Valhe

vai tosi

Valheita suoltava yrittää tehdä toisesta vainoharhaisen. Hän on itse sidoksissa omien valheiden harhaan. Uskokaa enemmän itseenne ja siihen mitä näette.

4

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turhankin siniset

      olet oikeassa, minulle kävi noin. harmi vain että se on vaikeaa tosielämässä. hyvä ihminen kun haluaisi uskoa ja ajatella muistakin hyvää.

    • Onpahan näitä

      Jotkut ihmiset eivät koe mitään syyllisyyttä valehtelusta.

      Tunnen tyttären joka valehtelee kirkkain silmin, varastaa ja sanoo ettei ole ottanut yms. Mutta surullisinta siinä on että nýtön isä on oikea valehtelmisen maailman mestari.

      Tietää mistä ihmiset petturuuden oppivat.
      Ei omena kauas puusta putoa.

      Siinä on mies joka ottaa taatusti toisen omaisuutta jos tilaisuus tarjoutuu, eikä puhu varmaan kahta sanaa totta.

      Väitän että valheellisuus voi olla ihan geeneissä.

    • Valheella on...

      Entä nää ihmiset jotka valehtelee entisissä parisuhteissa,kertovat oppineensa ja sitten peittelevät entisten suhteiden ongelmia valheilla uudelle kumppanille?

      Mun mielestä valhe on aina valhe.

    • Hyvä ihminen

      Tosi on!

      "Hän on itse sidoksissa omien valheiden harhaan."

      Tunnen vastaavia valheissaan eläviä. Osa heistä on varsin narsistisia persoonia pohjimmiltaan.
      Valehtelu kasvotusten käy kuin likaisen rahan-ojennus puhtaana. Näille ihmisiille valhe on ainut totuus, jota kaikkien tulisi uskoa, sillä totuus valheiden takana lienee sietämätön päivänvalolle.
      Kerran valehtelija on helposti aina valehtelija, ja parannuskeinot ovat vähissä.
      Valehtelijoiksi osoittautuvia ihmisiä tulisikin kavahtaa, heiden valheistaan viisveisaten.
      Jättää vain taakseen satuineen...

      "Uskokaa enemmän itseenne ja siihen mitä näette."

      Totta, mutta se ei muuta valehtelijaa, tarpeineen manipuloida valheillaan mihinkään. Valehtelijan voi vain jättää valheinensa taakseen.
      Valheellisiista asioista vastaan-sanominen saa valehtelijan vain raivon valtaan ja samalla keksimään lisää emäluokan valheitaan.

      "Valheita suoltava yrittää tehdä toisesta vainoharhaisen.

      Tälläinen narsistisen oloinen valehtelija nauttii kun toinen kiemurtelee.

      Valehtelijalle valheet ovat mitä tärkein työkalu muokata ympärillä olevaa mieleisekseen.
      Kaikki käy koska valheissa elämään oppineelle valehtelijalle oma itsekäs egonsa on uhattuna aina. Valheiden taustalle kun liittyy usein suurta kateutta ja katkeruudentunteita toisia kohtaan. Pelko kokea itsensä toista huonommaksi jne. terveen ihmisen mielestä tarpeetonta päänvaivaa.

      Hyvää alkanutta kevättä kaikille!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      175
      7037
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      41
      4129
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2085
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1619
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1578
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe