Ei varmasti ole oikea ketju kirjoittaa mutta en löytäny parempaa..
Olen 22-vuotias ja avokkini muutaman vuoden vanhempi. Olen viikolla 11 raskaana ja kun kaikki sukulaiseni asuvat toisella paikkakunnalla pohdin kuinka heille kertoisin vauva-asiasta. Työni vuoksi pääsemme harvoin käymään ja nyt vkloppuna olemme menossa kyläilemään mutta ultraa ei vielä ole ollut joten en kuvaa saa otettua mukaan. Olemme ikionnellisia mutta uskallan arvata että superankarat vanhempani ja isovanhempani eivät ole niin onnellisia... Haluaisin siis kuulla tarinoita jo tämän kokeneilta kuinka olette saaneet tämän ilouutisen kerrottua?
Kuinka kerron vauvasta vanhemmilleni :)
3
191
Vastaukset
- Stellan ja Milonan mamma
Onnea! Minä olen 17vuotias teinimamma ja minä sain kaksi kuukautta sitten kaksostytöt, Stellan ja Milonan
- Onnea teille :)
Itsellänikin suku asuu toisella paikkakunnalla. Kerroin vauvauutisesta siskolleni joskus viikolla 16 (?) lähettämällä facebookin kautta ultrakuvan :) Isälleni ilmoitin tekstiviestillä joskus viikolla 20 :) Annoin sitten sulatella uutista ja seuraavana päivänä soitin ajatuksia.
Mutta jos haluatte kasvotusten ilmoittaa ja juuri nyt käydessänne, niin entä jos tekisit vaikka jonkin pienen kortin, jossa joku kaunis runo aiheeseen liittyen? Toisaalta, voisitte myös odottaa. Vauvan syntymään on vielä aikaa :) - hyvinsemenee:)
Itse sain ensimmäisen lapseni 17 vuotiaana, pelotti aluksi kertoa äidilleni mutta hän olikin iloinen meidän puolesta. Toinen poika syntyi kaksi vuotta myöhemmin ja ollaan edelleen yhdessä mieheni kanssa :) Mummut on edelleen tosi aktiivisesti pikkuisten elämässä mukana vaikka asuvatkin eri paikkakunnilla. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456