Konbanwa!
Niin mulla on vähän aikaa ollut yksi japanilainen kirjeenvaihtokaveri, joka lupasi seuraavassa kirjeessään lähettää jonkun tuliaisen Kioton vierailultaan. Lupasin tietty lähettää jotakin vastineeksi, mutta en ole päättänyt vielä mitä. Muumituotteet on tottakai käyneet mielessä, mutta salmiakkia ei todellakaan! (Olen kuullut minkälaisena myrkkynä pitävät sitä :D)mutta olisko jotain muuta mistä japanilaiset voisivat pitää? :) Löytyisikö joltain vaikka omakohtaista kokemusta? Niin ja vastaanottajahan on 20v nuorinainen.
Vinkkejä lahjalähetyksiin Japaniin?
6
175
Vastaukset
- 0+0
Mitä tahansa "söpöä" voi miettiä. Lähetin kerran sikäläiselle ystävälleni (myöskin saman ikäinen neitokainen) käsintehdyt, virkatut lapaset. Tykkäsi kovastikin. Ne oli hankittu jostain joulunajan myyjäisistä (tekijä itse myi), mutta eiköhän vastaavia saa muutenkin. Eivät paina paljoa (menee kirjekuoressa), eikä tarvitse pelätä särkymistä. Kivat villasukat yms. menee varmasti myös, jos vain koosta on jotain hajua.
- varna jato
Esim. Muumiastioita, Marimekon tuotteita, käsinkudotuista sellainen korvilla varustettu "kissamainen" pipo.
- AB Finland
Angry birds tuotteita. Sikäläiset jumaloi Angry Bridsiä ja se on jopa pyhä peli.
- Angry Chicken
Angry Birds -tuotteita löytyy paikallisista tavarataloistakin. Ainakin tuossa meidän lähellä olevassa on pieni valikoima erilaisia. Kyseinen peli ei ole mitenkään erityisesti ollut täällä mediassa esillä (tai sitten sattunut vain menemään itseltä ohi), mutta suosittu se varmasti on siinä missä muuallakin. Tuo jumalointi ja pyhä peli menee kyllä ehkä jo hieman överiksi, kenenkään en ole nähnyt Angry Birdsiä täällä pelaavan, vaikka monet erilaisia pelejä junissa ja metroissa näyttävätkin hakkaavan. Lahja- tai tuliaisideana tietysti ihan ok.
- mrrobato
Hei älkää viekö Angry Birds tuotteita mihinkään, ne on aika suoraansanottuna noloja D: Mielummin Muumi-juttuja, itse olen juuri Japaniin lähdössä ja kieltäydyn viemästä mitään Angry Birds tuotteita sinne.
- 808
mrrobato kirjoitti:
Hei älkää viekö Angry Birds tuotteita mihinkään, ne on aika suoraansanottuna noloja D: Mielummin Muumi-juttuja, itse olen juuri Japaniin lähdössä ja kieltäydyn viemästä mitään Angry Birds tuotteita sinne.
Juu, Angry Birds -kamaa myydään Japanissakin. Tosin niin myydään muumejakin, joten kannattaa valita sellaisia muumituotteita jotka on Suomessa valmistettuja, eikä esim. Kiinassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882