Hei,
Täällä on aika paljon keskusteltu tupakoinnin lopettamisesta lihavuuden pelossa. Kyselisinkin nyt sellaista, että onkohan tuo lihomisen vaara kovin suuri jos on polttanut alle vuoden ja suht vähän..esim.pari tupakkaa per päivä? Eiköhän mun kannattais nyt lopettaa...ettei pahemmaks mee..Muakin vain hieman arveluttaa ku kaikki puhuu, että kuinka sitä lihoo lopettamisen jälkeen...Tai oisko jotain keinoja välttää kyseinen reaktio??
Lopettaminen+lihominen
6
664
Vastaukset
- Jooseppi
Ei se sen kummempaa ole ja onnistuu varmasti kun päätät. Kurjuuden maksimointi oikein kertaheitolla
- karju
...ainakin mulla. Olin ollu kolme päivää laihiksella ja tupakkaa oli menny niin että keuhkot vinku. Siinä päätin että teempäs nyt molemmat samantien ja hyvin tuntuu toimivan. Painoa lähteny joku 6kg/3vk ja tupakkalakko(3vk) on ollut yllättävän helppoa. Paikoillaan ei paljon ole malttanut olla, mutta nyt mennään tupakkalakon ehdoilla ja kun toi jalan marssimurtuma vielä tuosta paranee niin tahti senkun kiihtyy.
- lopettaminen_lihominen
älä puhu p....a jos oot polttanu pari sätkää päivässä, poltin toista askia päivässä, niin kysy sitten vasta mikä on hyvä. olin muuten kapakassa töissä kun lopetin ja oon nainen
- tupakoinnin lopettanut
Moi! Monesti sanotaan että sitä lihoo ku lopettaa tupakoinnin.. Tavallaan se on totta, mut tavallaan ei. Ei sitä siitä liho, että ku lopettaa röökin polton, vaan sitä lihoo siitä et jos on pahat nikkikset niin sitä haluttaa syyä jotain herkkui.. Ite oon lopettanu tupakan polton, enkä mä ainakaan oo lihonu tippaakaan.. et kantsii lopettaa vielä ku se on suht helppoa.. Tsemppiä vaan!
- Hmm..
Sitä että sen sijaan että tupakoit voisit mieluummin käydä vaikka aamu ja iltälenkillä tai harrastaa muutakin liikunnallista mutta mukavaa ajanvietettä jolloin liikakilot vähentyisi etkä kärsisi tupakkaan alistumisesta.. Siis terveellinen elämä kannattaa aina!
- Jaa
Ei tota lihoamista kannata todellakaan pelätä. Aluksi sitä lihoo pari kiloa, mutta sitten vähän ajan päästä paino kyllä palautuu normaaliksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1652581Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482387Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65849
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18727Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait208701Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22668