Pitääkö todellakin paikkansa, että vankilassa on hyvät mahkut siihen ihanaan peppuseksiin? Tuohan kuulostaa oikein paratiisilta!
Harrastusmahdollisuudet vankilassa?
14
228
Vastaukset
- Kankimies
Voi saaha aitsin ,mitäs sitten?.
- Houkka Timo
No mitäpäs siinä sitten, ei muuta kun uutta suoleen kun vanha kuolee : )
- Pehmeä Jänis
Oriveden kasvatti YLE:llä voisi auttaa sinua, jos sitä pohdit. Äänessä monesti ja äänen sävy orpo. Kantsii ottaa yhteyttä jos kiinnostaa......
Vankila on korkeakoulu ja verkostumisen paikka. - Asiasta tietävä
Suomessa vankilat ovat niitä viimeisiä paikkoja missä homot on hiljaa ja kaapissa. Joka paikassa muualla homot pitävätkin kovaa ääntä itsestään ja vaativat etuoikeuksia ja saavat erikoisuojelua.
Menepä linnassa kyselemään sitä seksiäsi ja havittelemaan etuoikeuksia niin kallosi auki ja kiehuvat vedet munillesi. Edes vartijat eivät selkäsaunaasi noteeraa kun tietävät sen syyn.- Pehmeä Jänis
Veteläinen Homo puhuu kokemuksesta.
- Karhuisä
Eikös vankiloissa heterotkin ryhdy perämiehiksi, jos tarpeeksi pitkää kakkua istuvat. Näinhän on kansaa valistettu vuosikymmeniä.
En ole ollut vankilassa, mutta luulen, että harva ensikertalainen siellä mitään kyllä ryhtyy kyselemään. Luulen, että tarjoajat tulevat ihan oma-aloitteisesti ja nopeasti. - aah, iih, ooh.
Karhuisä kirjoitti:
Eikös vankiloissa heterotkin ryhdy perämiehiksi, jos tarpeeksi pitkää kakkua istuvat. Näinhän on kansaa valistettu vuosikymmeniä.
En ole ollut vankilassa, mutta luulen, että harva ensikertalainen siellä mitään kyllä ryhtyy kyselemään. Luulen, että tarjoajat tulevat ihan oma-aloitteisesti ja nopeasti.Näin käy melko varmasti.
Kuulemma erityisesti siloposkiset alle kolmikymppiset pojat ovat kovasti haluttuja.
Kylmäkoskella varmaan ootellaan jo.
Voip olla varauslistakin tehty.
Se voi parin vuoden visiitin päästä tehdä pyllistäminen kipeetä jos vaikkapa yrittää marjoja poimia, siis niinku mustikkaa ja puolukkaa.... - Pehmeä Jänis
Karhuisä kirjoitti:
En ole ollut vankilassa, mutta luulen, että harva ensikertalainen siellä mitään kyllä ryhtyy kyselemään. Luulen, että tarjoajat tulevat ihan oma-aloitteisesti ja nopeasti.Muistatko mitä sadussa Punahilkka tapahtui? Ymmärrä se sadun tarkoitus ensin ja keskity vasta sen jälkeen seksualiseen pohdintaan.
Luuleminen lähtee omasta ajatusmailmasta, miten minä toimisin; oma-aloitteisesti ja nopeasti? Siis olet oriveteläinen kaappi-homo - Kanki-Kaaleppi
aah, iih, ooh. kirjoitti:
Näin käy melko varmasti.
Kuulemma erityisesti siloposkiset alle kolmikymppiset pojat ovat kovasti haluttuja.
Se voi parin vuoden visiitin päästä tehdä pyllistäminen kipeetä jos vaikkapa yrittää marjoja poimia, siis niinku mustikkaa ja puolukkaa....Etenkin nuoret pojat löytävät kyllä varmasti seuraa ja kivoja aktiviteetteja vankiloissa. Vanhat karjut suorastaan taistelevat uusista tyttöystävistä. Suihkussa tavataan!
- Valkovaseliini
aah, iih, ooh. kirjoitti:
Näin käy melko varmasti.
Se voi parin vuoden visiitin päästä tehdä pyllistäminen kipeetä jos vaikkapa yrittää marjoja poimia, siis niinku mustikkaa ja puolukkaa....Niin ja jänismetsällä voi vielä pitkään olla vaikeuksia istua kannonnokalle kahvia keittämään.
- Otso Venkula
Valkovaseliini kirjoitti:
Niin ja jänismetsällä voi vielä pitkään olla vaikeuksia istua kannonnokalle kahvia keittämään.
Juu, Kylmäkosken keikan jälkeen kannon nokkaan istuminen on jo taitolaji kun holahtaa koko kanto aunukseen, mutta kaikkeen tottuu, sanoi pikkunalle kun saippuan nosti. 'Kansan suusta siepattua'.
- Pehmeä Jänis
- :) :)
Pehmeä Jänis taitaa olla homo..
- Pehmeä Jänis
Entäs sitten jos olen? Onhan niitä paljon ja hyvin menestyviä. Jari Sillanpäätä käy muuten moni oriveteläinen kattomassa Rönnissä. Mää en voi lähteä sinne Jarin keikalle, katos kun mulla on uniikit nahkahousut ja en halua teitä oriveteläisiä kiusotella. Vihreydessä homous on jaloa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.424676- 562307
Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2571673Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2671665Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151649Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ921166Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481133Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331107Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2691087- 671083