peppuseksi, liukaste, muuta huomioitavaa?

Bi-mies 40v

Onko peppuyhdynnän harrastamisessa vaaroja? Esim. repeämistä tai peräaukon löystymistä niin että pidätyskyky heikkenee.

Onko muuta huomioitavaa sen lisäksi että käyttää kondomia ja sille sopivaa liukastetta? Ja että pyrkii pitäämään peräaukon rentona ja varovainen sisääntyöntyminen.

Mikä on sopivinta liukastetta kondomin kanssa?

5

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gccgh

      Kaikessa seksissä on vaaransa.

      Esimerkiksi tavallisessa vaginaseksissä voi tulla väärän asennon ja vauhdin vuoksi penismurtuma.

      Anaaliseksi on turvallista jos sen tekee rauhallisesti ja toista kuunnellen ja käyttää liukastetta paljon.

      Tietenkin jos sen tekee väärin, ilman liukastetta, väkisin, tai tunkee sinne kaikenlaisia tavaroita jotka eivät sinne kuulu, voi käydä pahojakin vahinkoja jotka vaativat sitten lääkärin hoitoa

      Esimerkiksi anaaliseksissä EI SAA KÄYTTÄÄ sellaisia dildoja, vibroja tms. kapuloita jotka ovat tarkoitettu pimppiin. Näin siksi ettei niissä ole stopparia. Myöskään kaikki myytävät anaalilelut ja tapit eivät ole soveliaita anaaliin käytettäviksi. Esimerkiksi pehmeissä jellytapeissa voi olla liian hento stoppari, jolloin, vaikka se olisikin tarkoitettu peppuun, sitä ei missään nimessä saa sinne tunkea!

      Paras asento ensikertalaisille on jokin sellainen asento missä peppuun ottava henkilö tekee sen ihan itse alusta loppuun saakka. Näin hän tietää mikä tuntuu parhaimmalta. Tähän käy esimerkiksi koira-asento jossa sisään ottaja voi itse liikkua.

      Peppuseksissä liukastetta ei voi myöskään olla liikaa. Yleissääntönä on se että jos sitä tuntuu olevan riittävästi, sitä vielä lisätään.

      Myös suolen tyhjentäminen kannattaa tehdä ennen anaaliseksin kokeilemista.

    • kallion karju

      Mä vedän aina perseeseen, kun en luota naisiin. Kysyn jo baarissa irtooko perää, etten turhaan tuhlaa aikaa tiukkapihoihin. Monesti olen ajanut samoja naisia pakoputkeen, ja hyvin on kelvannut. Akka kun samalla hieroo pimppaansa niin molemmat laukee, eikä ole raskaudesta pelkoa.

    • Bi-mies 40v

      Eniten on arveluttanut että vaikka mitään vahinkoa ei sattuisikaan niin onko mahdollista että peräaukko löystyisi niin että pidätyskyky heikkenee?

      • gchcg

        Ehdottomasti ei ole.

        Pepussa on nk. rengaslihas joka on ihan samanlaista lihaskudosta kuin ihmisen muutkin lihakset. Eli pystyt sitä tahdollasi rentouttamaan tai jännittämään.

        Vain siinä tapauksessa että se lihas vahingoittuu joko liian kuivan tai liian rankan ja ääliömäisen idiootin pannessa, se voi katketa tai revähtää, jolloin tulee tietenkin ongelmia. Mutta silloin ei ole kyse ollut perseseksistä, vaan ääliöstä joka ei ota toista huomioon!

        Kyseinen lihas pitää myöskin ennen aktia aina lämmittää ja venytellä, aivan kuten balettitanssijatkin ennen esitystään venyttelevät ja lämmittelevät lihaksiaan.

        Ja aivan kuten balettitanssijatkaan eivät valahda lihapussiksi venyteltyään, ei peräaukkokaan jää löysäksi ja turraksi.

        Ne henkilöt jotka tuolla pelottelevat ovat perseeseen raiskattuja fanaatikkoja ja heidän pitäisi hakea ammattiapua traumaansa.


    • Bi-mies 40v

      Hyvä jos ei peräaukon löystymistä tarvi pelätä.

      Kestääkö tavalliset kondomit peppuyhdynnässä tai onko siihen muunlaisia?
      Tarviiko kondomi vaihtaa jos yhdyntä kestää pitkään?
      Mikä olisi sopivinta liukastetta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      78
      1550
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1277
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      119
      1255
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1176
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1044
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      86
      852
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      782
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      775
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      382
      758
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      125
      716
    Aihe