SM-liigan tilastojen mukaan 13.helmikuuta mennessä erotuomareista Henrikssonilla on 27 ottelua vihelletty tällä kaudella.
Laskin, että Henriksson on viheltänyt Saipan pelejä jo ainakin 8 kertaa. Siis lähes kolmannes hänen peleistään on ollut Saipan pelejä. (8/27)
Sm-liigassa on 14 joukkuetta eli 7 paria. Keskimäärin tuomarille pitäisi sattua sama joukkue vihellettäväksi joka seitsemännessä pelissä. Siinä tapauksessa Henrikssonin olisi pitänyt viheltää Saipan pelejä tähän mennessä n. 4 kpl.
Eli kaiken järjen mukaan Henriksson ei tuomitse enää Saipan pelejä runkosarjassa?
Myös Kovanen (7/25) ja Hakkarainen ovat viheltäneet runsaasti Saipan pelejä, mutta Hakkaraisella paljon pelejä muutenkin (6/34)
Saipa menetti kaksi pistettä kun Jyp tasoitti Henrikssonin tuomarivirheen avulla:
"Otteluvalvojan mukaan Ossi Louhivaara oli maalivahdin alueella, ja täpärässä tilanteessa olisi ollut perusteet myös maalin hylkäämiselle."
Henriksson viheltänyt jo 8 kertaa
tosi-nuija
1
80
Vastaukset
- vedonlyöjä
Lukko peliä viheltämässä jälleen Hakkarainen, jonka peleissä Saipalla yksi voitto ja 5 tappiota tällä kaudella.
-> sm-liiga.fi -> kokoonpanot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164