Musaa taas!

Tuure Kilpeläinen on mun suosikki. Kaikki levyt on tuolla.
Tänne saa taas laittaa jos haluttaa ihan mitä vaan. En sen kummemmin tätä ohjaile mistään mutta viimeinenkin oli niin hyvä ketju että antaa palaa jos halaa :)

http://www.youtube.com/watch?v=r0pehvh4tCE

85

473

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tälläistä tänään
    • ...

      Kummallinen kaveri.

      Periaatteessa tekee ihan hyvää musaa, mutta sen naamari täysin sietämätön kateltavaksi. On niitä muitakin, joitten olemuksesta ei pidä, mutta jokin tossa tyypissä nyppii todella paljon. Ois ehkä ollut parempi, että ei ikinä olis nähnyt koko tyyppiä missään, kuullut vaan musaa.

      Yks maailman rumimmista pändeistä. Molly Harchet, Danny Joe Brown pystyi vielä laulamaan ennen kuolemaansa:

      http://www.youtube.com/watch?v=ZM6PidbXh2Y

      Ei liity ystävänpäivään mitenkään.


      =DW=

    • parempaa musaa
    • Tämä ketju ei ole mihinkään muuhun ajatukseen suuntautunut kun siihen musaan mikä kullekin itselle on sillä hetkellä just se oikea.
      Ja kun nyt ollaan taas voittoa hakemassa niin laitetaan se millä me ollaan voitettu.



      http://www.youtube.com/watch?v=gAh9NRGNhUU

    • Niin olikin hyvä ketju, ja täälläkin jo paljon taas hyvää.

      Aloitin viikon löytämällä Henkireiän, ja arvaas kuinka kävi. Ohitin sen! Kaksi kertaa! Tyhmä mikä tyhmä ;)) Matkalla (3,5h autossa) kuuntelin Gary Moorea, ja siitä meinasi tulla oikea itkuralli. Että se mies osaa koskettaa mun sisäisen läskibassoni :))) tuli mieleen että hän on varmaan sukua Tommy Tabermanille, heissä on jotain samaa, eikö...

      http://www.youtube.com/watch?v=YXljcwt7JMk
      Kun en löytänyt Where in the world- biisiä, saatte tämän tilalle. Jonain päivänä tempaisen itelleni youtube-profiilin ja lataan sinne kaikki ne mitkä puuttuu ;D

    • majakan valo
    • illueetu
    • Tuure ei mikään suosikki, mutta kyseinen kappale on kyllä ihan kiva.

      Seuraava kappale ei nimensä puolesta välttämättä päivän teemaan sovi, mutta sana lienee vapaa. Lieneekö muutenkaan niin nimensä veroinen, tuota kitarointia kuunnellessa murheet ainakin hetkeksi unohtuu:

      http://www.youtube.com/watch?v=1yH--CI9DHM

      • Italiaano vielä :)

        http://www.youtube.com/watch?v=yEExMDWY0aI



    • tack !

      Nyt meni piariksi tämäkin homma juri ,kun minäkin pääsin karkuun naapurin musiikki ketjua ilmaantui tänne samanlainen. Jois tätä ei luotsi siirrä musiikki palstalle siirrän minä peffani muille maille markkinoille ja jätän tämän palstan kakaroiden haltuun.

      • Kultsi-beibi, mä tiiän missä pääset karkuun näitä musaketjuja... mene sängyn alle piiloon. *kiusii* :)))


      • löysäpipo

        Entäs minne sinunlaisiasi tiukkapipoja pääsisi karkuun. Ei nämä palstat vain sinua varten ole.
        Miksi sinun pitää päästä karkuun musiikkiketjua? Ei sitä ole pakko avata, saati lukea tai availla linkkejä. Miten se voi niin häiritä?


      • kunhan kurkkasin

        Yritin minäkin palstaa piristää. Sama juttu ei kiinnosta jonkun höntin musavalinnat.


      • yritys hyvä 10+ :D
        kunhan kurkkasin kirjoitti:

        Yritin minäkin palstaa piristää. Sama juttu ei kiinnosta jonkun höntin musavalinnat.

        kylläppäs ootkin pirteä! ouuunouuuuu!


      • *tack !*
        Oon sinne musapalstalle joskus kurkannu, siellä taidetaan keskittyä enempi yksittäisiin bandeihin..muusikoihin, levyihin.. tällaseen vastaavaan siellä ei sijaa.
        Oot saanu kommenttia jo.. suvaitsevaisuutta sulle toivon kans. Musiikin avulla monet irrottautuu arjesta, nauttii kuulemastaan.. joitain se koskettaakin.

        http://www.youtube.com/watch?v=4UEVyIyibD8


    • illueetu
    • kerbiili62
    • Hei kun keikuskelen

      Tänään kiemurtelen sentimentaalisen kuplan sisällä.
      Ei nyt fiilikseen passaa mikään letkajenkka tai muu ilovilkkaus.
      "Deep In My Soul", hidasta ja tunteellista, että näin:

      http://www.youtube.com/watch?v=HBWgzp2Jj98

    • sisko minäkin
    • illueetu
    • konserteissa kävijä

      kuten huomaat ketjussa käviöden määrästä ja ajasta eivät nämä you yuben copsauksest kiinnosta muita kuin sinua. Toivottavaa olisi ettet niitä tänne siirtelisi.
      Niitä voit mainiosti kuunnella naapuripalstallakin. 60 .
      Toivottaisiin saatavan tänne pysyväisiä kirjoittajia keskustelemaan. Tämä palsta oli vielä ennen Espanjaan lähtöäni vilkkain ikäryhmä palsta. Tosin koskenkorva on luutiessaan häätänyt osan kirjoittajista lopullisesti palstalta..

      • Tradenomi

        yx tyyppi.....
        kaikki cobsaukset tulee samalta koneelta...


      • Tässä yksi huonomuistinen lisää.
        Minulla on siitä huono ominaisuus, ettei aika kultaa muistoja, eikä tulevaisuudesta ole mitään ruususen unelmia.
        Näillä eväillä on jopa laillaan pärjättykin.
        Niin tällä palstalakin, ei se niin auvvoista ennenkään ole ollut.
        En ymmärrä, miksi pitää vetää herne nokkaan sellaisesta, mikä ei millään lailla kohdistu itseen. Se on minusta pikkusieluisuutta.
        Palsta hiljeni, kun muutamale aktiiviselle tuli kuuskymmentä täyteen, ja muutti ikäistensä palstalle.
        Tuo nauttelu, mitä Sinun viesti sisältää, ja jota minä ansiokkaasti jatkan, ei palstan viihtyvyyttä lisää. Ja uusien kirjoittajien saaminen on toiveajattelua.


      • tulipahan katsottua.
        k-kotton kirjoitti:

        Tässä yksi huonomuistinen lisää.
        Minulla on siitä huono ominaisuus, ettei aika kultaa muistoja, eikä tulevaisuudesta ole mitään ruususen unelmia.
        Näillä eväillä on jopa laillaan pärjättykin.
        Niin tällä palstalakin, ei se niin auvvoista ennenkään ole ollut.
        En ymmärrä, miksi pitää vetää herne nokkaan sellaisesta, mikä ei millään lailla kohdistu itseen. Se on minusta pikkusieluisuutta.
        Palsta hiljeni, kun muutamale aktiiviselle tuli kuuskymmentä täyteen, ja muutti ikäistensä palstalle.
        Tuo nauttelu, mitä Sinun viesti sisältää, ja jota minä ansiokkaasti jatkan, ei palstan viihtyvyyttä lisää. Ja uusien kirjoittajien saaminen on toiveajattelua.

        Puolisen vuotta olin poissa tältä palstalta ja liki viisisataa viestiä oli kuihtunut 45 ;deksi. Sanomttakin on selvää ettei aivottomien kanssa voi syntyä keskusteluja. Enkä minäkään ole innostunut kopsatun heikosti toistetun musiikin seurannasta. Tiedän , että se etoaa monia muitakin jotka kirjoittelemme muuallekkin....


      • tulipahan katsottua. kirjoitti:

        Puolisen vuotta olin poissa tältä palstalta ja liki viisisataa viestiä oli kuihtunut 45 ;deksi. Sanomttakin on selvää ettei aivottomien kanssa voi syntyä keskusteluja. Enkä minäkään ole innostunut kopsatun heikosti toistetun musiikin seurannasta. Tiedän , että se etoaa monia muitakin jotka kirjoittelemme muuallekkin....

        En tiedä, oletko sama, joka vouhki ylempänä viidestäsadasta viestistä, siitä on jo useampi vuosi.
        Turhaa nostaa itseää jalustalle, jos ei tuon kummempaa tekstiä aikaansaa.
        Tämä on minun viimeinen viesti tätä rataa, koska typerintä keskustelua on keskustelu keskustelusta. Jos joku haluaa moista keskustelua, ei se minua haittaa, koska osaan halutessani ne ohittaa.
        Musa-ketjuissa porukka on yleensä hyvällä mielellä, ja se on jokin arvo .
        Itse en kirjoittele missään muualla.
        Kuuskymmppisiä seurasin joskun aikaa, mutta minä olin liian nuori, olen varmaan kymmenen vuoden päästäkin, vaikka täytän kohtpuoliin 58.

        En ymmärrä, mikä musiikkiketjussa etoo, koska se on yksi ketju, etusivun viidestäkymmenestä ketjusta, ja sitä ei ole pakko avata, niin kuin ei muitakaan.
        On järjetöntä vaatia, että palstan pitää olla sellainen, niin kuin joku haluaa.


      • tämä tästä
        k-kotton kirjoitti:

        En tiedä, oletko sama, joka vouhki ylempänä viidestäsadasta viestistä, siitä on jo useampi vuosi.
        Turhaa nostaa itseää jalustalle, jos ei tuon kummempaa tekstiä aikaansaa.
        Tämä on minun viimeinen viesti tätä rataa, koska typerintä keskustelua on keskustelu keskustelusta. Jos joku haluaa moista keskustelua, ei se minua haittaa, koska osaan halutessani ne ohittaa.
        Musa-ketjuissa porukka on yleensä hyvällä mielellä, ja se on jokin arvo .
        Itse en kirjoittele missään muualla.
        Kuuskymmppisiä seurasin joskun aikaa, mutta minä olin liian nuori, olen varmaan kymmenen vuoden päästäkin, vaikka täytän kohtpuoliin 58.

        En ymmärrä, mikä musiikkiketjussa etoo, koska se on yksi ketju, etusivun viidestäkymmenestä ketjusta, ja sitä ei ole pakko avata, niin kuin ei muitakaan.
        On järjetöntä vaatia, että palstan pitää olla sellainen, niin kuin joku haluaa.

        Suomi 24 jällä on aivan omat musiikki ketjut, aivan kuten ikäryhmillä on keskustelu palstat.

        http://keskustelu.suomi24.fi/debate/4185

        pitäs löytyä täältä. Musiikista voidaan toki keskustella, on aiva eri asia sitä copsata muualta..


      • Joku....
        tulipahan katsottua. kirjoitti:

        Puolisen vuotta olin poissa tältä palstalta ja liki viisisataa viestiä oli kuihtunut 45 ;deksi. Sanomttakin on selvää ettei aivottomien kanssa voi syntyä keskusteluja. Enkä minäkään ole innostunut kopsatun heikosti toistetun musiikin seurannasta. Tiedän , että se etoaa monia muitakin jotka kirjoittelemme muuallekkin....

        Mikset pysy siellä muualla, jos ahdistaa?


      • trala laa, yks vähem

        Tuota samaa pashaa jauhoit 60 palstalla niin kauan et rutinasi poistettiin, ja musiikkuun ennenkaikkea.
        Samat sanat minulta tännekin sinulle, älä avaa musiikkiketjuja.
        Toivottavasti jäät vuorostasi tänne sulostuttamaan kärttyisyydelläsi. 70 ajoi sinut ulos!


    • hjärta är sjuk
    • illueetu
    • laadukasta musiikkia
    • queen forever
    • Hei kun keikuskelen

      Saako palstalle kirjoittaa, jos silmät on ristis. Joillakin on sormet ristis, mutta silmien ristissä oleminen ei ole niitä mukavimpia asioita.

      Tapani mukaan menin ämpärin kokoisen kahvimukin kera ulos aamutuimaan heräilemään. Heräsin aivan liian aikaisin. Joskus ulkopuolinen tapahtuma saa aikaan sen, että silmämunapeitteeni avautuu. Tympeää.

      Toinen kissoista saa aina silloin tällöin päähänsä, että NYT ton ihmisen ON herättävä. Sen paha tapa on tepastella kehoni päällä ja tyynyn ympärillä ja ellen herää tai teeskentelen, etten herää, niin tuo kissa vetäsee tassunsa esiin ja fläiskäsee sen hiusteni keskelle. Koska kissan Ehdoton halu on, että minä kans herään, putkauttaa se kyntensä esille ja kynnet osuvat päänahan nahkaan, niin kläps oitis silmäpeitteeni revähtävät auki. Kipiää, kipiää tuo kynsitarraus teettää.
      Noh, huomattuaan, että onnistui herättämään, se nauraa viikseensä ja tietää, että kohta saa ruokaa.

      En pistä tällä kertaa musiikkia tulemaan, mutta naurettavan esityksen kissasta, joka on päättänyt herättää isäntänsä. Miten tavattoman hienosti piirtäjä on saanut esille kissan viekkauden. Noin ne tekevät ja osaavat vieläpä näytelläkin muka nukkuvaa. Kokemusta on. On on.

      Tässä tämä:

      http://www.youtube.com/watch?v=w0ffwDYo00Q



      Ai niin joo joo joo, älkäätte kukaan pistäkö minulle linkkiä, että meehän tonne toiselle palstalle. Se on turha laittaa, kun en mene. Olen vain täällä tuttujen parissa. Tääl hyvä olla aina välillä on....

    • ninhän se on

      Täällä onkin, queen forever, illueetu, m.miina,naapurin_eki ja monet muutkin jotka kaipaavat kejuun lisää musaa. Mikäs on sen mukavampaa , kuin avustaa heitä ja tuoda ränne musiikki linkkejä....

      Ei täältä ole tarvis mihinkään mennä, musiikki linkitit tuodaan aivan nenän eteen.......

    • iloinen ihminen
    • illueetu

      Tuolla olisi ollut hieno olla paikalla.

      http://www.youtube.com/watch?v=ToXGVcrgNZA

    • SUOSITTELEN
    • heippa rallaa...

      Hei !

      Näyttäisi siltä kuin musan copsaus ketjut ovat tulleet palstalle jäädäkseen, voidaan niitä laittaa lisääkin.....
      ettei roikuta tämän yhden varassa. Siirretäään varsinaiset keskustelut ja paremmat avaukset tästä eteen päin 60 palstalle. Ikähän on pelkkiä numeroita. ..

      • kohta 56

        Kerro miksi sinua haittaa jos on yksi yhteinen musiikkiketju johon kiinnostuneet laittavat lempimusiikkiaan. Koetko sen olevan jotenkin itseltäsi pois? Ymmärrän tavallaan 60 kateuden, sillä siellähän keskustelu on muuttunut pelkäksi henkilötason riitelyksi ja näin yrität harmistuksissasi saada pilattua myös tämän palstan ilmapiiriä. Toivottavasti luotsi on hereillä ja poistaa turhat provokaatiot.

        Todellisen iän kanssa ei taida trollauksellasi olla mitään tekemistä.


      • musaa omaan makuun
        kohta 56 kirjoitti:

        Kerro miksi sinua haittaa jos on yksi yhteinen musiikkiketju johon kiinnostuneet laittavat lempimusiikkiaan. Koetko sen olevan jotenkin itseltäsi pois? Ymmärrän tavallaan 60 kateuden, sillä siellähän keskustelu on muuttunut pelkäksi henkilötason riitelyksi ja näin yrität harmistuksissasi saada pilattua myös tämän palstan ilmapiiriä. Toivottavasti luotsi on hereillä ja poistaa turhat provokaatiot.

        Todellisen iän kanssa ei taida trollauksellasi olla mitään tekemistä.

        kohta 56

        ei se tokikaan haittaa. Tarkoitus oli saada tästä palstasta keskustelu palsta jossa kukin esittää omia mielipiteitään, Se ei onnistunut.
        Nyt jatketaan sitten musiikin merkeissä ..
        Pääasiahan on tietysti, että viihdymme. Eikö niin?


