Timo Soini lensi vaimonsa kanssa helikopterissa mielenosoittaja joukon yläpuolella ja sanoi:
"Voisin heittää alas 10000 euron setelin ja tehdä yhden ihmisen onnelliseksi. Voisin viskata kaksi 5000 euron seteliä ja tehdä kaksi ihmistä onnellisiksi. Voisin sirotella 10000 yhden euron kolikkoa ja tehdä 10000 ihmistä onnellisiksi."
Silloin lentäjä huomautti:
"Me voisimme heittää teidät alas ja tehdä kaikki onnellisiksi.
Timppa helikopterissa
6
62
Vastaukset
- kansa kysyy
Pääasia, että Timppa malttoi olla heittämättä vettä kurjaliston niskaan. Vaati varmaan äärimmäistä itsehillintää isä timolta??
- mitä timo painaa
ei muuten ole mikään pikku helikopteri joka jaksaa nostaa timon ilmaan
- pSS puskapoijat
Perssupoika painaa harvemmin tytteliä? Outoa karvaperseäijätouhua maisterisjätkäpuolueessa.
- ..ja Kike nauraa?
Onko Timppa rikkonut jo 150 kilon rajan?
- Hesen mättöä
Varmaan jo kauan sitten paini vielä 150 kiloisten höyhensarjassa. Nyt on jo iso potra poika, tuo meidän Timo.
- wanha peruSSnazi
Kunnon persu juo vain kansallismielistä, kunnon ainetta??
http://api.ning.com/files/9iYo1dyM6C4oPiA0cmtg9rB4lG0c2fCs8OWnSbtZC451NSKCQpC7Qba3w8VGW4sKCH74tLZbMgaIlxjK5Rc7ITVi*MrmZdPz/PICT0131.JPG
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888159
- 896248
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556188Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344751- 503245
- 373243
- 442789
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462730- 472695
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562632