Hei
Kun nyt alkaa talvi olla jo lopussa ja kevät alkamassa, niin pittäs minun poistaa pihassa oleva ärsyttävä kanto. Ja istuttaa siihen ruoho, jotta piha näyttäisi ja olisi turvallisempi poikieni leikkeihin. Olen etsinyt ja etsinyt tietoa. Pari kertaa olen törmännyt samaan asiaan, että porata reikä kantoon ja kaataa sinne salpietaria/kaliumnitraattia, ja sytyttää koko härveli pois. Kuulostaa korviini helpolta, mutta kaliumnitraattia ei ole saatavilla mistään sellaseen kelpo hintaan. Akvaariokaupassa nähny, mutta ajattelin, että se ei taida sopia siihen..ja sehän maksaa sellaiset 32€ 500g! kun palstoilla lueskellu, että sen kilo hinta on 2-3€..
Niin ajattelin tässä vain, että eikai kellään satu olemaan myynnissä muutamaa kiloa? Voisin maksaa niistä jopa 10€ kilohinnan. Kunhan nyt vain saisin sitä äkkiä.
Jos sinulla saattaa olla sitä myynnissä tai ehkä jotain muutakin poistoon sopivaa niin ottaisitkos minuun yhteyttä. => [email protected]
Voisithan sinä myöskin laittaa sen huuto.nettiin vaikkakin olen kuullut, että sitä ei saa siellä myydä.
Kiitos etukäteen.
Kannonpoisto. Ostetaan kaliumnitraattia 10€ kilo!
antiholisti
0
233
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682519
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1542503- 851441
- 2271427
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441151Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi401110- 102992
Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"193954- 78838
Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako136729