Rahat menevät Maltalle, tuotepalautukset Viroon, maksut hoituvat Ruotsin kautta. Ei mene alvia, siksi 100€ halvempi. Luottokorttimaksut ovat vasta tulossa.
Kierrä kaukaa tämä verkkokauppa!
Digivire myy edullista, epäilyttävää
14
1126
Vastaukset
- EU-ostoksille
Jaa, miksi pitäisi kiertää?
Minä ainakin kierrän kiskurihintaiset kotimaiset fotokauppiaat... - Tappi.
hintavertailu: CANON EF 70-200/2.8 L IS USM II
rajala 2594€ digivire: 1999€
hintavertailusta saat lisää vaihtoehtoja mustapörssikin ihan kärkipaikoila 2805€
ei se normaali kuvaaja niin rikas ole on ihan selvää että hinta vaikuttaa ostospäätökseen- vertailua.
Superkuvassa tarjouksessa CANON EF 70-200/2.8 L IS USM II 2199€. No onhan se 200€ kalliimpi, mutta se, että ostaa luotettavalta ja mahdolliset takuuasiatkin hoituvat paremmin, niin siitä oon valmis maksamaan vähän enemmän.
vertailua. kirjoitti:
Superkuvassa tarjouksessa CANON EF 70-200/2.8 L IS USM II 2199€. No onhan se 200€ kalliimpi, mutta se, että ostaa luotettavalta ja mahdolliset takuuasiatkin hoituvat paremmin, niin siitä oon valmis maksamaan vähän enemmän.
Näin on, myyjän pitää olla aina "nyrkinkantaman" päässä jos joku menee pieleen. Nettikaupoissa ei ole tinkaamismahdollisuuksia mutta tuttu myyjä jopa Rahalassa on yleensä valmis neuvottelemaan. Vain tollo ostaa siihen hintaan joka lapussa lukee jos ei ole kyse jostain nahkatukkatarjouksesta.
Maksettava hinta ratkaisee, ei pyyntö!- Nettikaupat yes
Työeläkeläinen kirjoitti:
Näin on, myyjän pitää olla aina "nyrkinkantaman" päässä jos joku menee pieleen. Nettikaupoissa ei ole tinkaamismahdollisuuksia mutta tuttu myyjä jopa Rahalassa on yleensä valmis neuvottelemaan. Vain tollo ostaa siihen hintaan joka lapussa lukee jos ei ole kyse jostain nahkatukkatarjouksesta.
Maksettava hinta ratkaisee, ei pyyntö!Kokemusta on neuvottelusta "Rahalan" myyjän kanssa. Hinta oli ja pysyi siinä mikä lappuun oli kirjoitettu. Ei siinä mitään saavat pitää laitteensa, jos niihin ovat niin pirusti tykästyneet. Muuten vielä se, että Rajala ja Anttila ainakin näyttävät myyntikikkana tarjousten yhteydessä pienemmällä tekstillä ns. "norm. hintaa", joka on yleensä älyttömän korkea ja peräisin luultavasti vuosien takaa, siltä ajalta kun tuote tuli Suomeen myyntiin. Saadaanhan sillä aikaan se illuusio, että ostaja luulee saaneensa ostamansa tuotteen todella halvalla. Todellinen kusetus häipyy tällöin näkymättömiin.
- Vertailu kannattaa
Nettikaupat yes kirjoitti:
Kokemusta on neuvottelusta "Rahalan" myyjän kanssa. Hinta oli ja pysyi siinä mikä lappuun oli kirjoitettu. Ei siinä mitään saavat pitää laitteensa, jos niihin ovat niin pirusti tykästyneet. Muuten vielä se, että Rajala ja Anttila ainakin näyttävät myyntikikkana tarjousten yhteydessä pienemmällä tekstillä ns. "norm. hintaa", joka on yleensä älyttömän korkea ja peräisin luultavasti vuosien takaa, siltä ajalta kun tuote tuli Suomeen myyntiin. Saadaanhan sillä aikaan se illuusio, että ostaja luulee saaneensa ostamansa tuotteen todella halvalla. Todellinen kusetus häipyy tällöin näkymättömiin.
Itse ainakin aina vertailen "Rahalan" ja muiden firmojen hintoja. Joskus Rahala on halvempi, useimmiten ei. On Rahala tietyissä tapaukissa myynyt Verkkokauppaa halvemmin tarjoushinnoin.
Rahalan myyjä ei suostunut alentamaan hintoja laisinkaan. Muista oheistuotteista olisi muka pystynyt antamaan alennusta mutta ei kyseisestä rungosta eikä putkesta. Jäivät tällä kertaa kauppaan. - Tappi.
syyskuun hintavertailu:
CANON EF 70-200/2.8 L IS USM II
rajala: 2499€
digivire: 1799€
hintaaeroa ihan kohtalaisesti!
- Bringback
Miksi valehtelet ALV:stä ja ilmeisesti kaikesta muustakin? Taidat itse olla alan kauppias, joka ei vaan osaa myydä kilpailukykyisesti ja mustamaalaat kilpailijaa sen takia. EU:ssa toimivat kauppiaat velottavat aina ALV:n, jos ostajana on kuluttaja missä tahansa EU-maassa. Se on sitten eri asia, että Suomen ryöstöverotasoinen ALV on paljon korkeampi kuin useimmissa muissa EU-maissa.
- kotimaista?
Joo osta tori.fistä
Siellä myydään varastettua tavaraa, eikä peritä tullia ja alvia.
Tuttavani osti sieltä ja nyt on poliisit kyselemässä tavaran alkuperää. - minäminäminä
Tuo Digiviren sivujen ulkonäkö ja tavaran poikkeuksellinen toimitusaika 5-10pv tuo mieleen erään jo poistuneen verkkokaupan.
Ei vain tule mieleen minkä niminen. Itse tilasin tästä putiikista jonka nimeä en enään muista, salaman ja kameraan akkuperän. Oli suht halvempi kuin muut. Salama ainakin tuli puolasta.
Toimitus kesti kolmisen viikkoa kaikkiaan, mutta tuli perille. :) - Tevoni
Ostin äskettäin juuri digivirestä objektiivin. Oli halpa, nopea toimitus eikä ole mitään valitettavaa.
Olen harrastusmielessä ostanut just kameran joka maksoi 1000€ hujakoilla ja ajattelin että jos jotain uutta objektiivia saisi vaikka halvemmalla. Huomasin vasta laskua maksaessani että rahat tosiaan meni maltaan mutta päätin ottaa riskin, enkä kadu. - Tp1982
Miten kun teille on tullut tavaraa Digivirestä niin onko kuitti ollu alv 0% vai 24%. Mun kaverille tuli alv 0% kuitti, mutta jos kysyy heiltä niin hinnassa kuitenkin on alv. Jos sieltä sais verollisen kuitin niin käsittääkseni alvit voisi sitten vähentää kirjanpidossa. Vai onko tässä nyt jokin mitä en ymmärrä?
- ei sittennn
Ainoa objektiivi, mikä minua kiinnosti:
Tamron AF 70-200mm f/2.8 Di IF (Pentax)
Maksaa siellä 699€ eli yhtä paljon kuin verkkokauppa.comissa :( - Jäbäleissöni
Noh. Vieläkö on innokkaita ostajia Digivireestä, kun saa niin halavalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5045481Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1184650- 4072197
Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.292092Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401370Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1611124- 581040
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N9991Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll71953Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132938