paljon tätä räkää voi tulla...flunssan aikana... flunssa alko lauantaina.. tänään vasta kunnolla räkänen olo...nokka ihan punanen ja kipeä mutta huomenna töihin :( ja keittiö-alalla viellä... ei voi mitäään saikkua ei saa niin ei saa
räkä
räkä...
1
162
Vastaukset
- Nenä rikki
Hyvä kysymys. Flunssa alkoi sunnuntaina 10.3. (neljä pv sitten) kurkkukivulla, kuume tuli (ti-ke) ja meni, nuha on ja pysyy. Ihan vesinuhaa edelleen. Mitkään niksit eivät auta asiaa. Naama on KAMALAN näköinen. Korvat paukkuu ja päässä humisee. Olo on kamala.
Illalla pitäis mennä käymään töissä (3h). Ja mä niistän jatkuvalla tahdilla. Onneksi sain peruttua kaikki muut työt loppuviikolta.
Tää on kuulemma sitkeää nuhaa tänä talvena. Mä en ehdi niistämään kun vesi valuu jatkuvalla syötöllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838