Myö poijat kun sitä ajeltiin aikoinaan, niin sitähän kyllä ajelttiin. Viijatin katossa, sisäpuolella oli niin paljo nuorten naisten varppaanjäläkiä, että siitä ois voinu tehtaalle lähettää kuvan, vainku ei ollu känyköitä eikä nettii siihen aikaan. Siitä oisivat varmmaan Italiassa saanneet dissingin aihheen uutteen kattokuvioon. Kyllä teryleenihousut sai kyytiä.
Vain kyllä niillä ajettiinki ja palajo. Yhellähi Simcalla ajettii ainahi melekkein toista tuhatta kerttoo tannsiloihi ja vieläpä poes. Yhen kerran lähti hihina poes piältä, niin laitettiin muutaman akan sukkahousut tilalle ja tuas matka jatku ja laalu soe ja se soe ja se soe.
Sitten muuvan kaveri osti Volgan, niin siitähän se vasta riemu repes. Se oli entienen taksivolga ja kaikki kiisseli jo valammiina, niin kylläpä oli mukavvoo jatkkoo lissääntymistä siinä isossa aatossa. Nyt niitä kulekssii ympäri Suommee, meijän nuorruuven haerraukkssii.
Fiat 600, Simca 1000 j.n.e....
simca1
1
184
Luetuimmat keskustelut
- 1763006
- 601254
- 41059
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160967Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....57947- 84840
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.173830Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e199810Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.216773- 7736
- 62679
- 59676
- 53667
- 67656
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?21608Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?131581Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66569Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32558- 34537
- 55518