Kännit joka toinen päivä, kokemuksia?

Miten käy olojen ja mm. uniasioiden jos otatte tiukan kurin, että loivenneta ei yhtään eli juomisen jälkeisenä päivänä ei juoda yhtään alkoholia? Itse oon huomannut, että pitkään kun on alkoa käyttänyt niin jo 4-5 päivänä peräkkäin ottaminen, aiheuttaa sydämen ryskytystä ja unettomuutta johon helpoin on ottaa känni ja taas parantuminen pitkittyy. Eli jos ottaa esim. 2-3 kertaa viikossa kännit, mutta ei koskaan peräkkäisinä päivinä niin pysyykö elämä kontrollissa?
Ilmianna
Jaa

10 Vastausta

Sekoitat syyn ja seurauksen, joten todennäköisesti ei pysy. Väkisin juomatta oleminen patoutuu ja "juomatta jäänyt viina" murtaa henkiset esteet jonakin päivänä ja juominen riistäytyy holtittomaksi.

Suosittelen raittiutta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
En puhunut raittiudesta vaan viinan iloista nauttimisesti.

Säilyykö hyvä fiilis jos juo vain joka toinen päivä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tyylistäsi päätellen olet saavuttanut juomisessa vaiheen jolloin alkoholin ilot ovat joka tapauksessa takanapäin. Jos joutuu lisäksi hampaat irvessä rajoittamaan juomistaan, se vain lisää tuskaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Tyylistäsi päätellen olet piakkoin siirtymässä kuivahuikkaamisesta pitkään kestävään kosteaan jaksoon.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Korkki narahtaa kirjoitti:
Tyylistäsi päätellen olet piakkoin siirtymässä kuivahuikkaamisesta pitkään kestävään kosteaan jaksoon.
Alkoholin ilot ovat minun kohdallani kaukana takanapäin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Minä nautin juomisesta, ja joka päivä. Juominen on parsta maailmassa. Olen juonut päivittäin jo 30 vuotta ja jatkan samalla linjalla.
Ilmianna
Jaa
miksikös ne alkoholin ilot siitä katoaisi?
ei ole viinaa ei kolahtaisi päähän.
taitaa eräs tällä palstalla vastaajista olla aika amatööri.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Joo mutta mikä on se sähkövirta rintakehästä jalkaan. Kuin istuis heikkotehoisessa sähkötuolissa kuolemansellissä. Muuten tossa päivän tauossa olis ideaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Sitä viinaa vaan lopulta tarttee hirvittävän määrän joka päivä, jos meinaa aina kännissä olla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Olen kaunis nuori nainen joka juo paljon ja jusein.Päästelen jatkuvasti pitkiä ihania pieruja,kaverinikin huomanneet joten ne on nenä pyllyssäni jatkuvasti kun vietämme iltaa.
Pieremisiin.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Kännit joka toinen päivä, kokemuksia?

Miten käy olojen ja mm. uniasioiden jos otatte tiukan kurin, että loivenneta ei yhtään eli juomisen jälkeisenä päivänä ei juoda yhtään alkoholia? Itse oon huomannut, että pitkään kun on alkoa käyttänyt niin jo 4-5 päivänä peräkkäin ottaminen, aiheuttaa sydämen ryskytystä ja unettomuutta johon helpoin on ottaa känni ja taas parantuminen pitkittyy. Eli jos ottaa esim. 2-3 kertaa viikossa kännit, mutta ei koskaan peräkkäisinä päivinä niin pysyykö elämä kontrollissa?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta