sain sunnuntaina strap-onia peppuun

**söpöpoju88**

ja kyllä tuntu hyvältä, menin kontilleni tyttöni eteen ja hän voiteli peppuni liukkarilla. Levitti sitä myös strap-onin päälle joka on 20cm pitkä ja 5cm paksu.
Sitten hän työnsi sen hitaasti sisääni, se meni melkein kokonaan pyllyn sisään ;)

Onko täällä muita pareja jotka tykkää vällillä vaihtaa osia?

PS. en ole homo enkä bi, satun nyt vaan tykkäämään tuosta :)

28

3863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ah ihanuutta!

      Ei tarvitse olla homo. Onhan tuolla anuksessa hirmuisesti hermopäätteitä. Tuntuu oikein namilta, olipa panijana nainen strapilla tai toinen mies.

    • tekis mieli

      Eikö tuollainen satu, ihan hirveästi? Itsenikin tekis mieli toisen pojan kanssa tai sitten jollain sauvalla.

    • Onnekas mies...

      Juuri näin, strap:on:ia kehiin =) eli kyllä meitä Miehiä todellakin löytyy, jotka haluavat aina ajoittain antautua Naisensa naitavaksi, olla hänen edessään kontillaan... suorittaa hieman ns. roolien vaihtoa...

      Suosittelen myös muita kokeilemaan, tulette varmasti yllättymään sen vaikutuksesta seksielämäänne ;-)

      Ja ei, tämä ei todellakaan ole mitenkään "homomaista", koska se on Nainen, joka miestään nai...

      Mutta aloittajalta pitää kyllä kysyä, että oliko tuo sunnuntainen sulle tosiaankin ensimmäinen kerta, kun noin järeän luokan (20/5) strappia peppuusi sait?

      • söpöpoju

        dildoja on pyllyyn laitettu ennenkin, strap onilla oli eka kerta. Olihan se melkein liian iso tuo 5cm paksu


    • Kateellinen olen

      Kateellinen olen, vaimolta kysynyt mahdollisuutta saada strap-onista, mutta eipä ole suostunut eikä tule suostumaankaan, epätoivoiseksi vetää kun mieli tekisi mutta EI saa :(

    • SamiJuhani

      Kyllä kelpaisi minullekin. Joko aidolla nahkanuijalla tai sitten muovi/silikoniversiona.

    • arne1

      Ihan samaa mitä olet- taidat tykätä siitä silti! itse olen nainen vääräässä kropassa olen siis transmies saan mun naiselta dildon peppuun se on ihana ja tuntuu myös hyvää!

    • p.pystynen

      Kyllä kyllä! Vaimo haluaa minun pukeutuvan naisten hepeneisiin ja hoitelee minut sitten straponilla. Se täytyy tehdä hitaasti ja harkitusti, ettei satu. Mutta aina totuttelun jälkeen meno on aika hurjaa. Vaihtelu virkistää.

    • ei tietoo

      tyhmä kysymys, mikä on strap-on?

      • Informaatikko

        Dildo, joka kiinnitetään yleensä remmeillä lanteille. On myös sellaisia strap on -dildoja, joiden toinen pää on naisen vaginassa naidessa.

        Strap onia käyttää yleensä, muttei aina, nainen. Strap on -dildot ovat yleisiä naisten välisessä seksissä, jonkin verran niitä käytetään myös hetero- tai bi-seksissä niin, että nainen nai sillä miestä.

        Mutta on myös onttoja strap oneja, joihin mies voi työntää peniksensä ja naida strap onilla kumppaniaan, miestä tai naista. Niin voi tehdä joko silloin, jos on vaikea erektiohäiriö, tai jos muuten vain nauttii värisevän strap onin tunnusta.


    • kjhjas

      tapasin yhen tytön joka vaati saada tehä sitä mulle. Menin vähän kipsiin, en pystynyt

      • hra 47

        Onnekas tapaus olet kun tuollaisen olet jostain bongannut


    • Hyi

      No tuntuiko kivalta homo :)

      • Hehobile

        Tuntuu, suosittelen. Riippumatta seksuaalisesta suuntautumisesta, useimmista se tuntuu hyvälle. Ei tietysti voida yleistää, niinkuin ei montaa muutakaan juttua seksissä. Mutta mä en ainakaan ole kertonut mun perseelleni olevani bi, eikä sitä ole ohjelmoitukkaan niin.


