Suosikki DJ kuollut?

tiedänkö edes

Uutinen iltalehden sivulla. Kuka on tämä suosikki dj ja kuka asunnon omistava huippu urheilija?

28

10811

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anomuumi1

ketä kiinnostaa. kiinnostu sen sijaan jostain oikeista uutisista.

• DJ Temppu

No vaikkei tuntiskaan nii ehkäpä meitä samalla alalla
        olevia kiinnostaa. Ja järkyttää koska sattuu olemaan
        saman ikänen ko mieki.

• ex-lätynkääntäjä UNT
        DJ Temppu kirjoitti:

No vaikkei tuntiskaan nii ehkäpä meitä samalla alalla
        olevia kiinnostaa. Ja järkyttää koska sattuu olemaan
        saman ikänen ko mieki.

Ai sieki. Se ol 59 vuatias " lätynkääntäjä "

Suamen kiälinen oikkeee sanna DJ ompi LÄTYNKÄÄNTÄJÄ. Käyttäkääpi sitä mialuummmiin

• DJ Nuori S

Dj vanha ajoonpuhaltaja. Nuori sälli R.I.P

• hhhj

urheilija on jesse palanto.

• tiik1

Jotenkin arvasin ton Palannon...

• 2623a6a6

Aivan tuntemattomia nimiä. Iltalehti se aina raflaa otsikoilla

• diizeit aina

Jotain hämärää asiassa on. Vetikö kamaa?

• äimänkäki

Who Palanto ja Who Else?

• olematon

DJ Nuori Seppä oli kyseessä. Olkaa ystävällisiä ja jättäkää kommentoimatta jos on jotain negatiivista sanottavaa. Kunnioittakaa omaisia ja ystäviä. Surun päivä tulee teillekin eteen joskus.

• e-R.I.P

kiitos.minä joka olen sukulainen arvostan kommenttiasi. tuntuu pahalta että näillä sivustoilla panetellaan ihmistä jota ei edes tunneta.

• 956ti56905y6i65936+y
        e-R.I.P kirjoitti:

kiitos.minä joka olen sukulainen arvostan kommenttiasi. tuntuu pahalta että näillä sivustoilla panetellaan ihmistä jota ei edes tunneta.

niin. isänikin kuoli kuukausi sitten

• kiljahdus

On ihan totta että sureville pitää antaa rauha ja jokaisella se meistä edessä on että rakkaimmat jättää meidät..

• Tre564789

Kuka tää "tunnettu dj" on..?! Koska itse en ole koskaan edeskuullut... Eikä kyllä moni muukaan..taas turhaa hehkutusta..onhan se sääli kun nuorikuolee mut ei ikävä kyllä ollu mikään kirkastähti djn joukossa..
      Itte käyny vuodesta 98 reiveit ja muut ihmeen kissan ristijäiset niin..eipä tää nimi ole kyllä tullu esiin.. Sori..

• e-R.I.P

no miksi sitten edes kommentoit?????

• Samaa mietin itsekin

Samaa itsekin mietin.

Olen käynyt reiveissä 90- luvulta ja olen musiikkialalla ollut yli 20 vuotta enkä ole koskaan kuullut kenestäkään tollasesta "nimekkäästä dj:stä. Olen kysellyt kohta kaikilta kavereilta tuota tyyppiä ja hekään ei ole kuullut vaikka hekin on musiikkialalla olleet vuosikymmeniä.

Outoa sanon minä !

• r.i.p dj

Osanotot omaisille. P.askaa niskaan "ystävilleen" jotka jätti ottamatta yhteyttä pariin päivään, vaikka yhdessä juhlivat ensin. Huumeethan noilla on aina mukana juhlissa. Kyllä tollasten "ammattiurheilijoiden"bileet on jo nähty.

• monacokkeli

Lehden mukaan pyöri piireissä missä rahaa, kauniita naisia, nopeita autoja...ja niiden kera tietysti huumeita! Eikö ollutkaan laadukasta tavaraa tällä kertaa?

• e-R.I.P
        monacokkeli kirjoitti:

Lehden mukaan pyöri piireissä missä rahaa, kauniita naisia, nopeita autoja...ja niiden kera tietysti huumeita! Eikö ollutkaan laadukasta tavaraa tällä kertaa?

saatko jotain tyydytystä ku panettelet ihmistä jota et tunne ? en voi sanoa muuta kun säälin sua ja hanki elämä.

• pppl

Ei kuollut huumeisiin. Elkää ihmiset hyvät uskoko mitä lehdissä lukee. Kurja juttu. Tunnettu dj Tampereella, ei ehkä muualla Suomessa.

• Dr. Tuho

Siis laittoi levyn soittimeen ja otti sen pois. Ihmeellinen mies.

• Lähiomainen

Jollei noissa piireissä liiku Cola niin ei missään ! Nyt meni pitkäksi kuten mennyt monilla muillakin ja menee vielä monella muullakin !!

Onko se ny salaisuus jos väki kiskoon colaa ja tramaleita jne!! Sama kuin lapselle puuroa aamuisin :)

• pökäle

Ei kuollut yliannostukseen.Antakaa olla. Oli hieno mies.
      Suomalainen se vaan kunnioittaa toimittajaa kuin virkamiestä.

• eikatkera

Huvittavaa miten porukka jaksaa noista huumeista puhua. Kun et tiedä kuolinsyytä niin miksi vaivaudut arvailemaan. Et myöskään tuntenut koko kaveriporukkaa. Ne jotka levittää vääriä huhuja on joko kateellisia, katkeria tai idiootteja. Enkä tarkoita että on nuorelle sepälle vaan yleensä elämänasenne on vääristynyt. En itse koskaan sitä tekisi. Harmi tuottaa pettymys ja kertoa että huumeista ei kyse, ne jotka ei usko ja väittää muuta valehtelevat eivätkä tiedä asiasta mitään.

Jokaisen paskaa puhuvan kannattaa miettiä miltä tuntuis jos näin väitettäis omasta kaverista.

Nuori seppä kuoli alkoholiin. Turha kuolema ja harmillista.

• e-R.I.P

omaisena arvostan kommenttiasi. on se omituista kuinka tuntemattomat jaksaa jauhaa p****kaa asiasta ja ihmisestä jota he eivät tunne.

• Putka 35

Varmasti oli alkoholia mutta onko mahdollista ettöä oli myös muita tehosteita ! Kuolema on aina turha mutta en vaan ymmärrä miksi tarvii ottaa votkaa ja colaa sekaisin ja sitten vielä rauhoittavat ja särkylääkkeet kun menee nukkumaan !

Tiedän omasta tuttavapiiristä että tää on ns että tämä on normi käytäntö ,toki olen ottanut itsekin pamit jne krapulaan mutta kaikkee sekasin niin huh huh !

No näin käy joskus mutta moni vetää samaa linjaa ja miestä ja naista kaatuu !! Sitten vielä ihannoidaan sitä materialista elämäntyyliä !

• vitun homo nygord

Tuossahan luki että on ollut Petri Nygårdin DEEJIInä

Eli petriä vois syyttää kuolemantuottamuksesta petrihän laulaa niitä kännilauluja

saatana äijä on joku 40 ja haluaa panna nuorisoa vittu mikä pelle koko nygordi

• buaijk

DJ Nuori Seppä ja ei ollut aineet.. lopettakaa jo

Kaunis omistusmaalaus löytyy Pispalan valtatien varrelta. Näin katutaiteen kautta tuli tämä tieto minulle. Itse en hirveämmin kyseisen artistin keikoilla käynyt mutta nimi oli tuttu.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      338
      11756
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      359
      7966
    3. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      3083
    4. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      98
      2258
    5. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      156
      2219
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      8
      1656
    7. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      110
      1261
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      55
      1103
    9. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      26
      908
    10. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      793
    Aihe