Bewe Tuuski aivan varmasti ensin vuonna mestiksessä! kertokaa mielipiteitä jos olette jotain tätä vastaan ;)
BeweTuusKi
HJ0
2
240
Vastaukset
- mikek.
Ens vuonna ei ole koko bwt:ä!!
- bewe1
Mä kyllä uskon, että Bewe Tuuskilla on mahdollisuus nousta! He ovat voittaneet hienoja otteluita pitkiin aikoihin. Mikäli käy ettemme pääse mestikselle, mutta kunhan tärkeitä on se, että jos voitamme Suomi-sarja mestaruus =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa205974Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5542154- 1461778
- 821174
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa97942- 72930
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.69826Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10783- 30774
Kuntoportaat sai rahaa
Kuntoportaat sai mojovan tuen. Minua vain ihmetyttää, tuleeko ne pidettyä käyttökunnossa. Televisiossa oli yksi aamu p37696