    • höpö nassukka

      Riku Antikainen ja halkoa sinne ihanaa ja söpöä.Ajetaan tantemilla vai mikä se oli?

    • Informaatikko

      Oma vaimoni nussii aina joskus minua strap onilla. Ehkä 3 kertaa vuodessa eli ei ole kovin yleistä hupia meillä mutta aina joskus innostaa kumpaakin. Hauskaa on ja suosittelen kokeilemaan.

    • 9wji9c

      Joko on alkanu aunus röpöttään?

      • drt7r

        Ei kait se enää röpötä. Riekaleina se on jo ja suhahtelee vaan.


    • moi olen 41v ukm ja tykkään käyttää korsetteja,sukkanauhaliivejä, sukkia, satiini hanskoja ja dildoja.olen ehdottanut avovaimolle,että panisi mua asuissa straponilla ,mutta ei suostu edes näkemään mua asuissa.kateeksi käy teitä joilla on noin ymmärtäväisiävaimoja/avovaimoja.en vaan ymmärrä mikä siinä on niin hankalaa,koska eihän se hänees koske tai satu?

    • vitunhomot

      jos siinä ei oo mitään homoa että haluaa jölliä perseeseen ni sitte ruottissa ei oo homoja -.- vittu ette oo terveitä!

      • Näin on

        Pelästyitkö sitä, että ajatus kiihotti?

        Joillain se on tuo itsetunto kiinni olemattomissa.


    • p.pystynen

      Meitä on moneen junaan; ystäväpariskunnan harrastuksena on tekeytyä tuttivauvaksi, jota sitten toinen puolisko hoitaa. On vaipat ja tuttipullot yms. Toinen heistä on jo sen verran isompi, että saa piiskaa jos on tuhmana. Meillä taas harrastetaan tuota, mitä kerroin aiemmin, että vaihdetaan roolia täysin, mies naisena, nainen miehenä. Olemme myös keskustelleet ystäviemme kanssa näistä asioista ja tutustuneet toistemme reksvisiittaan, mutta harrastuksemme hoidamme kuitenkin oman väen kesken.

    • ukki53

      Itse jäin koukkuun pyllyseksiin. Nainen sormetti anukseen ja sain elämäni orkun. Siitä lähti kokeilut ja olen nyt saanut kokea miehen kullin pepussani. Aivan mahtavat orkut siitä tulee. Orkuu kestää useita minuutteja ja kulli vuotaa kiimanestettä. Orkku on tajunnan lamauttava ja spermaa tulee todella paljon. Niin, tajusin olevani bi.

    • fffn

      Monelle naiselle on varmaan yllätys että mies alkaa voihkia ja sperma lentää sängylle vaikkei nainen tee muuta kuin panee straponilla peppuun. Se on tosiaan uskomaton tunne kun orgasmi alkaa lähestyä työntö työnnöltä...

    • terppa-08

      Siis onko oikeasti NAISIA jotka pitävät strap onista? Sellaisen kyllä haluaisin tavata. Nykyinen ei tällaisista leikeistä syty ikipäivänä :p

    • 14+9

      Myös minä itse (nainen 26) haluaisin kovasti tehdä tätä poikaystävälleni. Luulen, että hänkin tykkäisi siitä. Olen hyväillyt häntä anuksesta, ja oli kyllä innoissaan :) Hän on hulluna omaan anaaliini, niin miksei tykkäisi itsekin ottaa.

      Mutta mikähän olisi paras keino rentouttaa anus? En halua satuttaa häntä :(

    • Nahkanuijaa!

      Miksi tyytyä tekeleeseen, kun aitoakin voi saada?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      184
      3082
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      165
      2213
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      66
      1986
    4. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      50
      1429
    5. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      81
      1398
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      182
      1304
    7. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      97
      1231
    8. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      61
      1103
    9. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      373
      1100
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      22
      973
    Aihe