Mistä Total?

huonomaplustv

olisin vaihtamassa vanhan pakettini totaliin ja yritin oma plus-tv: sivuilta, mutta siellä on vain mahdollisuus ostaa ei vaihtaa. mahtaako sieltä löytyä sellainenkin kohta jossa vaihdon voisi suorittaa?

17

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huomenna onnistuu

      Huomenna tulee Plustv:n OmaPlustv-sivuille mahdollisuus vaihtaa pakettinsa MTV3 Totaliin. Itse meinaan kanssa vaihtaa tuon C More Film-paketin MTV3 Totaliin ja samalla teen muitakin muutoksia.

    • #¤%

      ei ainakaan vielä ollut mitään muutosta näkyvissä

    • joopa5

      plustv:n sivut ovat nyt olleet kaatuneina yli kolme tuntia. Linja asiakaspalveluun on tukossa ja jonotus aika jopa tunti. Taitaa olla tämä total paketti kaiken syynä.

    • minä kerkesin

      juuri ennen klo 13 muuttamaan pakettini totaliin ennen kuin sivut kaatuivat. Kävijä määrä tai todella yllättää plustv:n kun koko organisaatio meni jumiin puhelimesta asti.

    • sivut toimivat

      taas ja paketteja ja kanavia voi jälleen vaihdella. Plustv:n puhelin linjatkin ovat nyt auki. Asiakaspalvelusta olivat kuulema yllättyneet miten suosittu total paketista tulikaan.

    • kyllä toimii

      mutta mistä helvetistä ne kanavapaketit sieltä oikein muutetaan kun itse en löydä mitään????

    • 898989

      sanokaas se. ostamaan kyllä pystyy, mutta mistä vaihdetaan paketit? ei kyllä löydy sellaista kohtaa.

      • Omien sivujen kautta

    • helli.

      no sieltähän olenkin sitä yrittänyt tehdä, ei vaan ole sitä vaihtokohtaa

    • löytyy

      vasemmalla alakulmassa on kanavapaketit jotka olet tilannut. Napsauta kyseistä pakettia jonka kanavia tai koko paketin haluat vaihtaa.

    • helli.

      olen napsutellut niitä kuvakkeita vaikka miten paljon, mutta ei niistä kyllä tapahdu yhtään mitään. siinä on joku ihme omaflex , onko se siis omapaketti joka minulla on? sitten on se toinen, urho tv ja se kuvake on jotenkin ihan outo. kolmella rivillä on kuukauden kanavia. mikähän tässä nyt mättää?

    • ei toimi

      Ei tuolla pysty vaihtamaan edes pakettiin kuuluvia kanavia, ne on jököttää edelleen siellä. Taidan soittaa aspaan jospa ne siellä vaihtais kanavat ja paketit.

    • minulla siinä

      listassa näkyy yksi eli helmikuun kuukauden kanava sekä verraton paketti ja urhotv jonka kuva on minulla kyllä ihan normaali urhon kuva. Sulla mättää joku siinä hommassa. Onko sulla sellaisia "salmiakki" kuvioita siinä eli kun niitä napauttaa niin mitään ei tapahdu? Jos näin on niin sulla joko internet asetuksista activeX komponentti estetty tai sitten yhteydessäsi on jokin suodatin/palomuuri säädetty operaattorin toimesta estämään aktiivisen sisällön näyttäminen.

    • kannattaa tehdä

      muutos total pakettiin nopeasti sillä asiakaspalvelun mukaan määräaikainen sopimus ESTÄÄ asiakkaalta hinnan nousun sopimuskauden aikana.

    • helli.

      ei siinä mitään salmiakki kuvioita ole. urhon laatikossa on sulkumerkit ja punainen leveä ruksi keskellä lootaa ja perässä pari ihme pystyviivaa. ja kolme laatikkoa kuukauden kanaville ja kaikki ovat tyhjiä. korttinumero sentään näkyy oikein. muuta oikeaa siinä ei sitten olekkaan. joku siinä mättää. ollaan kokeiltu neljällä eri tietokoneella, kaikissa sama juttu. eli luultavasti ei voi olla kaikissa koneissa internet asetuksissa vikaa? oiskohan sitten sauniksella joku juttu? pitänee varmaan sitten viikolla soittaa sinne Plus-TV:lle.

    • nyt asia ratkesi

      ilmeisesti vain omapaketin omistajilla on tämä ongelma koska minulla ja toisella tutulla verraton paketti niin pystyi vaihtamaan hyvin kanavia ja paketteja.Yhdellä taas vielä omapaketti niin ei pystynyt vaihtamaan. Omapaketti ei ole ennä plustv:n uusmyynnissä joten vaihto ei taida onnistua nykyisiin uusmyynnissä oleviin paketteihin. asiakaspalvelun kautta vaan sitten vaihtamaan.

    • helli.

      kiitos tiedosta. kyllä sen tiesinkin että se omapaketti ei ole enää aikoihin ollut myynnissä, mutta sitä en, että se voi vaikuttaa tuolla tavalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe