Apua!!! Yhet kaks tyttöö huomauttelee lauluäänestäni koko ajan. Yhdellä mun kaverillakin on samat ongelmat. Mitä ihmettä voisin tehdä? Olen niin lopussa. Sitten ulkonäköni on samanlainen. Itse pidän omasta äänestäni. Tietysti se on kuitenkin niin että muut kuulee äänen erilaisena kuin minä itse....
lauluääntäni haukutaan rumaksi
4
124
Vastaukset
- pavarottimakaroni
Mitäs jos vaikka pitäisit turpas kii ja oisit laulamatta. Toi kiekuminen on muutenkin ihan yliarvostettua
- laizalove
OK. Tosi hyvä idea!?!????? Kiitos
- yks kraakkuja
Yks tuttu sanoi mulle, kun lauloin, ett älä huuda ja samalla piti käsiään korvillaan :D. Eipä minunkaan ylen "kaunista" laulantaa arvosteta. Jokainen laulaa äänellänsä, mutta kannattaa ottaa onkeensa toisten mielipide lauluäänestä, kyllä ne toiset kuulee sen äänen paremmin kuin itse. Onneks en ole koskaan edes luullut osaavani laulaa, enkä pahemmin lauleskele muitten kuullen, korkeintaan porukassa toisten seassa saatan laulaa mukana. Aloittaja vois vaikka nauhoittaa omaa lauluaan ja kuunnella itse miltä se oma laulaminen kuulostaa.
- laizalove
Kiitos! Tai... Nyt oikeastaan ne kiusaa enemmän mun kaveria koska mä sanoin niille suorat sanat!!! Se mun kaveri on tunnettu siitä hirveästä lauluäänest
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774502Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112473- 1721655
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2441508- 1241400
- 1221307
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721229Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91221- 761212
- 35976