Hei !
olen menossa yyteriin leirille ja tarvitsen paikasta tietoa (:
minkälainen opetus ja ponit ovat ?
onko leiritilat hyvät ?
onko ohjelma kivaa ?
kiitos vastauksesta :)))
yyterin ratsastuskeskus
3
1255
Vastaukset
- nfdghsjklöä
opetus on mun mielestä ainakin hyvää :) henkilökunta on muutenkin iha yliystävällistä!
hevosia on monenlaisia, isoja, pieniä, reippaita ja laiskoja. kaikenlaisille :)
leiritilana on tähän mennessä toiminut yyterin koulu, ihana paikka, vaikkakin vähän rämsistynyt :D ja siellä huhutaan että siellä kummittelee ;)
mun mielestä mitä mä nyt oon ollutkin siellä leireillä, leiriohjelma on ollut hyvä koska paljon vapaa-aikaa! mahdollisuus käydä yyterissä uimassa ja leirikasteetkin ovat olleet erittäin mukavia :D - yyterionparas
Opetus on hyvää ja henkilökunta ylempää kompaten tosi ystävällistä, tuola viihtyi:)
Ponit ja hepat on kivoja ja maastovarmoja, sopivan erilaisia, jokaiselle jotakin!
Leiriläiset majoittuvat vanhalle koululle, joka on mukava paikka, suihkutilat ehkä vähän pelottavat, jos sattuu mielikuvitus laukkaamaan :D
Ohjelma on kivaa ja rantamaasto on ihana - miukumauku990
Henkilökunta auttaa mielellään kaikessa ja ovat todella mukavia:) Heppoja on ylempää kompaten jokaiselle jotain, on suokki, puoliverisiä, poneja on isoja ja pieniä ja muita:) Maastot on one of a kind ja bonuksena just rantamaasto ja yömaasto:) Majoituspaikka viihtyisä, suihkut vähän mielenkiintoiset mutta toimivat, mahdollisuus päästä saunaan ja tallilla saa notkua mielin määrin!:D Mahdollisuus myös päästä uimaan ja lokoilemaan yyterin rannalle. Koko tallinväki kissoista ihmisiin ovat vastaanottavia ja talli lämminhenkinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733121
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802246
- 602063
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408