Joista 25 Magnus v. L bommin aloittamia. Ehdoittaisin ylläpitoon uuden otsakkeen avaamista kyseiselle henkilölle, jotta saisimme me muut rauhassa keskustella oikeasti tärkeistä asioista.
Jos oikein laskin palstalla 50 aloitusta...
33
152
Vastaukset
- von Lagerbom
Mitäs itsekästä siinä on jos kirjoittelee julkiselle keskustelupalstalle mielipiteitään? Ja kyllä minulle voi ihan hyvin oman palstan perustaa, ei ole mitään sitä vastaan. Ja edelleenkin, älä lue kirjoituksiani elleivät ne miellytä sinua. Toimiiko koneessasi sivun vieritys? Jos toimii niin etsi alempaa muiden kirjoituksia ja kommentoi niin nousevat uusimmiksi. Ellei toimi niin vie koneesi huoltoon, virn..
- Totta kirjoitat
Mielestäni osaat yhteiskunnalliset keskustelut hienosti, Magnus! Pitemmittä puheitta valikoit tärkeät asiat päivittäislehtien roskakirjoitusten seasta. "Vastenmieliset" voivat silti tehdä aloituksiaan kunnallispolitiikasta ja esim. kyläyhdistyksistä ym. kunnallisista asioista palstoilla.
Tosiaan vastenmielisten ei kannata avata keskusteluja, jos he ovat sitä mieltä. Pelkkä otsikko kertoo riittävästi aiheesta. Vastenmielisten kannattaa käyttää mainitsemaasi sivunvieritystä.
- professori olotila
juu en lue kyseisen hapun juttuja ,luulee olevansa professori ,kuka jaksaa yksinkertaisia juttuja kommentoida ,taitaa lääkitys olla pielessä ja pahasti ,kun täällä jatkuvasti roikkuu ,taitaa olla työstävieroksuja koko heppu...
- von Lagerbom
En minä vieroksu lainkaan töitä. Olenhan monet kerrat ilmoittanut ottavani työn vastaan mikäli työ on sellaista jota kykenen tekemään. En kuitenkaan kykene tekemään istumatyötä, en edes kirjoittelemaan istuvillani ollessani kuin ihan lyhyen pätkän. Kävelemään ja seisoskelemaankaan en kykene joten itse en ainakaan ole vielä havainnut sellaista työtä, joka ei olisi joko laissa kiellettyä tai moraalisesti arveluttavaa, siis työ, jota voi makuulla ollessaan tehdä. Jos tiedät itse, niin ilmoittanet asiasta vaikkapa tämän palstan kautta. Laaja kokemukseni osoittaisi taipumuksia myös seksologian alalle, mutta taidan olla liian vanha jo niin monivuotiseen opiskeluun, heh..
- Von SamppaLinna
Aivan miälenvikast....
- kullästynyt
kuule kun haet makuutyötä ,mene hautaan makoileen ,kun olet niin vanhakin jo , muutkin proffat odottavat sinua..et tarvi työtodistuksia ,tuskin sulla niitä onkaa ,paikka vapautuu heti..heh.
- von Lagerbom
En viitsi sellaisia ennätyksiä kokeilla, ainakaan yksin. Ennätys haudassamakaamiseen on kai Hautaviidalla vai onko se jo rikottu. Mieluummin makailen kuten ennenkin, paitsi että Misu olisi varmaan mieluisa makuukaveri.Tulisikohan kun kauniisti pyytäisi, hmm..
- hohhoijaaaa.....
Eikö AIKUISELLA miehellä ole mitään muuta elämää kuin roikkua täällä netissä päivät pitkät. Kirjoitella novelleita, runoja, haukkua ex:siä , huoltajjskiistoja ja nyt se misu on hänen hampaissaan.
Miksi et hae tänne palstan valvojaksi tai tee itsellesi omaa keskustelupalstaa?
Alkaa olla jo ahdistavaa kun ei saa lukea muuta kuin Laakerin kommentteja. - munaton2
Täällähän se elää virtuaalimaailmassa elämäänsä.
Lähtisi lenkille niin tälläiset turhat vouhinat ja runoilut jäisi unholaan.
Onko muuten laillista lainnailla toisten runoja palstalleen, ilman nimimerkin lupaa.
Koska ne selvästikään ei ollut Laakerin kirjoittamia.
Ainahan jokin nainen mollattavana pitää olla. jollei ex, miin mielikuvitus misu joka antoi rukkaset.- hep1
Pitäisikö Luotsimme Riina00n puuttua taasen vähän peliin.
- kyllästynyt 1
hep1 kirjoitti:
Kyllä, porttikielto Laakerille koko suomi 24:seen.
- von Lagerbom
hep1 kirjoitti:
En usko että riina puuttuu peliin, ei ainakaan kauaa enää sillä olen tehnyt poistoistaan rikosilmoituksen.
- myrskytuuli2
Ei niihin sinun rikosilmoituksiisi tarvitse meitä muita sekotella. Meille on ihan sama vaikka Riina00 poistaisi kirjoitukset aina tietyin välein.
Etkä oikeastaan pysty tekemään mitään ilmoituksia meidän toisten puolesta kun sinulla ei ole valtakirjaa niihin meiltä.
Minun viestini ainakin saa Luotsimme Riina00 ainakin poistaa koska näissä ei ole ollut mitään järkeä enään näissä keskusteluissa ja asiasisältö on ollut ala-arvoista.- von Lagerbom
Vai myrskytuuleksi vauhtui, virn ja silmänisku..
- myrskytuuli2
von Lagerbom kirjoitti:
Vai myrskytuuleksi vauhtui, virn ja silmänisku..
Mikä on vaihtunut? Myrskytuuli olen ollut aina ja tulen olemaan. Mitä nimimerkkini sinulle tekee, vaikka se olisi taivaan tähdistä tai merien kaloista? Onhan täällä käyty koko tuulenpuuskien kirjo lävitse trompista kesätuuleen. Mitä siinä on ihmettelemistä?
Mitä sinä minulle silmäniskuja lähettelet?...en ole kiinnostunut samaa sukupuolta olevista! - von Lagerbom
myrskytuuli2 kirjoitti:
Mikä on vaihtunut? Myrskytuuli olen ollut aina ja tulen olemaan. Mitä nimimerkkini sinulle tekee, vaikka se olisi taivaan tähdistä tai merien kaloista? Onhan täällä käyty koko tuulenpuuskien kirjo lävitse trompista kesätuuleen. Mitä siinä on ihmettelemistä?
Mitä sinä minulle silmäniskuja lähettelet?...en ole kiinnostunut samaa sukupuolta olevista!Minä en ole huomannut palstoilla myrskytuuli 2:n kirjoittamia kannanottoja. Annatko hiukan tänne linkkejä missä niitä on niin käyn lukemassa.
- sturmgeist2
von Lagerbom kirjoitti:
Minä en ole huomannut palstoilla myrskytuuli 2:n kirjoittamia kannanottoja. Annatko hiukan tänne linkkejä missä niitä on niin käyn lukemassa.
Kuule, ihan on oma asiani mitä olen minnekin kirjoittanut.
- niin turhaa.
Eikö se Laakeri voisi tehdä itselleen omaa blogia, jossa halukkaat voisivat käydä lukemassa hänen kirjallisia tuotoksiaan ja mielipiteitä.
Me kaikki osaamme luke Ilta-Sanomia ja muita lehtiä ja osaamme googlettaa tietoa sitä tarvittaessa.- von Lagerbom
Ei näitä kirjoituksiani tarvitse täälläkään lukea. Minulle on ihan sama luetaanko vai ei, minä vaan kirjoitan mielipiyeitäni julki kun tunnen halua sellaiseen.
- pluto1
von Lagerbom kirjoitti:
Ei näitä kirjoituksiani tarvitse täälläkään lukea. Minulle on ihan sama luetaanko vai ei, minä vaan kirjoitan mielipiyeitäni julki kun tunnen halua sellaiseen.
Niin pitkään olenkin harpponut kyseisen henkilön kommentit ylitse?
Toisaalta kirjoitettu teksti on tarkoitettu luettavaksi.
Eikö ole jotain ristiriitaa siinä kun sanot, että sinulle on aivan sama, että luetaanko mielipiteitäsi tai ei. Toisaalta sitten teet rikosilmoituksia siitä, jos Riina00 on puuttunut mauttomuuksiin?
Jonkun kysymykseen vastaus:
Minäkin olen sitä mieltä, että emme ole antaneet minkäänlaista valtakirjaa puuttua meidän poistettuihin viesteihin. Hyvä vain kun Riina poisti sellaiset törkeydet.
Huomaatko miten keskustelijat ovat hävinneet toisille keskustelupalstoille,? - von Lagerbom
pluto1 kirjoitti:
Niin pitkään olenkin harpponut kyseisen henkilön kommentit ylitse?
Toisaalta kirjoitettu teksti on tarkoitettu luettavaksi.
Eikö ole jotain ristiriitaa siinä kun sanot, että sinulle on aivan sama, että luetaanko mielipiteitäsi tai ei. Toisaalta sitten teet rikosilmoituksia siitä, jos Riina00 on puuttunut mauttomuuksiin?
Jonkun kysymykseen vastaus:
Minäkin olen sitä mieltä, että emme ole antaneet minkäänlaista valtakirjaa puuttua meidän poistettuihin viesteihin. Hyvä vain kun Riina poisti sellaiset törkeydet.
Huomaatko miten keskustelijat ovat hävinneet toisille keskustelupalstoille,?Ei ole ristiriitaa. On paljon pöytölaatikkokirjailijoitakin jotka vaan kirjoittavat eivätkä edes halua että niitä luetaan. Minä kirjoittelen tänne kun tunnen sellaiseen halua ja minulle on tosiaan ihan sama luetaanko kirjoituksiani vai ei. Enkä minä ole teidän kirjoitutustenne poistamisesta rikosilmoitusta tehnyt vaan niistä omista aloituksistani jotka poistettiin.
Eikä ollut mitenkään mauton kirjoitukseni Pori-palstalla joka poistettiin. Käsitteli biologiden isän oikeuksia saada isyys selvitetyksi vaikka äiti vastustaisikin tutkimusta. Mukaan kirjoitukseeni liitin myös Lastensuojelun keskusliiton asiaa koskevan lausunnon eli mitä mautonta siinä oli? Kirjitukseni kuitenkin poistettiin n. puolen tunnin sisällä. Kyse oli vieläpä porilaislapsesta, joten sinänsäkin aloitukseni kuului juuri sille palstalle. - pluto s
von Lagerbom kirjoitti:
Ei ole ristiriitaa. On paljon pöytölaatikkokirjailijoitakin jotka vaan kirjoittavat eivätkä edes halua että niitä luetaan. Minä kirjoittelen tänne kun tunnen sellaiseen halua ja minulle on tosiaan ihan sama luetaanko kirjoituksiani vai ei. Enkä minä ole teidän kirjoitutustenne poistamisesta rikosilmoitusta tehnyt vaan niistä omista aloituksistani jotka poistettiin.
Eikä ollut mitenkään mauton kirjoitukseni Pori-palstalla joka poistettiin. Käsitteli biologiden isän oikeuksia saada isyys selvitetyksi vaikka äiti vastustaisikin tutkimusta. Mukaan kirjoitukseeni liitin myös Lastensuojelun keskusliiton asiaa koskevan lausunnon eli mitä mautonta siinä oli? Kirjitukseni kuitenkin poistettiin n. puolen tunnin sisällä. Kyse oli vieläpä porilaislapsesta, joten sinänsäkin aloitukseni kuului juuri sille palstalle.En ole lukenut kyseistä Porin-palstaa, joten älä syyttele.
- kaskas4
Oletko laskenut mikä on kuukauden saldo?
- Murmelixina
Kyllä Laageri hyvin ja mielenkiintoisesti kirjoittaa eikä ala haukkumaan, vaikka häntä kohti ohjataan tiirikoita. Antaa palaa vaan.Kiitos.
- von Lagerbom
Hmm. Kukahan mahdat olla, heh, kun hellyttelynimenä naiselle olen käyttänyt myös murmelia, virn ja silmänisku..
- von rasputin
von Lagerbom kirjoitti:
Hmm. Kukahan mahdat olla, heh, kun hellyttelynimenä naiselle olen käyttänyt myös murmelia, virn ja silmänisku..
Jeesus, mikä pukki.
- spidermän
von rasputin kirjoitti:
Jeesus, mikä pukki.
"Yksi jos jättää, niin toinen jo ottaa" lauletaan laulussakin.
Koko ajanhan sillä on haku päällä ja heittää flilrttiä' jokaiselle vähän hänelle symbatiaa antavalle naiselle.
Katsotaan nyt minkälainen runosuoni alkaa "murmelin" kohdalla pulppuamaan.
- aiwan1
Ei suomi24 avaa palstaa lagerbommille,koska sitä ei kukaan kävisi lukemassa ; )
- von Lagerbom
Käyhän täälläkin, oi arvoisa hölmö, heh
- huru2
Onhan se katiskansa heittänyt monelle muullekin keskustelupalstalle? On sillä miehellä aikaa touhuilla naisten kanssa.
- von Lagerbom
Arvaas mitä.. Ellei miehillä olisi ollut aikaa touhuiluun naisten kanssa, olisi ihmiskunta kuollut sukupuuttoon jo ajat sitten. Mietippä sitä. Ja mitä tulee tuohon murmeliin niin otaksun että on ollut lähemmin tekemisissä kanssani tai mahdollista tietenkin on, että on nimimerkin ottanut sattumaltakin..
- huru2
Mutta mikä käskee yhden ihmisen ottaa huolekseen maan täyttämisen.....?
- kloso
Onko kukaan laskenut montako aloitusta nyt vuonna 2013?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113485MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811194Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt213886- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768