Hei !
olen menossa yyteriin leirille ja tarvitsen paikasta tietoa (:
minkälainen opetus ja ponit ovat ?
onko leiritilat hyvät ?
onko ohjelma kivaa ?
kiitos vastauksesta :)))
yyterin ratsastuskeskus
3
1353
Vastaukset
- nfdghsjklöä
opetus on mun mielestä ainakin hyvää :) henkilökunta on muutenkin iha yliystävällistä!
hevosia on monenlaisia, isoja, pieniä, reippaita ja laiskoja. kaikenlaisille :)
leiritilana on tähän mennessä toiminut yyterin koulu, ihana paikka, vaikkakin vähän rämsistynyt :D ja siellä huhutaan että siellä kummittelee ;)
mun mielestä mitä mä nyt oon ollutkin siellä leireillä, leiriohjelma on ollut hyvä koska paljon vapaa-aikaa! mahdollisuus käydä yyterissä uimassa ja leirikasteetkin ovat olleet erittäin mukavia :D - yyterionparas
Opetus on hyvää ja henkilökunta ylempää kompaten tosi ystävällistä, tuola viihtyi:)
Ponit ja hepat on kivoja ja maastovarmoja, sopivan erilaisia, jokaiselle jotakin!
Leiriläiset majoittuvat vanhalle koululle, joka on mukava paikka, suihkutilat ehkä vähän pelottavat, jos sattuu mielikuvitus laukkaamaan :D
Ohjelma on kivaa ja rantamaasto on ihana - miukumauku990
Henkilökunta auttaa mielellään kaikessa ja ovat todella mukavia:) Heppoja on ylempää kompaten jokaiselle jotain, on suokki, puoliverisiä, poneja on isoja ja pieniä ja muita:) Maastot on one of a kind ja bonuksena just rantamaasto ja yömaasto:) Majoituspaikka viihtyisä, suihkut vähän mielenkiintoiset mutta toimivat, mahdollisuus päästä saunaan ja tallilla saa notkua mielin määrin!:D Mahdollisuus myös päästä uimaan ja lokoilemaan yyterin rannalle. Koko tallinväki kissoista ihmisiin ovat vastaanottavia ja talli lämminhenkinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1785005Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,194397Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993117Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532962Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522511
- 271929
- 221757
- 341743
- 681741