Hei,
Olen 43-vuotias nainen, kolmen jo isoiksi kasvaneiden lasten äiti.
Olen suorittanut perhepäivähoitajan ammattitutkinnosta kolme osiota ollessani perhepäivähoitajana Porvoossa.
Tein liki 10-vuotta päivätöitä, joissa reissasin ympäri maailman. Nyt on aika rauhoittua. Olen tällä hetkellä työttämänä, ja sosiaalisena sekä toimeliaana ihmisenä kuitenkin haluan silloin tällöin lähteä torpastani pois. Tulen mielelläni auttamaan lastenhoidossa tarpeen vaatiessa, myös omaan kotiini saa tulla :)
Ota yhteyttä, tulen miellelläni näytille ja juttelemaan.
[email protected]
Espooseen tarjotaan lastenhoitoapua
Katri1970
2
134
Vastaukset
- Mikael77777
Moi.
Missäpäin Espoota asut? Meillä olisi ajoittain tarvetta luotettavalle lastenhoitajalle. Tarvetta olisi nimenomaan arkisin ja päiväsaikaan viikossa 1-2 krt 3h kerrallaan.- katri1970
Hei,
Anteeksi vastauksen viivästyminen, en vain huomannut kysymystäsi aikaisemmin ;(
Asun Eestinlaaksossa, kulkeminen täältä luonnistuu ihan mallikkaasti.
Laita viestiä [email protected] niin viesti tulee ainakin huomatuksi ja voimme toivottavasti jatkaa keskustelua.
Katri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005278168- 2342778
- 262621
- 1642039
- 1211911
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61735Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 801262
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621208IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41185