kuinka löydän jonkun

hei!mulla on vaikeuksia itseni kanssa.jännitän,olin ennen sosiaalinen,nyt kaikkea muuta.syön lääkkeitä venlavaksinia 300mg sekä ketipinoria yötä varten.päivät olen koiran kanssa kun mies käy töissä.olen sairaslomalla.lääkitystä suurennettiin kun sain itku kohtauksen,en yleensä itke muiden nähden.häpeän oloani,kun sairasloman aikana otin pillereitä,en halunnut kuitenkaan lähteä vielä täältä.paraneminen tuntui vaan hitaalta.olen huomannut että lääkkeet haittaavat keskittymistä aikas laisestikkin.ystäviä ei oikeastaan ole vain tuttuja löytyykö muita saman kokeneita.haluaisin olla se joka olin ennen masennusta ei aikaa voi saada takaisin jos voisi en nyt kirjoittaisi tänne. olen taipuvainen vanhojen asioiden vatvomiseen,mikä ei johda mihinkään,pikemminkin haittaa toipumistani.mikähän auttaisi minulle ?

1

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tipuille ruokaa

Kirjoita huono olo pois. Kirjoita traumoistasi ja pahasta olosta. Kirjoitusterapiasta on pitkäaikaista kokemusta ja tieteellistä näyttöä. Hyvistä asioista kirjoittaminen parantaa mielialaa.

http://personal.inet.fi/koti/remeli/laakkeet.htm

Riippuu iäsät kuinka löytää ihmisiä.

Töissä ja opiskellessa yleensä tutustutaan uusiiin ihmisiin.

Sitten on vapaaehtoistyö.

Muuten on aika hankalaa tutustua.

Sullahan on koira, joten tapaat ihmisiä ulkona.

Ruoki lintuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7413
    2. 79
      4924
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4809
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4228
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      8
      3008
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2649
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2551
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      47
      2196
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2191
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1820
    Aihe