veneen naamiointi?

aitto

hyviä ideoita veneen naamiointiin kaislikkoon? onhan niitä tietysti verkkoa pressua kaislaa ym. mut kaikki omalla tavalla eli ideaa ja tietotaitoo jakoon?

19

5437

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Metsämies

Maalaa vene maastokuvioiseksi sisältä ja ulkoa. Verkoilla ja pressuilla on hankala saada koko vene naamioitua. Tai kyllähän se varmaan onnistuu mutta sen jälkeen on liikkuminen veneessä ja veneellä hyvin hankalaa.

• lukija

Onko Metsämiehellä sekunninkaan kokemusta maatokuvioisen veneen käytöstä, vai taasko "savolaisideologiaa" kansalle jaat.

• Metsämies
        lukija kirjoitti:

Onko Metsämiehellä sekunninkaan kokemusta maatokuvioisen veneen käytöstä, vai taasko "savolaisideologiaa" kansalle jaat.

Sorsajahdissa olen ollut juuri tuollaisella maastokuvioiseksi maalatulla normaalilla soutuveneellä. Sorsat ja tavit kyllä tulevat tarpeeksi lähelle, jos vain olet itse riittävän hyvin naamioitunut. Kädet ja erityisesti kasvot on myös hyvä naamioida, jos olet järvellä veneessä. Muista myös maalata airot!!

• Metsämies
        lukija kirjoitti:

Onkos itselläsi sitten kokemusta? Taas yksi joka ei vastannut kysyjälle mitenkään vaan rupesi heti kommentoimaan minun kirjoituksiani.

Onko sinulla minkäänlaista kokemusta asiasta?

• lukija
        Metsämies kirjoitti:

Sorsajahdissa olen ollut juuri tuollaisella maastokuvioiseksi maalatulla normaalilla soutuveneellä. Sorsat ja tavit kyllä tulevat tarpeeksi lähelle, jos vain olet itse riittävän hyvin naamioitunut. Kädet ja erityisesti kasvot on myös hyvä naamioida, jos olet järvellä veneessä. Muista myös maalata airot!!

Olisiko jo aika lopettaa tuo niin auttamattoman tyhjänpäiväinen kirjoittelusi.
        Etkö todellakaan tajua, että kasikki se mitä esität on täyttä tyhjää höpinää !!!???

• Metsämies
        Metsämies kirjoitti:

Onkos itselläsi sitten kokemusta? Taas yksi joka ei vastannut kysyjälle mitenkään vaan rupesi heti kommentoimaan minun kirjoituksiani.

Ja missä vaiheessa olen kertonut olevani savolainen...?

• Metsämies
        lukija kirjoitti:

Etkö todellakaan tajua, että kasikki se mitä esität on täyttä tyhjää höpinää !!!???

Kerro sinä oma ehdotuksesi naamioinnista, jos minun ei kelpaa äläkä minua hauku!!

Kokemusta?

• Metsämies
        lukija kirjoitti:

Sinun kirjoituksesi on nimenomaan tuota mainitsemaasi tyhjänpäiväistä höpinää! Vastaa kysyjän kysymykseen ja jos sitä et osaa tehdä ole hiljaa!

• Urho
        Metsämies kirjoitti:

Tulehan yhdeksi viikonlopuksi tänne Pohjanmaalle jahtiin, niin saat itse omin silmin nähdä sen kokemuksemme. Voin myöskin sen vakuuttaa, että omat kokemuksesi kertyvät hyvin paljon enemmin kuin yhdellä, eikä nuo kokemuksesi tule koskaan sinulta unohtumaan. Sinusta tehdään MIES !

• Metsämies
        Urho kirjoitti:

Tulehan yhdeksi viikonlopuksi tänne Pohjanmaalle jahtiin, niin saat itse omin silmin nähdä sen kokemuksemme. Voin myöskin sen vakuuttaa, että omat kokemuksesi kertyvät hyvin paljon enemmin kuin yhdellä, eikä nuo kokemuksesi tule koskaan sinulta unohtumaan. Sinusta tehdään MIES !

Täällähän alkaa jo tuntua nenässä testosteronin haju, kun tätä mieheksi tekemisen uhoa täällä lueskelee!

Minä en ole sinänsä kiinnostunut teidän kokemuksestanne enkä taidoistanne tehdä jostakin mies. Alkuperäinen kysyjäkin varmaan mielellään ennemmin lukisi VASTAUKSIA KYSYMYKSEENSÄ kuin miehentekoohjeita tai sitä, kuinka kokeneita ja miehekkäitä metsästjiä olette. Vieläpä Pohjanmaalta!

Vastaisitteko siis esitettyyn kysymykseen ja osoittaisitte kokemuksenne.

• lukija
        Metsämies kirjoitti:

Täällähän alkaa jo tuntua nenässä testosteronin haju, kun tätä mieheksi tekemisen uhoa täällä lueskelee!

Minä en ole sinänsä kiinnostunut teidän kokemuksestanne enkä taidoistanne tehdä jostakin mies. Alkuperäinen kysyjäkin varmaan mielellään ennemmin lukisi VASTAUKSIA KYSYMYKSEENSÄ kuin miehentekoohjeita tai sitä, kuinka kokeneita ja miehekkäitä metsästjiä olette. Vieläpä Pohjanmaalta!

Mene hyvä ystävä kun kutsu käy. Uskon että osaat ainakin henkilökohtaisen naamioitumisen tuon jahtireissun jälkeen. Mutta, jos osaat vähänkään yhteistyöhaluinen olla, ja opiksi ottaa, niin uskon että läskisoosiakin reissullasi riittävästi saat. Mukiinmenevää sakkia nuo pohjalaiset lopulta on. Eivät vain salli juurikaan kieroilua ja muuta miestä alentavaa käyttäytymistä. Kanakoirien kanssa olen lakeuksien miehiin tutustunut.
        Jos menet, niin neuvo sinulle; ALÄ VASTAA, ellei kysytä!

• Remington
        Metsämies kirjoitti:

Elä kommentoi noita tai tuota suunsoittajaa jolla ei oikeasti ole muuta kuin tuo suunsoitto, ei se osaa vastata asiallisiin kysymyksiin lainkaan.
        Lakkaa ottamasta kantaa sen juttuihin/niiden, tosin en usko, että niitä ei ole kuin yksi kirjoittelee vaan monella nimimerkillä.

• Repe. S
        Remington kirjoitti:

Elä kommentoi noita tai tuota suunsoittajaa jolla ei oikeasti ole muuta kuin tuo suunsoitto, ei se osaa vastata asiallisiin kysymyksiin lainkaan.
        Lakkaa ottamasta kantaa sen juttuihin/niiden, tosin en usko, että niitä ei ole kuin yksi kirjoittelee vaan monella nimimerkillä.

Kovasti muistuttaa jippiin metsästys palstaa nuo ääliö jutut.
        Remari on oikeessa ei kannata vaivautua kommentoimaan.

• Ope
        lukija kirjoitti:

Tietääkö lukija itsekään mitä tarkoittaa sana "maatokuvioisen".
        Mitä on savolaisideologia voisitko täsmentää muutamalla lauseella.

• Metsämies
        Repe. S kirjoitti:

Kovasti muistuttaa jippiin metsästys palstaa nuo ääliö jutut.
        Remari on oikeessa ei kannata vaivautua kommentoimaan.

Täytyy lopettaa sille vastailu. Ikäviä tapauksia nämä. Taitaa olla se sama henkilö joka on esiintynyt myös minun nimissäni täällä palstalla.
        Se hieman sapettaa!

• Pystis
        lukija kirjoitti:

en tiijä mitä "metsämies" on aikaisemmin kirjoitellu kun en ole palstaa niin tarkkaan seurannut, mutta mielestäni veneen maalaaminen maastokuvioiseksi on ehdottomaksi yksi hyvä vaihtoehto naamiointiin. täällä päin ainaki näkee maalattuja veneitä. itelläki on jo pitempään ollu tarkoitus maalailla vene sisältä ja ulkoa maaston väriseksi.
        vihreää pressua on tullu käytettyä ja sitten on tullu katkottua sopivan ohuita koivuja ja ne on sitte tökätty oksineen lehtineen päivineen hankaimien reikiin. ei välttämättä toimi kaislikon keskellä mutta rannan lähellä kumminkin.

• ÄllistysMies

Itsellä on sellainen siirreltävä lautta, 2x2 pitkä/leveä reunakaiteet on verkkoa jonka punoksiin on ujuteltu kaislaa lautan molemmissa päissä kulkuportit istuimena kaksi vihreää muovista puutarhatuolia, ponttooonina mustaa uritettua vesijohtoputkea, keskellä yksi 2m pitkä ja molemmilla sivuilla sammanlaiset.
      Lautan rakenteet ovat kakkoskakkosta runko "kyllästettyä" ja lattiana toimii vesivaneri, lauttaa on helppo siirrellä 3heppasella moottoriveneellä mikäli tarevetta on.

• Kaisla

Sijoita veneeseen metsästysvälineesi. Pyydä paattiin koirasi ja muut metsästävät kaverisi. Souda sitten kaislikkoon, joka on riittävän syvä ja savinen. Lopuksi irrota veneen pohjatappi.

Tällä lyömättömällä naamioinnilla teet palveluksen paitsi luonnolle myös luonnon rauhaa rakastaville tavallisille kansalaisille.

• Jönssi

Vitun PEHMEE

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      25
      1935
    2. Lopetetaanko tämä

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
      Ikävä
      128
      875
    3. Just saying

Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.
      Ikävä
      126
      665
    4. Voisin antaa sulle nyt

Halin❤️
      Ikävä
      54
      598
    5. Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa

Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      575
    6. Tosi kiva on

Joo. Mitä olisit menettänyt jos olisit paljastanut itsesi?
      Ikävä
      65
      541
    7. Jos selviäisi että kaivattusi

Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan
      Ikävä
      88
      540
    8. Tehdään yhdessä itsestämme

Parhaat versiot❤️ Se vaatii molemmilta hyvää itsetuntoa!
      Ikävä
      42
      525
    9. Päivän aivopieru Trumpilta

Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko
      Maailman menoa
      64
      513
    10. Jokin ei täsmää

Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi
      Ikävä
      299
      512
    11. Janpen Thai lopettanut, miksiköhän

Hyvää apetta teki.
      Suomussalmi
      12
      497
    12. Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?

Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas
      Tanssii tähtien kanssa
      26
      474
    13. Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?

Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v
      Tanssii tähtien kanssa
      9
      473
    14. Toivotko vielä viestiä

Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.
      Ikävä
      36
      472
    15. Kuka kaipaa T m?

Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota
      Ikävä
      32
      451
    16. Miksi jotku naiset on niin tyhmiä

Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä
      Ikävä
      51
      425
    17. Vaikea on tämän

Jälkeen suhtautua sinuun ilman ettei muista kirjoituksiasi.
      Ikävä
      58
      422
    18. Kerro muuten miksi

Estit somessa?
      Ikävä
      41
      416
    19. S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi

Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan
      Maailman menoa
      9
      407
    20. Jätä jo se puolisosi, mun kanssa kilpa-asetelma on tuhoisa.

Eikä hän tule sitä voittamaan. Myöskään missään vanhassa ei kannata roikkua, koska ei uskalla kohdata muutosta, hyvät as
      Ikävä
      27
      406
    Aihe