Niin, mikä on parasta kaluudessa?
Parasta siinä että olet kala?
15
3433
Vastaukset
- PahaNukke
"kaluudessa" Kuulostaa niin hauskalta... No, parasta on, että olen herkkä ja intuitiivinen. Ja taiteellisesti lahjakas, mutta liittyykö Kaluuteen?
- kalanainen
Jaahas.. mikähän.. Romanttinen, rakastava, iloinen, toiset huomioon ottava.. onhan niitä paljonkin hyviä puolia...
- taiteellinen
mulla on lahjoja joita ei perustyypiltä löydy
- Muikku
Empaattinen, toiset huomioonottava, hyvä maku (pukeutuminen sisustus jne.) värisilmä on hyvä.
Luova ja taiteellinen tietysti.- rantakalatar
Intuitiivisuus on sekä paras että pahin puoli.On raskasta,kun on niin herkät vaistot.Toiset eivät voi salata mitään.
Romanttisuuskin on ihana piirre,mutta myös luo omat paineensa parisuhteelle,kun arki ei aina ole kovin romanttista sitten kuitenkaan.
Hellyys.Toisten huomioonottminen.Empatiaa on välillä ristiksi asti. - Fishu
Asiaa. Pätee minuunkin.
- kala69
rantakalatar kirjoitti:
Intuitiivisuus on sekä paras että pahin puoli.On raskasta,kun on niin herkät vaistot.Toiset eivät voi salata mitään.
Romanttisuuskin on ihana piirre,mutta myös luo omat paineensa parisuhteelle,kun arki ei aina ole kovin romanttista sitten kuitenkaan.
Hellyys.Toisten huomioonottminen.Empatiaa on välillä ristiksi asti.Tunnistinpa itseni tuosta täydellisesti! Varsinkin tuo intuitiivisuus... välillä melkein itseä pelottaa, kun vaistoan niin herkästi ihmisistä heidän tunteensa/pelkonsa/ajatuksensa. Pahinta on se, kun vastakkaisen sukupuolen kanssa intuitioni avulla _tiedän_, että toinen on ihastunut minuun ja toinen kieltää sen! Tämä saa minut joskus aivan sekopäiseksi, kun kuvittelen olevani ihan hakoteillä... mutta aina loppujen lopuksi on selvinnyt, että vaistoni on ollut oikeassa.
Olen myös erittäin suorapuheinen, niin järkiperäisissä asioissa kuin tunteissanikin. Ei aina niin hyvä... onko tämä kaloille tyypillistä? - Anna
rantakalatar kirjoitti:
Hellyys.Toisten huomioonottminen.Empatiaa on välillä ristiksi asti.Olen ihan samaa mieltä! Kyllä me kalat sitten muistutetaan ihan tosissaan toisiamme luonteiltamme!
- Pinja
kala69 kirjoitti:
Tunnistinpa itseni tuosta täydellisesti! Varsinkin tuo intuitiivisuus... välillä melkein itseä pelottaa, kun vaistoan niin herkästi ihmisistä heidän tunteensa/pelkonsa/ajatuksensa. Pahinta on se, kun vastakkaisen sukupuolen kanssa intuitioni avulla _tiedän_, että toinen on ihastunut minuun ja toinen kieltää sen! Tämä saa minut joskus aivan sekopäiseksi, kun kuvittelen olevani ihan hakoteillä... mutta aina loppujen lopuksi on selvinnyt, että vaistoni on ollut oikeassa.
Olen myös erittäin suorapuheinen, niin järkiperäisissä asioissa kuin tunteissanikin. Ei aina niin hyvä... onko tämä kaloille tyypillistä?Herkkyys aistia on minustakin sekä paras että pahin puoli. Pelottavakin joskus.
Kyllä minä ainakin olen varsin suorapuheinen. Sekin on sekä hyvä että huono piirre. Ja joskus pelottava.
- jakke
On vittumaista olla Kalat. Muotoilen sen näin. Parasta on, että voi huijata itseään, eikä tunnu missään.
- Neitsyt-mies
Kehunpa nyt teitä kalanaisia vähän..
Minun mielestäni te kalanaiset olette todella seksikkäitä, ja kauniita. Osaatte myös pitää hauskaa ja olla rentoja. Olette myös hyvin luotettavia, ja vakavia jos tilanne tarvitsee.
Teistä saa elämään piristystä, jokaisen tulisi hankkia ainakin yksi Kalat ystäväkseen!- kalanainen
Kiitos!!! Olihan kiva kuulla kerrankin kehuja =o)
Ja kyllhän me osataan hauskaa pitää ja tunnetustihan kalat vetävät neitsyitä puoleensa =o) - Kalanainen...
en ole ikinä oppinut tajuamaan, miksi mm. tansseissa vedän miehiä puoleeni....se on aina hämmästyttänyt minua...
- Tellu
No kuka nyt mistäkin tykkää... Mutta kiitos. Harvemmin oikeastaan Kaloja kovin paljon oikeastaan ylistetäänkään, ja itsekin tein sen kakkitempun tässä nyt etten viitsinytkään itse alkaa miettiä niitä parhuuksia... Ehkä joku päivä vielä...
:)
- mie ihan omani
oen taiteellinen luonne mulla on lahja joka monelta puuttuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021062- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658