Mistä kannattaa ottaa pieni laina

Artolerant

Olen perustamassa yritystä ja tarvitsen n. 5000 euron lainan takuuvuokraan. Muuhun löytyykin jo rahoitus. Voisin ottaa joustoluoton, mutta se on mielestäni kallista rahaa, kun 5000 euron lainalle tulisi 28kk:n takaisinmaksuajalla korkoa 5650. Mikä olisi siis edullinen tapa ottaa pieni laina ja saada päätös nopeasti?

13

1039

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 40v. kokemus

      Älä perusta. 90% tod.näköisyydellä menetät kaiken ja työpanoksesi.
      Lyötkö vetoa raveissa huonomman hevosen puolesta kyseisen summan edestä.

      Ei yrittäminen ole niin kuin enne. Nyt se on tapa kanavoida yrittäjän rahat pois hänen taskuistaan.

      Ketkä yrittäjiä tarvitsevat? Kaikkea on yllin kyllin, ostovoima hiipuu, joten siinä yhtälöä. Työvoimatoimisto tarvitsee yritäjiä, että heidän tilastot näyttäisi siistiltä. Päättäjät, siis nuo eduskunnassa istuvat ammattivalehtelijat myös. Kuluttajille on tarjontaa enemmän kuin kysyntää, silloin yrittäjä ei voi pärjätä.

      • palveluita....

        Ihmiset ostavat hyvinvointipalveluita,
        käyvät joogassa ja rentoutumistunneilla.
        Kaikki eivät halua myydä tavaraa, kaikkea on yllin kyllin kuten kirjoitit.


    • mmnnmnmnmnm

      myy omaisuuttasi

    • 1+9

      Pankista sen lainan saa helpoiten ja halvimmalla, kun vakuudet ovat kunnossa.

    • noeåee

      pieni laina nopee onnistuu pankista jos on vakuutta ja muutenkin kaikki kunnossa.
      Mutta kalliimpi laina tuli neljässä päivässä rahat tilille
      santanderista ja summa oli 18 000 euroo.
      kahdessa viikossa sain s-pankista 20 000 euroo.

      pankkihan on kyllä paras ja halvin....santanderi ja s-pankki onnistui ihan netin kautta ja ilman vakuuttta. pankkiiin olisin tarvinnut vakuutta 60% ja pankki oli OP

    • 56464

      Jos olet firmaa perustamassa etkä keksi mistä saat lainaa vaivaiset 5000 euroa, niin unohda suosiolla koko juttu - reputit juuri ensimmäisen testin, jolla mitataan onko sinussa yrittäjäainesta vai ei...

    • nettitrokaaja25k

      vaivaiset?
      ei siinä mitään reputettu. kysymys oli asiallinen. vastaus ei.

    • PohtivaIhminenKehittyy

      Kyllä rahoitus pitää olla kunnossa, kun firman pistää pystyyn. Ihan perusjuttu...

    • jhfakjjjkaj525
    • Ulkomailta_kreikasta

      "Mistä kannattaa ottaa pieni laina"

      Laita sama teksti vielä englanniksi. ; ). Kreikkaan on pumpattu vuoden sisällä 160-180 mrd euroa, niillä on millä mällätä, keksi keinot, miten kysyt.

    • Jokelan_Svenkka

      Käy Kanikonttorissa!

    • reijohv
      • Sepelis

        joo kyllä se meni täälläkin niin että pankissa käymisen jälkeen olisi sama lopputulos kuin puoli tuntia aiemmin. ilman vakuuksia kannattaa nykyään rahoittaa, kukapa sitä nyt haluaisi kiinteästä omaisuudestaan eroon? paitsi ehkä avioeron kautta pahemmasta puoliskosta


    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4599
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1610
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      214
      1403
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1371
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe