jouduin onnettomuuteen n. 2 vuotta sitten jossa
mm. rakkoni sulkijalihas tuhoutui lähes täysin.
sen seurauksena olen joutunut käymään läpi lähes helvetin.
pissaa en pysty pidättämään vaan kaikki tulee housuun.
en suostunut enkä hyväksynyt sitä että joudun käyttäämään loppuelämäni
apuvälineitä ( vaippoja ).
vaimoni hyväksyi alussa tilanteeni mutta pikkuhiljaa asiat ajautui siihen
tilanteeseen että huomautteluja vaippojen käytöstä tuli jatkuvasti.
ei auttanut muu kun ero.
sitä en ymmärrä miksi se että käytät apuvälineitä tekee sinusta ei toivotun.
sanoin vaimolle että käytäthän sinäkin välillä suojia mutta se oli hänen mielestä ihan eri asia.
sairaudet
katkera
1
187
Vastaukset
- Tilanteen ymmärtäjä
Hei. Eikö se riittänyt enään hänelle, että olet onnettomuuden johdosta menettänyt
omasi terveyden lopullisesti. Ja etkä sinä enään silloin voi asialle yhtään mitään,
jos joudut tämän vuoksi käyttää vaippoja. Kyllä minä ainakin sinun kohdalla tälläisen
tilanteen ymmärrän ihan hyvin. Ei sen tähden olisi enään avioliittoa mennä laittaa
rikki. Ei tälläinen tilanne sinun terveyttä tuo koskaan enään ennalleen, vaan päin
vastoin rikkoo sitä vielä enemmän fyysisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741