veneen naamiointi?

aitto

hyviä ideoita veneen naamiointiin kaislikkoon? onhan niitä tietysti verkkoa pressua kaislaa ym. mut kaikki omalla tavalla eli ideaa ja tietotaitoo jakoon?

19

5409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Metsämies

      Maalaa vene maastokuvioiseksi sisältä ja ulkoa. Verkoilla ja pressuilla on hankala saada koko vene naamioitua. Tai kyllähän se varmaan onnistuu mutta sen jälkeen on liikkuminen veneessä ja veneellä hyvin hankalaa.

      • lukija

        Onko Metsämiehellä sekunninkaan kokemusta maatokuvioisen veneen käytöstä, vai taasko "savolaisideologiaa" kansalle jaat.


      • Metsämies
        lukija kirjoitti:

        Onko Metsämiehellä sekunninkaan kokemusta maatokuvioisen veneen käytöstä, vai taasko "savolaisideologiaa" kansalle jaat.

        Sorsajahdissa olen ollut juuri tuollaisella maastokuvioiseksi maalatulla normaalilla soutuveneellä. Sorsat ja tavit kyllä tulevat tarpeeksi lähelle, jos vain olet itse riittävän hyvin naamioitunut. Kädet ja erityisesti kasvot on myös hyvä naamioida, jos olet järvellä veneessä. Muista myös maalata airot!!


      • Metsämies
        lukija kirjoitti:

        Onko Metsämiehellä sekunninkaan kokemusta maatokuvioisen veneen käytöstä, vai taasko "savolaisideologiaa" kansalle jaat.

        Onkos itselläsi sitten kokemusta? Taas yksi joka ei vastannut kysyjälle mitenkään vaan rupesi heti kommentoimaan minun kirjoituksiani.

        Onko sinulla minkäänlaista kokemusta asiasta?


      • lukija
        Metsämies kirjoitti:

        Sorsajahdissa olen ollut juuri tuollaisella maastokuvioiseksi maalatulla normaalilla soutuveneellä. Sorsat ja tavit kyllä tulevat tarpeeksi lähelle, jos vain olet itse riittävän hyvin naamioitunut. Kädet ja erityisesti kasvot on myös hyvä naamioida, jos olet järvellä veneessä. Muista myös maalata airot!!

        Olisiko jo aika lopettaa tuo niin auttamattoman tyhjänpäiväinen kirjoittelusi.
        Etkö todellakaan tajua, että kasikki se mitä esität on täyttä tyhjää höpinää !!!???


      • Metsämies
        Metsämies kirjoitti:

        Onkos itselläsi sitten kokemusta? Taas yksi joka ei vastannut kysyjälle mitenkään vaan rupesi heti kommentoimaan minun kirjoituksiani.

        Onko sinulla minkäänlaista kokemusta asiasta?

        Ja missä vaiheessa olen kertonut olevani savolainen...?


      • Metsämies
        lukija kirjoitti:

        Olisiko jo aika lopettaa tuo niin auttamattoman tyhjänpäiväinen kirjoittelusi.
        Etkö todellakaan tajua, että kasikki se mitä esität on täyttä tyhjää höpinää !!!???

        Kerro sinä oma ehdotuksesi naamioinnista, jos minun ei kelpaa äläkä minua hauku!!

        Kokemusta?


      • Metsämies
        lukija kirjoitti:

        Olisiko jo aika lopettaa tuo niin auttamattoman tyhjänpäiväinen kirjoittelusi.
        Etkö todellakaan tajua, että kasikki se mitä esität on täyttä tyhjää höpinää !!!???

        Sinun kirjoituksesi on nimenomaan tuota mainitsemaasi tyhjänpäiväistä höpinää! Vastaa kysyjän kysymykseen ja jos sitä et osaa tehdä ole hiljaa!


      • Urho
        Metsämies kirjoitti:

        Onkos itselläsi sitten kokemusta? Taas yksi joka ei vastannut kysyjälle mitenkään vaan rupesi heti kommentoimaan minun kirjoituksiani.

        Onko sinulla minkäänlaista kokemusta asiasta?

        Tulehan yhdeksi viikonlopuksi tänne Pohjanmaalle jahtiin, niin saat itse omin silmin nähdä sen kokemuksemme. Voin myöskin sen vakuuttaa, että omat kokemuksesi kertyvät hyvin paljon enemmin kuin yhdellä, eikä nuo kokemuksesi tule koskaan sinulta unohtumaan. Sinusta tehdään MIES !


      • Metsämies
        Urho kirjoitti:

        Tulehan yhdeksi viikonlopuksi tänne Pohjanmaalle jahtiin, niin saat itse omin silmin nähdä sen kokemuksemme. Voin myöskin sen vakuuttaa, että omat kokemuksesi kertyvät hyvin paljon enemmin kuin yhdellä, eikä nuo kokemuksesi tule koskaan sinulta unohtumaan. Sinusta tehdään MIES !

        Täällähän alkaa jo tuntua nenässä testosteronin haju, kun tätä mieheksi tekemisen uhoa täällä lueskelee!

        Minä en ole sinänsä kiinnostunut teidän kokemuksestanne enkä taidoistanne tehdä jostakin mies. Alkuperäinen kysyjäkin varmaan mielellään ennemmin lukisi VASTAUKSIA KYSYMYKSEENSÄ kuin miehentekoohjeita tai sitä, kuinka kokeneita ja miehekkäitä metsästjiä olette. Vieläpä Pohjanmaalta!

        Vastaisitteko siis esitettyyn kysymykseen ja osoittaisitte kokemuksenne.


      • lukija
        Metsämies kirjoitti:

        Täällähän alkaa jo tuntua nenässä testosteronin haju, kun tätä mieheksi tekemisen uhoa täällä lueskelee!

        Minä en ole sinänsä kiinnostunut teidän kokemuksestanne enkä taidoistanne tehdä jostakin mies. Alkuperäinen kysyjäkin varmaan mielellään ennemmin lukisi VASTAUKSIA KYSYMYKSEENSÄ kuin miehentekoohjeita tai sitä, kuinka kokeneita ja miehekkäitä metsästjiä olette. Vieläpä Pohjanmaalta!

        Vastaisitteko siis esitettyyn kysymykseen ja osoittaisitte kokemuksenne.

        Mene hyvä ystävä kun kutsu käy. Uskon että osaat ainakin henkilökohtaisen naamioitumisen tuon jahtireissun jälkeen. Mutta, jos osaat vähänkään yhteistyöhaluinen olla, ja opiksi ottaa, niin uskon että läskisoosiakin reissullasi riittävästi saat. Mukiinmenevää sakkia nuo pohjalaiset lopulta on. Eivät vain salli juurikaan kieroilua ja muuta miestä alentavaa käyttäytymistä. Kanakoirien kanssa olen lakeuksien miehiin tutustunut.
        Jos menet, niin neuvo sinulle; ALÄ VASTAA, ellei kysytä!


      • Remington
        Metsämies kirjoitti:

        Täällähän alkaa jo tuntua nenässä testosteronin haju, kun tätä mieheksi tekemisen uhoa täällä lueskelee!

        Minä en ole sinänsä kiinnostunut teidän kokemuksestanne enkä taidoistanne tehdä jostakin mies. Alkuperäinen kysyjäkin varmaan mielellään ennemmin lukisi VASTAUKSIA KYSYMYKSEENSÄ kuin miehentekoohjeita tai sitä, kuinka kokeneita ja miehekkäitä metsästjiä olette. Vieläpä Pohjanmaalta!

        Vastaisitteko siis esitettyyn kysymykseen ja osoittaisitte kokemuksenne.

        Elä kommentoi noita tai tuota suunsoittajaa jolla ei oikeasti ole muuta kuin tuo suunsoitto, ei se osaa vastata asiallisiin kysymyksiin lainkaan.
        Lakkaa ottamasta kantaa sen juttuihin/niiden, tosin en usko, että niitä ei ole kuin yksi kirjoittelee vaan monella nimimerkillä.


      • Repe. S
        Remington kirjoitti:

        Elä kommentoi noita tai tuota suunsoittajaa jolla ei oikeasti ole muuta kuin tuo suunsoitto, ei se osaa vastata asiallisiin kysymyksiin lainkaan.
        Lakkaa ottamasta kantaa sen juttuihin/niiden, tosin en usko, että niitä ei ole kuin yksi kirjoittelee vaan monella nimimerkillä.

        Kovasti muistuttaa jippiin metsästys palstaa nuo ääliö jutut.
        Remari on oikeessa ei kannata vaivautua kommentoimaan.


      • Ope
        lukija kirjoitti:

        Onko Metsämiehellä sekunninkaan kokemusta maatokuvioisen veneen käytöstä, vai taasko "savolaisideologiaa" kansalle jaat.

        Tietääkö lukija itsekään mitä tarkoittaa sana "maatokuvioisen".
        Mitä on savolaisideologia voisitko täsmentää muutamalla lauseella.


      • Metsämies
        Repe. S kirjoitti:

        Kovasti muistuttaa jippiin metsästys palstaa nuo ääliö jutut.
        Remari on oikeessa ei kannata vaivautua kommentoimaan.

        Täytyy lopettaa sille vastailu. Ikäviä tapauksia nämä. Taitaa olla se sama henkilö joka on esiintynyt myös minun nimissäni täällä palstalla.
        Se hieman sapettaa!


      • Pystis
        lukija kirjoitti:

        Olisiko jo aika lopettaa tuo niin auttamattoman tyhjänpäiväinen kirjoittelusi.
        Etkö todellakaan tajua, että kasikki se mitä esität on täyttä tyhjää höpinää !!!???

        en tiijä mitä "metsämies" on aikaisemmin kirjoitellu kun en ole palstaa niin tarkkaan seurannut, mutta mielestäni veneen maalaaminen maastokuvioiseksi on ehdottomaksi yksi hyvä vaihtoehto naamiointiin. täällä päin ainaki näkee maalattuja veneitä. itelläki on jo pitempään ollu tarkoitus maalailla vene sisältä ja ulkoa maaston väriseksi.
        vihreää pressua on tullu käytettyä ja sitten on tullu katkottua sopivan ohuita koivuja ja ne on sitte tökätty oksineen lehtineen päivineen hankaimien reikiin. ei välttämättä toimi kaislikon keskellä mutta rannan lähellä kumminkin.


    • ÄllistysMies

      Itsellä on sellainen siirreltävä lautta, 2x2 pitkä/leveä reunakaiteet on verkkoa jonka punoksiin on ujuteltu kaislaa lautan molemmissa päissä kulkuportit istuimena kaksi vihreää muovista puutarhatuolia, ponttooonina mustaa uritettua vesijohtoputkea, keskellä yksi 2m pitkä ja molemmilla sivuilla sammanlaiset.
      Lautan rakenteet ovat kakkoskakkosta runko "kyllästettyä" ja lattiana toimii vesivaneri, lauttaa on helppo siirrellä 3heppasella moottoriveneellä mikäli tarevetta on.

    • Kaisla

      Sijoita veneeseen metsästysvälineesi. Pyydä paattiin koirasi ja muut metsästävät kaverisi. Souda sitten kaislikkoon, joka on riittävän syvä ja savinen. Lopuksi irrota veneen pohjatappi.

      Tällä lyömättömällä naamioinnilla teet palveluksen paitsi luonnolle myös luonnon rauhaa rakastaville tavallisille kansalaisille.

      • Jönssi

        Vitun PEHMEE


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe