Hei,mitä automaattipeliä ootte

Tiedä sitten

pelannut Ray.lla?Mitä voittoja saanut ja paljonko panos?Kiinnostaa!

5

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kakki menee pidemmän päälle varmasti. Oli peli mikä tahansa. Jos kuitenkin haluat pelata, niin pienin panos 0,20€ on kaikista järkevin pokereissa ja lukittavissa hedelmäpeleissä. Näin häviät keksimäärin. 0,02€/kierros kun eurolla keksikitapiposi on 0,10€/kierros 90 % palauttavassa pelissä.


      Tuplapottia kannattaa toki pelata aina 1€/kierros kaikki linjat pelattuna, koska palautusprosentti on silloin paras.

    • johannaweb

      ei raylla kannate pelata mitään!

    • ei köyhille....

      pelaatpa mitä peliä vaan, niin aina max. panoksilla.

    • Pieni on kaunista?

      Jaa,no eikö pikkupanoksilla voita edes pikkuvoittoja,mitä ne sitten kenellekin ovat?Olisi kiva kuulla voitoista,siis muista kuin monien kymmenien tuhansien voitoista,ihan sen takia,että saako sieltä edes yhtään mitään?Kokematon olen pelaajana,siksi kysyn.

      • Älä pelaa RAY:tä

        Kyllä sieltä saa joskus jotain, mutta se on ihan täysin siitä kiinni kuinka paljon muut ovat hakanneet koneeseen. Kone voi imuroida jopa muutaman päivän peräkkäin jonka jälkeen siitä voi jopa 2-3 pelaajaa perätysten saada esim 50 euroa voittoa kympillä aloittaessaan. Juuri se, että sen harvan kerran kun peli antaa takaisin sinne hakattuja rahoja, saadaan homma näyttämään muka satunnaiselta kun voittoa saa 2-3 peräkkäistä pelaajaa tai se 1 ja sama oikein ruhtinaallisesti noin100-150 euroa. Todellisuudessa nämä voittavat pelaajat eivät tiedä kuinka paljon se kone on aiempina päivinä imuroinut sisäänsä jotta em. voittaminen olisi mahdollista saa pelin näyttämään houkuttelevammalta.
        Koska olen kioskilla ollut töissä niin olen havainnut miten tämä homma todellisuudessa menee, satunnaisuudella ei asian kanssa ole mitään tekoa vaikka jotkut hörhöt kuten gambler1 jatkuvasti inttävät.
        Pelaaminen ei siis missään nimessä kannata, sieltä saa vain hiukan takaisin hakkaamiaan rahoja, aniharvoin voi osua paikalle silloin kun kone alkaa antamaan tarpeeksi ahmittuaan noita säälivoittoja takaisin.
        Yleensä noihin "voittoputkiin" osuvat ne raukat jotka ovat jaksaneet takoa sinne 3-numeroisen summan rahaa ennenkuin "onni" kääntyy, joten heidänkin ns. voittaminen on pelkkää itsepetosta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1507
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      866
    3. 37
      862
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      58
      809
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      809
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      782
    7. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      725
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      719
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      672
    10. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      40
      647
    Aihe