Jokisoraa kaksi sankollista, on huuhdeltu huolella. Hp. 15 euroa
Laavakiveä kolme kappaletta, kaksi niistä "möhkäleitä", yhdessä reikiä. Hp. yht 10 euroa
Korkkipuun kuorta kaksi kappaletta, pituus noin 50cm molemmissa. Hinta 8 euroa.
Kaikki ovat hyväkuntoisia ja vain muutaman kuukauden vanhoja.
Myyn siksi, etteivät jää varastoon pölyyntymään.
M: akvaariotavaraa
4
312
Vastaukset
- Skinkki
Niin noista korkkipuun kaarnoista..Ovatko kuinka "korkeita" eli mitä arvioisit, mahtuuko kaarnan alle esim.keskikokoinen lisko piiloon? Pissäpäin asut? Itse asun Tampereella..ota yhteyttä mailitse,niin voidaan jutella vaikka lisää :)
[email protected] - Natu
mailaa mulle [email protected]
- Ostaja
Tunnut myyvän koko akvakaluston, altaan, kalat, suodattimen, hiekat yms. Olisin kiinnostunut koko paketista. Oletko jo myynyt osan tavaroista ja mitä sulla on vielä jäljellä? Aiotko lopettaa koko harrastuksen vai siirrytkö isompaan? Ajattelin, että voitais jälkimmäisessä tapauksessa vaihdella vähän tavaroita, olen itse luopumassa isommasta. Asun suht lähellä joten kuljetus ei ongelma.
Kirjoittele osoitteeseen [email protected] - akva
eli tänään meni jokisora. eilen meni kaksi laavakiveä. vielä se laavakivi, missä reikiä, on olemassa. siitä 5 euroa. ihan kivan näköinen.
niin ja ilmeisesti laitan huomenna korkit postiin.
kati
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1762667- 1642499
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182177Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee592052Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31729"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591434Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2041420Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2241153Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931128Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3641058