osaa käyttää! se on melkoinen valtti sitten kun joku huomaa kesällä "jaa, sulla on toi naistenmallinen kiinnitysklipsi" :D ei jösses

• pari tunnustusta

Kyllä siinä sekä "Tosi bimbo" että "seilori777" varmaan itse täysin huomaamattaan tunnustautuivat ehta sovinisteiksi. Tuskinpa osaavat tämän jälkeenkään itsestään sitä ominaisuutta oivaltaa.

• yyhh

Mutta se haka ei kyllä näyttänyt helppokäyttöiseltä ainakaan esittelijöiden käsissä. Näin ilmeisesti ensimmäisiä harjoituksia kun ei meinannut osua eikä aueta. Mutta ilmeisesti harjoitus tekee mestarin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      133
      7365
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4450
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      55
      3493
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      507
      3207
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2144
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1793
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1751
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1583
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1505
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1446
    Aihe