Olen 125 kg painava, ajattelin alkaa laihduttamaan, mitä minun pitäisi tehdä? Elintapani eivät ole parhaat mahdolliset, käyn päivittäin syömässä lähipizzeriassa ja juon monia litroja kolajuomia. Poltan myös 1-3 askillista tupakkaa viikossa ja juon monta litraa keskiolutta joka viikonloppu. Olisiko kellään hyiä vinkkejä, miten painoni lähtisi putoamaan? Olen itse ajatellut, että karppaus olisi hyvä vaihtoehto.
apua!
5
132
Vastaukset
- rasvakarppi
Aiiika vaikea kysymys... Syöt terveellisesti ja liikut reippasti, elintapasi ovat kunnossa. Sulla on varmasti vain kilpirauhasen vajaatoiminta, huonot geenit, hidas aineenvaihdunta, väärä suolistobakteerikanta tai nukut tunnin liian vähän joka yö.
- 6+15
En kyllä usko, että keskiolut lihottaa - niin paljon kuin siinä onkin kaloreita.
Olen juonut ja tissutellut olutta 6-7 pulloa päivässä piiiitkiiä aikoja ja välillä taas pitänyt pitkiäkin tipattomia kausia, paino ei muutu mihinkään. Juon siis bisseä aivan huoletta - ainakin kilojen suhteen.
Tupakka taas lisää aineenvaihduntaa eli sitä ei kannata lopettaa jos yrittää laihtua. - myyr1
alota jumppa temmoltta, ylöös, ylöös, tai sitten vain menet läski lenkille
Et kertonut pituuttasi. Jos olet vähintään 224 cm pitkä, painoindeksisi on normaali. Jos sen sijaan olet alle 190-senttinen, on kyse vaikeasta ylipainosta.
Tolkullista elämää tunnut viettävän. Tupakka on terveellistä, samoin keinotekoisesti makeutetut kolajuomat, sillä niissä ei ole kaloreita ollenkaan. Keskiolutlitrassakin on vain 430 kcal. Jos juot sitä perjantaista sunnuntaihin esimerkiksi 6 litraa, tulee (kilo)kaloreita vain 860 per päivä. Kannattaa syodä sitten vähän vähemmän kasviksia ja ruisleipää, niin tule tuo kalorilisä kompensoitua. Muista myös lisätä röökin polttoa, ettei tule koko ajan haettua appelsiineja ja omenoita hedelmävadilta.
Rasvaa pitää ihmisen saada joka päivä ja mikäs siihen olis parempi vaihtoehto kuin kinkkupizza. Tilaa se tuplajuustolla, niin varmistat myös kalsiumin saannin. Leipärasvana on hyvä käyttää aitoa voita, niin tuet suomalaista lypsykarjataloutta ja onhan se margariinien ja kasvisöljyjen syönti muutenkin sellaista homojen hommoo.
Salaatit ja juurekset on tarkoitettu metsän eläinten ynnä muiden jänisten ruoaksi. Ihminen saa riittävästi kasviksia, kun syö joka päivä runsaasti ranskanperunoita ja ketsuppia ja muistaa vielä tilata pizzan päälle valkosipulia. Paprikoiden ja kaiken maailman kaalien syönti on homojen hommoo.
Liikunta ei näin talvisaikaan ole suositeltavaa, koska on kylmää, märkää ja pimeää. Pubiin pääsee taksilla ja keväämmällä voi sitten varovasti ruveta kävelemään lyhyempiä välimatkoja (esim. baarista pankkiautomaatille). Kuntosalilla ja varsinkin uimahallissa käyminen on sellaista homojen hommoo.- möhömaha
kokeilin tuota patriklindin neuvoa ja ehdotin sitä ädilleni, jonka luona asun, mutta hän ei ollut kovin tyytyväinen uuteen ruokavaliooni. Hänen mielestään pitsat eivät ole terveellisiä, jonka kielsin vedoten patriklindin ammattimaisiin neuvoihin. Äitini sai raivokohtauksen jonka seurauksena heitti minut pihalle asunnostaan ja nyt olen koditon 35- vuotias läski. Ajattelin nyt puolestaan kuunnella viestiini vastannutta ystävällistä henkilöä myyr1, ja aijon todellakin lähteä lenkille, lähikauppaan ostamaan askin norttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510692
- 817203
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445304- 624840
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734524Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334043- 472938
- 362825
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362074