Kirje ihastukselle

sydän käpynen

Mitä olette mieltä. Voiko nainen kirjoittaa miehelle kirjeen, jossa tunnustaa ihastuneensa häneen. En tunne häntä sen kummemmin, kuin että hän asuu yksin. Onko tyhmää antaa hänelle suoraan käteen se kirje tavatessamme? Olen sen verran ujo, etten kehtaa sanoa sitä suoraan.

31

1379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .on

      on

    • 1318

      No on kai sekin parempi keino kuin esim. tekstiviesti tai kirjeen lähettäminen postissa.
      Pääasia että sen saa jotenkin kerrottua =).

      • sydän käpynen

        Kun vaan rohkenisin pyytää häntä lähtemään kahville kanssani jonnekkin kahvilaan


    • Annamennävaan

      Jos kerta haluat että juttu etenee, niin ei tuokaan huono idea ole.

    • Todellakin

      anna mennä vaan. Voit ihan hyvin kirjoittaa miehelle kirjeen jossa kerrot ihastuneesi häneen ja että sinulla on tunteita häntä kohtaan. Sekään ei ole yhtään huonompi idea että antaisit kirjeen hänelle suoraan omatoimisesti. Mitä luultavimmin mies olisi vain otettu moisesesta vaikkei sitä julki välttämättä toisikaan. Eli anna mennä vaan sillä jos haluat miehen kanssa kahville jne. niin tämä teko olisi yksi askel sen toteuttamiseen ja mahdollistamiseen. Jos koet että oma kanttisi riitää niin voithan esittää myös asiasi suullisestikkin. Mutta ei kirjeen kanssa lähestyminenkään yhtään sen huonompi idea ole. Itseasiassa mielestäni on vallan ihanan kuuloinen idea lähestyä ihastusta kirjeellä.

    • Onni suosii rohkeaa

      Suoraan sanottuna älä nolaa itseäsi. Fiksumman kuvan annat, jos kysyt häntä vaikka kahville kanssasi.

      • 5160

        Ihastumisen ilmaisemisessa ei ole kyllä mitään noloa, tapahtui se sitten miten tahansa =).
        Jos pitää nolona niin ei se kyllä mikään mies ole.


    • Niin Juuri Minä

      Ole varovainen laittaessasi kirjettä.
      Omasta kokemuksesta voin kertoa että jotkut miehet ovat niin itserakkaita että heitä hivelee saada ihailijapostia. Saattavat käyttää tilaisuutta hyväkseen vain saadakseen seksiä.
      Minulle kävi näin ja vuoden verran minua kyykytettiin mennen tullen, koska olin niin rakastunut.
      Jos laitat kirjeen älä missään tapauksessa ole pitkään aikaan tilanteessa missä mies pääsee pääsee vonkaamaan. Jotkut miehet ovat TODELLA TAITAVIA näyttelemään tunteitaan ja kun olet itse rakastunut, niin helposti haluat miellyttää rakastasi.

      Sitten myöhemmin kirvelee eniten se että menit ihan itse nöyryyttämään itsesi.

      Sinänsä ihan kiva, että maailmasta löytyy vielä ihmisiä jotka ovat noin reippaita, mutta ole varovainen. Miehet vaan on sellaisia että niillä kihahtaa nuppiin, jos huomaavat olevansa ihailun kohteena.

      • sovinistinaiselle

        Naisillakos se menee niin että mieli menee maihin jos huomaavat olevansa ihailun kohteena? Toimii aivan yhtä hyvin molemmin päin.


    • Niin Juuri MInä

      No, tuo on nyt taas ihan lapsellista saivartelua! Tottakai ihan jokainen ihminen tykkää, jos huomaa olevansa kiinnostava.

      Kyllä ne kuitenkin ovat useimmiiten miehiä, jotka seksiä vonkaavat. Ja usein keinoja kaihtamatta.

      • 645j57k

        Mitä sitten jos vonkaavat seksiä? Mikä ihmeen takapajulan nutturahihhuli sinä oikein olet.

        Ainahan naiset painottaa että miehen tulee tehdä aloite.
        Siihen ei ole yhtä ainoaa oikeaa tapaa, mutta se on silti miehen tehtävä.

        Ihan samalla tavalla itserakkaita idiootteja löytyy naisistakin, oikein nauttivat huomiosta ja vilkuilevat että katsotaanko heitä. Saattavat jopa suuttua jos eivät saa huomiota.

        Kirje on mielestäni todella hyvä ajatus ja itse ainakin olisin erittäin iloinen jos joku sellaisen ojentaa.


      • Mutta jos on hän
        645j57k kirjoitti:

        Mitä sitten jos vonkaavat seksiä? Mikä ihmeen takapajulan nutturahihhuli sinä oikein olet.

        Ainahan naiset painottaa että miehen tulee tehdä aloite.
        Siihen ei ole yhtä ainoaa oikeaa tapaa, mutta se on silti miehen tehtävä.

        Ihan samalla tavalla itserakkaita idiootteja löytyy naisistakin, oikein nauttivat huomiosta ja vilkuilevat että katsotaanko heitä. Saattavat jopa suuttua jos eivät saa huomiota.

        Kirje on mielestäni todella hyvä ajatus ja itse ainakin olisin erittäin iloinen jos joku sellaisen ojentaa.

        Ei sitä nyt ihan keneltä tahansa lemmenkirjeitä halua.


      • Niin Juuri Minä
        645j57k kirjoitti:

        Mitä sitten jos vonkaavat seksiä? Mikä ihmeen takapajulan nutturahihhuli sinä oikein olet.

        Ainahan naiset painottaa että miehen tulee tehdä aloite.
        Siihen ei ole yhtä ainoaa oikeaa tapaa, mutta se on silti miehen tehtävä.

        Ihan samalla tavalla itserakkaita idiootteja löytyy naisistakin, oikein nauttivat huomiosta ja vilkuilevat että katsotaanko heitä. Saattavat jopa suuttua jos eivät saa huomiota.

        Kirje on mielestäni todella hyvä ajatus ja itse ainakin olisin erittäin iloinen jos joku sellaisen ojentaa.

        645...,
        En todellakaan ole mikään hihhuli, mutta en hyväksy sitä että kenekään tunteilla leikitään.
        Aloittaja on ilmiselvästi todella ihastunut ja halusin vain varoittaa, että monilla miehillä ei ole niin paljon moraalia että ottaisivat huomioon kuinka paljon tuollainen tunteitten avulla "huijattu" seksi satuttaa, kun huomaa lopulta olevansa täysin yhdentekevä miehelle.

        Itseltäni meni kauan että "toivuin" loukkauksesta. Ja pikkasen kolhua jäikin, vaikka kuinka koetan sanoa itselleni että mies ei olisi edes ansainnut minua...


    • monalisa

      Tottakai uskallat.
      kirje voi ollaok.

      Jos olette facebookissa, niin laita sille ihmiselle pikaviesti, että haluat jutella.

      Kirje voi pelastaa asian myös toisinpäin.

    • sydän käpynen

      Asiaa harkittuani, taidan ottaa sen riskin ja kysyn suoraan, että lähtiskö kanssani kahville. Sittenpä näkee miten käy. Olen siksi kauan jo kamppaillut tämän asian kanssa, että nyt on saatava selville, onko hällä kiinnostusta minua kohtaan. Kävi miten kävi. Olen varautunut torjumiseenkin. Saapahan ainaskin mielenrauhan.

      • aikalisä

        Ei ne pakit aina tule sen takia ettei olis valmis toisen ehdotukseen.

        Joskus vaan asioita joita ei voi kertoa ja ne esteet ei poistu sekunnissa, eli timeout ei auta.


    • Helppo tie

      Kannattaa kysyä suoraan. Kerran se vain kirpaisee.
      Itsekin toimin niin ja kirpaisi.
      Torjunta tuli, mutta ei se mitään, saipahan asiaan selvyyden.

      Kirje on sen takia hankala koska siihen on vaikea reagoida ja toisaalta se voi olla aika raskas tunnustus.

      On helpompi vain nopsasti kysyä kahville. Jos ei lähde johon kannattaa varautua niin ei siinä mitään.

      Siinä että pyytää jotain kahville ei ole mitään väärää eikä se sinällään ole mikään suuri tunnustus.

      • Helppo tie

        Lisäten että lähestyin naista itseasiassa useamman kerran koska hän oli ekalla kerralla varattu. Otin siis pakit vastaan useamman kuin kerran.

        Ei kaduta koska ainakin sain selville mikä tilanne on ja olisiko hän kiinnostunut.

        Tietysti lopulta oli myönnettävä tappionsa ja tyydyttävä kohtaloon.

        Paljon olisin maksanut jos olisin päässyt kahville tuon naisen kanssa ja kävi mielessä että oliko ajoitukseni vain pielessä tai annoinko väärän kuvan itsestäni jossain vaiheessa.

        Kesti pitkään päästä itseasiassa tuosta yli, mutta sitä helpotti kun tiesi tehneensä asialle kaiken eikä jättäneen mitään sattuman varaan.

        Uskon että sama helpotus tulee sinulle vaikka nyt se tuntuu vaikealta ja jälkikäteen voi surettaa jos tulee pakit.
        Suhde voi kuitenkin aina kariutua monella tapaa ja näe enemmänkin tämä yritys sinulle henkilökohtaisesti tärkeänä vastasipa hän sinulle mitä tahansa.

        Parasta onnea sinulle yritykseen.


      • uytiyuityi
        Helppo tie kirjoitti:

        Lisäten että lähestyin naista itseasiassa useamman kerran koska hän oli ekalla kerralla varattu. Otin siis pakit vastaan useamman kuin kerran.

        Ei kaduta koska ainakin sain selville mikä tilanne on ja olisiko hän kiinnostunut.

        Tietysti lopulta oli myönnettävä tappionsa ja tyydyttävä kohtaloon.

        Paljon olisin maksanut jos olisin päässyt kahville tuon naisen kanssa ja kävi mielessä että oliko ajoitukseni vain pielessä tai annoinko väärän kuvan itsestäni jossain vaiheessa.

        Kesti pitkään päästä itseasiassa tuosta yli, mutta sitä helpotti kun tiesi tehneensä asialle kaiken eikä jättäneen mitään sattuman varaan.

        Uskon että sama helpotus tulee sinulle vaikka nyt se tuntuu vaikealta ja jälkikäteen voi surettaa jos tulee pakit.
        Suhde voi kuitenkin aina kariutua monella tapaa ja näe enemmänkin tämä yritys sinulle henkilökohtaisesti tärkeänä vastasipa hän sinulle mitä tahansa.

        Parasta onnea sinulle yritykseen.

        Ainakin minulta saat hatunnoston, että uskalsit laittaa itsesi likoon :) Ei ole mitään syytä hävetä/nolostella, vaikka pakit tulisivatkin.


    • sydän käpynen

      On tämä elämä hankalaa ja tämä tunteitten käsittely. En enää niinkään pelkää kysyä kahville, koska olen tehnyt sen päätöksen, vaan enemmän pelkään, että mikä tulee olemaan vastaus, koska jos tulen torjutuksi, tiedän että se tulee koskemaan ja kovasti.

    • Niin Juuri Minä

      Joo, mutta epätietoisuus se vasta kuluttaakin...

      • sydän käpynen

        Se on kyllä totta


    • kahvilleee

      No ala jo kysyy!!

      • sydän käpynen

        Odotan sopivaa tilaisuutta


      • 17+2
        sydän käpynen kirjoitti:

        Odotan sopivaa tilaisuutta

        Kuules nyt on loistava pyytää laskiaispulla kahveille ja voih miten kivasti voit hieman kiusata ;) kermoilla miestä samalla.


    • yritys hyvä 10

      laskiaistiistai ja ystävänpäivä samalla viikolla. nyt tai ei koskaan!

      elämä satuttaa ja sitten sitä kuolee.

      entä sitten?

      100 vuoden päästä kukaan ei muista.

    • rakkaasi J.

      minä tein juuri niin.. ja siitä seurasi jotain hyvin kaunista.. joka elää vieläkin.

    • sydän käpynen

      Kiva että jollekkin kävi noin ihanasti. Minulle ei niinkään. Sain vain hyvin epämäärisen vastauksen. Katsotaan kunhan kesä tulee, ehkä. Ehkä ei. Eipä kannata enää kovin suuria toiveita elätellä. Inhottavaa tuollainen. Olis vaan sanonu suoraan, että ei kiinnosta. Olis loppunut turhat haaveilut.

    • sydän käpynen

      Kirjoitin hieman väärin. Ei se sanonut, että ehkä ei. Luin sen vähän niin kuin rivien välistä.

    • Anonyymi

      En oiken osaa auttaa.
      Itselläni on sellainen ongelma että en tiedä kirjoittaisinko englanniksi vai suomeksi. Englanti luonnistuu paremmin, suomi on ehkä järkevämmän oloista.

    • Anonyymi

      Ehkä voisit ensin pyytää pari kertaa kahville ja vähän tutustua? Sen jälkeen voisi olla helponpaa kertoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1663
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1448
    4. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1131
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1128
    6. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1120
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1096
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1081
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      5
      1062
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1050
    Aihe