Moi! Miten uskotte ihmisen, joka on aina pitänyt matematiikasta ja fysiikasta, mutta on todella huono käsistään (enemmän teoreetikko) pärjäävän teknisellä alalla? Eli kannattaako minun hakea lukemaan DI:ksi?
DI:ksi vaikka huonot kädentaidot
6
478
Vastaukset
- ggahf
Hyvin pärjää, amisapinat ja vain insinöörit hoitavat kädentaitoja vaativat työt, jolloin sinulle jää se työn valvominen webkamerasta.
- Kysyn kumminkin
Mihin luulet diplomi-insinöörin kädentaitoja tarvitsevan? Ei kädentaidoista tietenkään ole haittaa, vaikka niitä ei välttämättä tarvitakaan.
Satun tuntemaan muutaman diplomi-insinöörin, jotka hakkaavat ainakin alansa keskitason ammattilaiset milloin tahansa myös käytännön osaamisessa. Heille on turha tulla selittämään, "että tietysti teoriassa..." - Tuota noin...
Erittäin hyvin.
Tosin, itse vasta opiskelen toista vuotta, mutta matikkaa, fysikkaa ja laskemista on ollut paljon. Alan kurssejakin on jo muutamia ollut, ja ei niissäkän käsin ole väännetty mitään.- kysyjä121
Minkä alan DI:ksi opiskelet?
- ffff
Eikö teillä ole mitään labrakursseja? Ei ehkä ihan sama asia kuin "kädentaidot" mitä sillä nyt näin lauantai-iltana tarkoitetaankaan :). Voihan sitä suuntautua tutkijaksi...
- kysyjä121
ffff kirjoitti:
Eikö teillä ole mitään labrakursseja? Ei ehkä ihan sama asia kuin "kädentaidot" mitä sillä nyt näin lauantai-iltana tarkoitetaankaan :). Voihan sitä suuntautua tutkijaksi...
Millaisia labrakurssit ovat esim. sähkötekniikassa tai automaatiotekniikassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503364Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5522078Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si841976Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171960- 201588
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431528- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281307KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar481230