Voisitteko kertoa millainen on tuli-käärme mies
Tuli-käärme
2
1056
Vastaukset
- Asiaa tunteva
Käärme on syntynyt viisauden merkin alla. Kiinalaiset uskovat, että jos perheessä on yksikin käärme niin heidän lapsensa solmivat hyviä avioliittoja ja riisi kukoistaa pelloilla.
Käärme on myös hyvin omistushaluinen. Saatuaan kerran hyvinkin intohimoisen otteen käärme kietoutuu ja puristaa kohdettaan kuin kuristajakäärme.
Käärme on myös kova flirttailemaan joten sitten kun käärme päättää asettua aloilleen ja jos kumppani on vähänkään mustasukkaista laatua niin kannattaa hävittää pienet ne puhelinnumeroja sisältävät mustakantiset kirjat, kokonaisuudessaan.
Käärmeessä yhdistyy hyvin usein aistillisuus. Käärme on myös hyvin kiinnostunut yliluonnollisista ilmiöistä ja henkimaailmasta. Käärmeellä on uskomaton kyky omaksua uskonnollisia ajatustapoja sekä ymmärtää filosofiaa. Eikä kukaan toinen ole yhtä etevä meditoinnissa ja mietiskelyssä kuin käärme.
Käärmeen elämänvaihetta leimaa yksinäinen lapsuus. Kärmelapset kun käsitetään usein väärin. Keskimmäinen elämänvaihe onkin sitten myrskyisä. Käärme todennäköisesti menettää äkkiä jonkun sille rakkaan ihmisen ja kokee muitakin takaiskuja. Viimeisessä vaiheessa Käärme istuu kuitenkin aarteidensa ympäröimänä (rahankäytön suhteen käärme on vähän saita).
Kiinalaisilla on uskomuksena, että kesällä syntynyt käärme löytää rikkauden ja onnen mutta talvimyrskyllä syntyneen käärmeen joutuvat elämään koko elämänsä vaarassa.- ehkä on jotain perää??
olen astrologiassa tosiaan ulkona mutta sen verran olen ottanut selville, että olen tuli-käärme. Kuvaus kyllä osuu melkoisen hyvin minuun. Olisinko nyt siinä keskivaiheessa (nainen 30)? Sen avioliiton solmimisen suhteen olen epäilevä, mutta ehkä se on edessä... Olen kesällä syntynyt, joten rikkauksia odotellessa... :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1813078SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän681940Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,3091926Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava1081891Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --251711Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.301570Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue291392Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1181273Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411142RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041072