pääläri-erkki

utelen

Minä en ole vielä päässyt selville tuosta pääläri-erkistä. Mitähän mahtanee tarkoittaa tuolla puolukkaan pääsyllä? Onko pääläri-erkillä puolukat jo loppu, vai eikö hän tunne vuodenkiertoa tms.
Vai liittyykö se jotenkin puolukan ominaisväriin ja tuohon toverit ilmaisuun.

39

807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyh-akka1

      pääläri-erkki yrittää vaan härnätä ja saada ihmiset provosoitumaan ja siinä hän nyt sitten onnistuikin...voi teitä ihmiset sanon vaan.....

      • pääläri-erkki

        ????????????????????????????


      • hetikö
        pääläri-erkki kirjoitti:

        ????????????????????????????

        Lähetään Erkki karpaloon!
        Niitä voi lumien sulettua kerätä ja ovat vielä terveellisempiä ku puolukat.


      • tai.
        hetikö kirjoitti:

        Lähetään Erkki karpaloon!
        Niitä voi lumien sulettua kerätä ja ovat vielä terveellisempiä ku puolukat.

        Eikös se asukkin Karpalokodissa,,muistaakseni..


    • pääläri-erkki

      Joko pääsöö puolukkaan toverit?

      • nojollaan

        Tietääkö pääläri-erkki sen ,että jokainen viesti tänne maksaa 10euroo/viesti?


      • pääläri-erkki
        nojollaan kirjoitti:

        Tietääkö pääläri-erkki sen ,että jokainen viesti tänne maksaa 10euroo/viesti?

        Onpa huikean kallista.


      • Silmä.
        nojollaan kirjoitti:

        Tietääkö pääläri-erkki sen ,että jokainen viesti tänne maksaa 10euroo/viesti?

        Mitä hööpö puhuu. nuku ja kato tilis! Ole Hyvä! Onko Onko Mani PULA POJALLA? MULLA EI ! ENKÄ ole erkki!


      • h.makkaraenen
        pääläri-erkki kirjoitti:

        Onpa huikean kallista.

        Monenlaista raukkoo sitä on toesaalta tuommoset keppeemmin tiälä kulukoo kun ne ei ymmärrä nii tämän mualiman murheita. Puolukkaan kuhan piäsövät


      • pääläri-erkki
        h.makkaraenen kirjoitti:

        Monenlaista raukkoo sitä on toesaalta tuommoset keppeemmin tiälä kulukoo kun ne ei ymmärrä nii tämän mualiman murheita. Puolukkaan kuhan piäsövät

        puolukka on hyvä marja, maistuis varmaan sullekin.


      • utelen
        h.makkaraenen kirjoitti:

        Monenlaista raukkoo sitä on toesaalta tuommoset keppeemmin tiälä kulukoo kun ne ei ymmärrä nii tämän mualiman murheita. Puolukkaan kuhan piäsövät

        Jotain tuontapaiseen käsitykseen olin kallistumassa pääläri-erkin suhteen, aloin uskoa mukana olevan ironiaa, ja että hän näki pienenä kirjoittajien murheet.
        Mikäli hän olisi malttanut sijoittaa kirjoitukset oikeisiin väleihin olisi lopputulos ollut positiivinen.Mutta !!



        Jk. Ei vielä pääse puolukkaan, pääläri-erkki.


      • 5-9
        utelen kirjoitti:

        Jotain tuontapaiseen käsitykseen olin kallistumassa pääläri-erkin suhteen, aloin uskoa mukana olevan ironiaa, ja että hän näki pienenä kirjoittajien murheet.
        Mikäli hän olisi malttanut sijoittaa kirjoitukset oikeisiin väleihin olisi lopputulos ollut positiivinen.Mutta !!



        Jk. Ei vielä pääse puolukkaan, pääläri-erkki.

        Täällä kirjoittelee kaksi pääläri-erkkiä. Siksi sekavaa.Toisella ironia kohdillaan.


      • Anonyymi
        nojollaan kirjoitti:

        Tietääkö pääläri-erkki sen ,että jokainen viesti tänne maksaa 10euroo/viesti?

        Tietää... sinulta ne maksaa 25 000, tietääkö moni että nämä rahat tuloo pääläri Erkin tilille 🤣🤣🤣


    • pääläri-erkki osaa ainakin ironian hyvin, lyhyesti ja toimivasti.

    • kahveetunnilta

      Ja sinä työnteon..

      • Kiitos samoin ; )


    • ..........

      joko mansikat kypsiä

    • Puolukka Eki

      Tiälläkin puolukka Eki Minullakin tuo älykkysosamäärä aika heikohko.Johtuneeko se siitä että nuorempana lusikalla viisautta annetiin ja mie lapoin piälär kaupalla tyhmyyttä piähäni.Jotta se näkyy jo aivokuoren läpi.Vaiko siitä että tul oekeen piälär kaupalla pohjaan palannutta pontikkoo juotua.Kaekki mänöö nykyään hunosti,kun ei ole muuta mielessä kuin piäsökö puolukkaan.Koulut jäe kesken puolukkojen takia samoin Armeeja Naesijaa oes ollu mut pit männä pulukkaan.Ja joka keskusteluun mie tyhyyteni tuon esiin kun kyselen näetä puolukka juttuja.

    • pälävi

      Joutilas opetteleppa ekaksi kirjoittamaan oilein,ennen kuin puolukkaan meet!

      • 9-2

        puolukoita voip kyllä poimia iliman koulusivistystä.
        vuan suapha sitä samalla ottaa luvun kun pääläriin nakkelee.


      • jyystö Tauno

        Hihihi. Sinun kirjoituksesta ei muuta löydykkään kuin virheitä!


      • variksenmarjat

        Ei tartte marjanpoimijan osata lukea, kirjoittaa eikä puhua edes suomea !


      • 12-1
        variksenmarjat kirjoitti:

        Ei tartte marjanpoimijan osata lukea, kirjoittaa eikä puhua edes suomea !

        eläpä muuta sano, kohta ne pisnespoimurit ilmestyy ja vie marjaset mummoilta ja taatoilta


      • Anonyymi

        Oilein hyvin opetelen kirjoitamisen


    • xxxl ja xxxx

      minä se en mäne ikinä eukon kanssa yhessä puolukkaan enkä etes mustikkaan!

      Ei yhessä sovita !

    • tulipamieleeni

      Jos metsään haluat sä mennä nyt,
      niin takuulla yllätyt.
      Pääläri-erkin sä siellä kohdata voit.

    • pääläri-erkki

      Joko pääsöö puolukkaan toverit?

    • toivot t

      On jo ylikypsää ja paljon "paskamarjoja" mukana. Kannattaa oottaa uutta satoa.

      • Nokia laisilla.

        Voi olla. Mutta karpalot löytyy lumien sulettua jos marjoja haluaa.. Vain lyhyen ajan syöntiin.


    • puolukkapäivät

      Kuinkahan pääläri-erkki selviää syksyyn tämän nähtyään?


      http://www.youtube.com/watch?v=O2JmyRmUAyo

      • lyylin lökäpöksy

        no mutta, siellähän se mun lyylini on. onkin ollu hukassa.


    • peelari-jusa

      pääläri rimmaa näiden sanojen kanssa:

      lälläri, mylläri, sähläri

      afääri, akryyliväri, akvarelliväri, anestesialääkäri, aniliiniväri, apulaislääkäri, atmosfääri, avoviemäri, biosfääri, elintarvikeväri, eläinlääkäri, emaliväri, erikoiseläinlääkäri, erikoishammaslääkäri, erikoislääkäri, fääri, guassiväri, hammaslääkäri, hemisfääri, henkilääkäri, hirvikivääri, hiusväri,

      • pääläri-erkki

        kyl sulla on ny pallo ihan hukas??


    • hukkakoko

      PUB-HUKKA

      Tervetuloa Hukkaan joka päivä kello 14-02!

      • Forssassa

      • takas tulossa
        Forssassa kirjoitti:

        Ydinaseeton ja mökötysvapaa vyöhyke
        http://www.pubhukka.fi/?

        Kävin Keegan, eikä näkyny tuttuja !


      • L'etranger
        takas tulossa kirjoitti:

        Kävin Keegan, eikä näkyny tuttuja !

        KukAs tää peilar-terttu sitte o?


    • Anonyymi

      Erkki

      • Anonyymi

        pääläri erkki taitaa jäädä mysteeriksi.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe