Miten PyhännänParatiisi

Rooppinen

hanke on edennyt ?. Kylttiäkään ei ole enää näkynyt vuosiin.

14

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyhäntä

      Pyhännällä vanhan kansan heteroita voi kun ne kehtaa viisastella

      • Palmumainos

        Kuka ehti ostaa osakkeita ? Saiko vastinetta rahoilleen ?


    • niinettä

      K-mäkisille Pyhäntä on "paratiisi

      • mölli

        Kyllä on matala taso siellä.


    • aatami/eeva/omena/kä

      Metästyksen kuuluvat aloittaneen Iso- Lamujärven alueellä. Koirilla GPS paikantamislaitteet.
      Poliisille on jätetty tutkintapyyntö.

      • Helppo tunnistaa

        Juoruakka vauhdissa. Hamekangasta tulossa...


      • --vetinen
        Helppo tunnistaa kirjoitti:

        Juoruakka vauhdissa. Hamekangasta tulossa...

        Sekö on juoruakka joka ilmaisee totuuden?

        Meilläpäin oli vastaavan tyyppinen tapaus taka-ajalla, siinä lähetettiin hamekangaspaketti eräälle koiranomistajalle. Asia poiki poliisitutkinnan.
        Siitä jäi koiramiehille ikuinen muisto, kun kennelihmisiä ovat niin "KOLTUN KENNEL" muittuttaa -vetisiä tapahtuneesta.


      • mätästystä

        nii mökkeläiset koo oo alottaneet vkl naisten mätästyksen, ja ettäköö vaimoilla oo Gps seuranta, soattaapa jopa tulla sateelite paikanuskartaa 40" tv ruutuun jostoo emännän vilikasta kahveeta hörppien missä isäntä "kalastaa ja pysyykö veneen piällä, noo seoo tätä aikaa, ajat muuttuu ja teknistyy


    • no minä

      syökää ne lääkkeet prkl

      • no minä

        Olet oikeasti huolissasi lääkkeiden oikeastasta otosta Pyhännällä. jossa maan suurimmat psyykelääkkeiden käyttäjät.

        Syökää ne lääkkeet, voitte paremmin.


      • vapaasaarna
        no minä kirjoitti:

        Olet oikeasti huolissasi lääkkeiden oikeastasta otosta Pyhännällä. jossa maan suurimmat psyykelääkkeiden käyttäjät.

        Syökää ne lääkkeet, voitte paremmin.

        Ahistus johtuupi vanhoillis laestadiulaisten ylivallasta henkeen, työhöhön ja kunnanasioihin hoitoihin, pyhännällä liikkuuTUOMION henki kuin kesäaamuinen usva vettenpäällä ennen auringon nousua, laestadiulaisuus muhii korpikylillä ja perillä, kiertää reviriään paimentaen, ettei lampaista yksikään hukkausi.


    • tarkkaaja 2

      Sipilän tilaisuus kokosi Pyhännän kunnantalon eteen noin 200 kuulijaa. Iltatilaisuudessa ollaan varmasti perinmäisten yrittäjyysasioitten pyörteissä. Montakohan keskustalaista tuunaria mahtaa olla tilaisuudessa mukana. Tulevaisuuden näkymät ovat kiinnostavia.
      Tilaisuudessa erotti kyllä lesta kuppikunnat, eivät tervehtineet meitä syntisiä, vaikka muutoin ollaan päivittäin tekemisissä. Sipilä oli ainoa käsipäivän sanoja, no jaa - ehkä kuuluukin.

      • kirkosta eronnut

        moni tuttu lesta haluais terve´htiä, mutta yleisellä paikalla, kun toinen lesta näkee ja juoruaa, niin se sitten onkin hoitokokous ja ojennus, että miten ja kenelle päivää, Jumalanterve toivotuksesta nyt puhumattakaan, sanotaan, siis kaikki nämä naurettavat säännöt VL on vain sitä varten että lampaat pysyy´is katraassa, erossa The syntisistä ja niiden helvetin makeasta elämästä


    • kuntakit

      Pyhännän "paratiisissä kohta tapahtuu asiat valonnopeudella..kohta, naapurikuntalaiset Pyhännällä töissään saa atk,ta, kumma tuo kunta Pyhäntä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe