Päätöntä toimintaa Eurassa, mutta mitä muutakaan odottaa, kun päättäjät on mitä on.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10147647#comment-59926470
http://www.satakunnankansa.fi/cs/Satellite?c=AMArticle_C&childpagename=SKA_newssite/AMLayout&cid=1194794020712&p=1194596255446&packedargs=packedargs=AMArticleCommentThreadDetails%253AcurrentPage%3D3&pagename=SKAWrapper
Johdonmukaista toimintaa!!
4
213
Vastaukset
- Eura Sucks
Mikä tässä uutisessa yllättää? Umpipunaisena kommunistilinnakkeenakin tunnettu Eura tuottaa kaikki palvelunsa itse, mikäli se suinkin on mahdollista. Tossa jokisauna-casessakin yrittäjä-p....kele olisi voinut vaikka saada jotain hyötyä itselleen. Äänestäkää vaan hamaan hautaanne asti demarit ja vasurit valtaan, jotka valitsevat ideologialleen sopivat virkamiehet käsikassaroikseen.
- masaking
Lahtinen käyttää sossuja ja vasureita palveluiden sosialisoimiseen ja sitten demokraattisesti myy palvelut pientä provikkaa vastaan jollekkin isolle hoiva-alan firmalle..
- sivustakatsoja1
Kerrankin oikea päätös.
Miksi maksaa enemmän jollekin toiselle jos oma palvelun uottaminen on halvempaa?
- Ureajoki-57
Onko se halvempaa? Jos kaikki omat kulut huomioitaisiin niin voipi olla toisinpäin. Paperilla saa kaiken näyttämään vaikka miltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013