Marko niputtaa Roskalan mielipiteet puhumalla "perusäijistä", joka minusta on väärin. Yhtä hyvin voidaan puhua demareista monikossa, yhdessä kidnappaaja demarin tai eduskunnan naistenlääppijä demarin kanssa.
Ymmärrän toki Roskalan mielipiteitä sikäli että kuuttakymmentä käyvän lapsuudenmaailmassa tämä ajattelu tarkoitti hyvää kotia lapselle, varsinkin jos on itse elänyt lapsuuden jossa äiti oli kotona. Lisäksi väittäisin useiden naisten mieluusti vaihtavan työelämän tressin täyspäiväiseen kotiäidin työhön, eli se mikä edustaa Marko Vuorenmaalle vapautta, edustaa joillekkin naisille orjuutta.
Kaikille kotiäidin elämästä haaveileville tahdon antaa vinkin, äänestäkää jotain muuta kuin demareita, siellä teidän puolestanne päättää pieni piiri mikä teille on parasta ja demareiksi on pesiytynyt porukkaa joiden mielestä työ on hyvä asia, kunhan sen tekee joku muu kuin he itse, kaikki tietämäni demarivaikuttajat kuuluvat tähän porukkaan, myös Marko.
Ymmärrän myös Marko Vuorenmaan höpinöitä, ehkä ne naiset niissä seminaareissa ja demarien risteilyllä tuovat vähän väriä elämään, ehkä jotain muutakin.
Ymmärrän senkin että demareissa on odoteltu kieli pitkällä jotain paikkaa jossa pääsee antamaan kritiikkiä persuille ikäänkuin kostoksi omasta vaalitappiosta, sitä Vuorenmaankin kirjoitus heijastelee.
Marko Vuorenmaan kirjoitus Seudussa
19
873
Vastaukset
- alskjfsdlflskdaj
Pakko kommentoida Markon juttua kaikki pelaa periaatetta, se on sama ku Idolsis kaikki jatkoon ja demareiden sama palkka kaikille samaa työtä tekeville. Aikaansaamisen määrästä, laadusta tai osaamisesta ei ketään saa palkita 50senttiä isommalla summalla per tunti.
- piiput puhtaaksi
Roskala puhuu kuitenkin vaimoista ja kotiäideistä. Tämähän on demareissa aivan outoa .Heillähän on vain avo puolisoita,.tai sitten puolisona on samaa sukupuolta oleva, tämähän on demareiden arkea. Eronneiden ja karanneiden puolue.
- tyhmä,tyhmempi,tyh..
Tää Vuorenmaa on täys PELLE muutama ääni vaaleissa.
Yrittää pätee joka paikas, vaikkei saanut kansalta valtakirjaa. - snorkkeli marilyn
Kankaanpään SDPon lyhykäisyydessään eräs suku, hienosto suvun juoksupoikana toimii hitsari-make. Soihtulan aivoriihen Kannattajat ovat lähinnä perinteisen avioliiton vastustajia, tai siinä pahasti epäonnistuneita. työtä vieroksuvia tuki elättejä .
- Soihtulan korva
Saiko tämä Vuorenmaa mitään aikaan valtuustokaudellaan?
Itse olen sitä mieltä että kateus ja katkeruus vaikuttaa hänen päätöksiinsä.- Näytöt
Soihtulan Korva. jos, olet mukana valtuustossa, hallituksessa, lautakunnissa ym. Näytä kykysi, ei persuissa mitään ihmeiden tekijöitä ole. "Ja niin edelleen"
- 30 ääntä -65 ääntä
Näytöt kirjoitti:
Soihtulan Korva. jos, olet mukana valtuustossa, hallituksessa, lautakunnissa ym. Näytä kykysi, ei persuissa mitään ihmeiden tekijöitä ole. "Ja niin edelleen"
Ei ole kansanvaltakirjaa mulla(enkä yrittänytkään)
eikäVuorenmaalla
- puumies2
Pelle mikä pelle.
- ymmärsitkö ???
Mistä toinen pelle tietää, että toinen on pelle ???
- katkera mikä katkera
Taas pelle kirjoittelee yleisön osastolla. Ei noilla kannatus lukemilla kanattais paljon kirjoitella.
- Järki hoi !
Markon kirjoitus oli hyvä, siinä oli asiaa "perusäijistä" huolimatta, joihin kyllä syyllä voi lukea mm. Teuvo Roskala. On mahdotonta ymmärtää, että v. 2013 joku kirjoittelee Roskalan tapaisia juttuja julkisuuteen ja kaiken lisäksi vielä eduskunnan varapuheenjohtaja Anssi Joutsenlahti myötäilee. Mitähän Timo Soini tuumaili, no pääsihän näillä jutuilla oikein kahden persun voimalla Uuutisvuotoon ! Näin naisia aliarvioimalla on turha saada vastaisuudessa lisää naisehdokkaita persujen listoille. Meitä on joka kelin hiihtäjiä vesikelinkin !!
- hdhhdgh
Ymmärrät mutta et kuitenkaan ymmärrä, jos jotakin Roskalan puheet häirittee niin riittää kunnei anna ääntään sille, ehdollekkin voi mennä samaan puolueeseen olematta samaa mieltä perhearvoasioista. Itse en ainakaan jaa Roskalan näkemyksiä, eikä meidän perheellä olisi varaakaan pitää akkaa kotona.
- 23/12
Demarien morkkaaja, ilmeisesti persu, katso oma ryhmäsi demareissa ei ole puukkojunkkareita. Kokemusta on kaikilla työtä tekeviä, koulutettuja ja osaavia ihmisiä. Puhheenvuoroa käyttäessäänkin osaavat käyttäytyä ja puhua seisaaltaan ei tarvise puheenjohtaja kehoittaa seisomaan kuten Anssi Joutsenlahtea, kokenut politiiko jopa eduskunnan varapuheenjohtaja, ihmetellä käytöstä. Neljä vuotta on lyhyt aika, nähdään kuinka persut K:pään asiat loikkarinsa avulla hoitaa, "Se näkee ken elää."
- älähti
Marko Marko älä nyt suutu
- hdjdfjhgffgj
Sano missä sä olet nähnyt ahkeran demarin, töitä tehdään yleensä vaan sen verran että voidaan kerätä äänet muilta duunareilta. Kohta ollaanki jalat pöydällä lukemassa sanomalehteä, tärkein työkalukin on jatkossa kuulokärkikynä.
- kjhkhkfhlkhhfhd
hdjdfjhgffgj kirjoitti:
Sano missä sä olet nähnyt ahkeran demarin, töitä tehdään yleensä vaan sen verran että voidaan kerätä äänet muilta duunareilta. Kohta ollaanki jalat pöydällä lukemassa sanomalehteä, tärkein työkalukin on jatkossa kuulokärkikynä.
Eikös sosialismi ole sitä ettei kukaan omista mitään,kaikki kuuluu valtiolle.(niinkuin ennen Venäjällä.
Nyt vaan kaikki sdp jäsenkijan omistajat talot ja mökit valtiolle.
- kansanvalta..,..
Markon juttu oli ehkä vähän liian läpinäkyvästi taktikoitu.. Kovin vähän kuitenkin kahta naisvaltuutettua arvostettiin paikkajaoissa. Toinen sai sentään toiseksi eniten ääniä demareista mutta ei saanut kaupunginhallituspaikkaa tai edes varapaikkaa.
Käytäntö osoittaa totuuden ei suun pieksentä tai lehdessä kirjoittelu...
Vain suvun edustaja joka nipin napin pääsi valtuustoon sai kh paikan ja kyllä siellä Markokin oli varana.. puhumattakaan ainoasta demareitten puheenjohtajuudesta jonka sai pudokas Koivisto. Ei äänestäjien tahdon kunnioittamisesta tietoakaan siis niitten omien äänestäjien. Viiden kopla jatkaa vain, äänestetään miten vain.. - hölmingin ylimiälisi
Tämä Vuorenmaa oikee yritti taas pätee,samat asiat lukenu jo lehdis 100 kertaa mitä oli itte saanu rustattua juttuunsa,aivan olematon mies ja kukahan tollekkin viittii ääniänsä antaa...
- sdp mr mitätön
surku hupaisa tyyppi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823450
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 621754
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628