millä saisi tehtyä toimivan työkalu palkin intternet exploreriin, jossa olisi muistio ja laskin yms.
niitä on varmaan valmiita, mutta itse tehty on itsetehty.
työkalu palkki ie:hen
jollakin millä
3
113
Vastaukset
- aloittaja------
eikö onnistu millää.
- teoriavskäytäntö
Käytännössä ei onnistu.
Teoriassa sinun pitäisi saada ie:n source-koodit jostain käsiin. Sitten sinulla pitäisi olla rutkasti ohjelmointitaitoa muutosten tekemiseen. Sinun pitäisi muuttaa microsoftin koodia ja ohjelmoida omat toiminnot.
Sen jälkeen käännät sourcet ja voila..- heinän tekoa
eikö ocx:iä enää käytetä vai eikö mikrosoft enää mainosta miten helppoa ocx:ien teko on.
eihän se ollut mitenkään mistään sorsista vaan verä ja purota, tsim sala bim bim.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482639
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541669Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1341634Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501381- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131190Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2851183- 156986
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24940Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58899