      • ????
        musaa omaan makuun kirjoitti:

        kohta 56

        ei se tokikaan haittaa. Tarkoitus oli saada tästä palstasta keskustelu palsta jossa kukin esittää omia mielipiteitään, Se ei onnistunut.
        Nyt jatketaan sitten musiikin merkeissä ..
        Pääasiahan on tietysti, että viihdymme. Eikö niin?

        Onko joku estänyt sinua keskustelemasta tai esittämästä mielipiteitäsi?


      • kohta 56
        musaa omaan makuun kirjoitti:

        kohta 56

        ei se tokikaan haittaa. Tarkoitus oli saada tästä palstasta keskustelu palsta jossa kukin esittää omia mielipiteitään, Se ei onnistunut.
        Nyt jatketaan sitten musiikin merkeissä ..
        Pääasiahan on tietysti, että viihdymme. Eikö niin?

        Estääkö yksi musiikkiketju mielestäsi keskustelun?
        Musiikkiketju on selkeästi nimetty niin, ettei sitä vahingossakaan tarvitse musiikista kiinnostumattomien avata.
        Hyvä tapa on avauksessa mainita aihe, silloin jokaisen on helpompi löytää kiinnostusta herättävälle aihealueelle ja niitähän jo tässä iässä piisaa.
        Mikä on ollut oma panoksesi keskustelun ylläpitämiseen? Kerro ihmessä avauksesi, tulen niihin mielelläni kanssasi keskustelemaan, sillä minunkin mielestäni olisi kiva jos tämä palsta säilyisi mukavana keskustelupaikkana. Itse en musaketjuun ole osallistunut muuten kuin lukemalla, ihan kiva on nähdä minkämoisia musiikkimakuja ikätovereillani on.


      • itse minä itse

        Mahtaa elämä olla pirullista, kun yksi vaivainen ITSEÄ kiinnostamaton keskustelupalstan ketjukin aiheuttaa sellaista närää.


      • 17+8
        kohta 56 kirjoitti:

        Estääkö yksi musiikkiketju mielestäsi keskustelun?
        Musiikkiketju on selkeästi nimetty niin, ettei sitä vahingossakaan tarvitse musiikista kiinnostumattomien avata.
        Hyvä tapa on avauksessa mainita aihe, silloin jokaisen on helpompi löytää kiinnostusta herättävälle aihealueelle ja niitähän jo tässä iässä piisaa.
        Mikä on ollut oma panoksesi keskustelun ylläpitämiseen? Kerro ihmessä avauksesi, tulen niihin mielelläni kanssasi keskustelemaan, sillä minunkin mielestäni olisi kiva jos tämä palsta säilyisi mukavana keskustelupaikkana. Itse en musaketjuun ole osallistunut muuten kuin lukemalla, ihan kiva on nähdä minkämoisia musiikkimakuja ikätovereillani on.

        sinne vaan keskustelemaan http://keskustelu.suomi24.fi/node/11280429


    • hyi
    • illueetu
    • illueetu
    • jos saisin päättää
    • ansarinkukka 5
    • Tää on jäänyt päähän soimaan! Loistavaa ruotsalaista. Huomasin äsken että soittavat koko levyn radio rockissa, aika harvinasta. Levy vissiin julkaistaan tänään. Tuossa youtuubessa kyllä lukee eri lailla... Levyn paras tää on joka tapauksessa :)

      http://www.youtube.com/watch?v=H5rwfgxFEIU

    • illueetu
    • Arvaa

      arvaa, montako karvaa, toinen oli musta ja toinen harmaa..

    • Miksi sinä saat, minä en?;) No, ei se mitään, arvaamattomat ovat suouli24:n sävelet.

      Tässä on jotain alkukantaista rokkimeininkiä, vaikka asialla onkin oikein suomalaisten junttien juntti. Tuli vaan mieleen jommankumman iltapäivälehden nettisivuilta, eikä edes ensimmäinen kerta.

      http://www.youtube.com/watch?v=-IQSywfBEmc

    • oliko se....

      toinen musta ja toinen hrmaa

    • piu-pau

      Oloneuvokselle kuuneltavaa...

      • No mee hyvä ihminen jo pöntölle......


      • tulisille
        tulisilla kirjoitti:

        No mee hyvä ihminen jo pöntölle......

        Voi itku kun perse kutisee. Oiskoon kihomatoja. Kuka tietää ?


    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      16
      1216
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1149
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      3
      1149
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe