sä takuulla yllätyt........
jos metsään haluat mennä nyt ....
9
119
Vastaukset
- Ulkoilu on mukavaa
Palstan laadunvalvoja halusi otettavan osaa tähän erinomaiseen avaukseensa. Totta on se että melkein jokaisella metsäreissulla saan jotenkin yllättyä, näin paksun lumen aikaan yllätyn useiten siitä kun jalka uppoaa johonkin hangen alla olevaan kuoppaan, välillä jopa niin, että kupsahdan kumoon. Koirien kanssa tulee päivittäin käväistyä kodin lähimetsässä ja viikoloppuisin käyskennellään mökillä pilkkijäällä.
- Metsä
Näät tantereet myllätyt. http://4.bp.blogspot.com/-X20xLxUOMlw/UE1hmYSCMwI/AAAAAAAAFjI/7X_fnmlVY4M/s1600/synkat_pilvet4.jpg
- huh huh !
Olipas ankea näkymä. Tuli aivan mieleen muutamat metsien perijät.
Muuankin naapuri ajoi kirkonkylän bubista tultuaan Mersunsa metikköön. Totesía vaan terve menoa sieltähän olet tullutkin...
- Kanttarellit.
sista kerta, kun kävin skutsissa niin sai seurakseni melkoisen määrän hirvi kärpäsiä, Niitä ei tahtonut saada hiuksista millään irti. Eikä ne kuoleetkaan hevillä. Nyt saa ainakin meillä päin virolaisia kanttarelleja ei ainakaan niiden takia trvitse mennä sienestämään.
- Skoogen tallaaja
Kuka nyt niin pientä ötökkää pelkää?
- syytä pelätä
Skoogen tallaaja kirjoitti:
Kuka nyt niin pientä ötökkää pelkää?
Hirvikärpäs ovat pääosin venäjältä lähtöisin olevia viruksen kantajia.
- Kärpäsen härkänen
syytä pelätä kirjoitti:
Sieltähän ne, mutta olkoot vaikka kiinasta kuitenkin vaarattomia ihmiselle.
- kevät tulee
no just kävin skutsis dallailee, ei näkyny kantarelleja eikä muitakaan sieniä. Lunta oli melkein metri ja hirvikärpäset talviunilla. Ovat täällä latukoneella tehneet hyvät pohjat mitä pitkin on hyvä kulkee. Aurongon puoleisella seinustalla mittari näyttää 9 ja varjon puolella -4, kliffa keli.
- pelko pois
syytä pelätä kirjoitti:
eivätpäs ole!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854578
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173572Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102784En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392113Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1101316