Jokisoraa kaksi sankollista, on huuhdeltu huolella. Hp. 15 euroa
Laavakiveä kolme kappaletta, kaksi niistä "möhkäleitä", yhdessä reikiä. Hp. yht 10 euroa
Korkkipuun kuorta kaksi kappaletta, pituus noin 50cm molemmissa. Hinta 8 euroa.
Kaikki ovat hyväkuntoisia ja vain muutaman kuukauden vanhoja.
Myyn siksi, etteivät jää varastoon pölyyntymään.
M: akvaariotavaraa
4
315
Vastaukset
- Skinkki
Niin noista korkkipuun kaarnoista..Ovatko kuinka "korkeita" eli mitä arvioisit, mahtuuko kaarnan alle esim.keskikokoinen lisko piiloon? Pissäpäin asut? Itse asun Tampereella..ota yhteyttä mailitse,niin voidaan jutella vaikka lisää :)
[email protected] - Natu
mailaa mulle [email protected]
- Ostaja
Tunnut myyvän koko akvakaluston, altaan, kalat, suodattimen, hiekat yms. Olisin kiinnostunut koko paketista. Oletko jo myynyt osan tavaroista ja mitä sulla on vielä jäljellä? Aiotko lopettaa koko harrastuksen vai siirrytkö isompaan? Ajattelin, että voitais jälkimmäisessä tapauksessa vaihdella vähän tavaroita, olen itse luopumassa isommasta. Asun suht lähellä joten kuljetus ei ongelma.
Kirjoittele osoitteeseen [email protected] - akva
eli tänään meni jokisora. eilen meni kaksi laavakiveä. vielä se laavakivi, missä reikiä, on olemassa. siitä 5 euroa. ihan kivan näköinen.
niin ja ilmeisesti laitan huomenna korkit postiin.
kati
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437