windows 7 paras!

windowsfani

siis windows 7 on paras julkaistu windows,ei ole ollut mitään ongelmia.olen käyttänyt siitä asti kuin se on julkaistu.kaikki ohjelmat ja pelit toimivat hyvin,eikä ajuri ongelmia.
ja windows 7 on muutenkin hyvä käyttää.toivottavasti windows 7:lla on vielä pitkä käyttöikä!!!!

16

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kde4

      Windows 7 on täyttä kuraa.

      Hidasteleva ja epävakaa.

      Windows 8 on ainoa toimiva Windows.

      • hahaaaaaa

        HAH! Windows 8 on ainoa PASKA, HIDASTELEVA, EPÄVAKAA, JA TÄYTTÄ KURAA!
        Windows 7 on paras!


    • drza

      Windows 7 on tosiaan hyvä ja järkevä käyttis. Harmi kun mennään kasista eteenpäin avaruuteen :)

    • >>> Hiski <<<

      En ole käynyt tällä Win-7 sivulla pitkään aikaan ! Olin niitä ensimmäisiä Win-7 käyttäjiä julkaisu päivänä ja todella ei ole ollut ensimmäistäkään hankaluutta toiminnassa !

      Kävin ostamassa eilisenä Win-7 Home Prem 64 tähän toiseen pöytäkoneeseen ja mikä yllätys !!!!! Kaikki ajurit löytyi ensi päivityksellä emolevystä komponentteihin ! Ainoa ajuri mikä tarvi asentaa erilleen oli Epsonin langaton ajuri, joten on kehitystä tullut tähän tällähetkellä parhaaseen käyttöjärjestelmään Microsoftilta !
      Win-8 Pro 64 asensin kasin julkaisupäivänä, mutta se kyllä saa jäädä noiden lätysköiden ja kännyjen käyttikseksi, sillä todennäköisesti "ajelen" seiskalla 2020 edellyttäen, että "herätyksiä" riittää ?

      Hyvää ja toimivaa seiskaa jatkossakin !

      Terveiset Tyynenmeren rannalta ............

      >>> Hiski

    • optiosanktio2

      Olen samaa mieltä kanssasi. Ennen seiskaa oli XP senaikaisista vaihtoehdoista minulle se paras ja toimivin, välissä oli Vista ja se oli todellakin VITSI täyttä kuraa.

      Nyt on Windows7 mutta testimilessä toiselle kovelle olen asentanut W8:n mutta olen yhdellä ohjelmalla nuuttanut sen työpöydän muistuttamaan W7:aa, pelaa ja toimii lähes kaikilta osin seiskan tavoin mutta ilman koeketusnäyttöä en nää mitään syytä vaihtaa sitä pääjärjestelmäksi koska mitään varsinaista parannustra tai etua siitä ei saa seiskaan nähden.

      • >>> Hiski <<<

        Ballmer ajaa Microsoftin karille, ellei tule "ukkelille" järki päähän !
        Alun pitäen kasi oli tarkoitettu kosketus näyttöihin ja kännyköihin, mutta nyt lähes jokaisessa uudessa OEM koneessa on kasi esiasennettuna ja luonnollisesti se standardi jakelu jossa ei ole kaikki "härpättimet" mukana !
        Minä ostin sen Win-8 Pro levyn julkaisu päivänä ja "tarjouksena" siihen sain kaikki lisä ohjelmat, että myös Office start, vaan ei sen toiminta ole yhtään parempi , mitä seiska on, siis kasihan on "kevennetty" jakelu seiskasta ts. sehän on liisteröity seiskan päälle sillä uudella "metro" laatikoilla. Se on nyt "naftaliinissä" 128 GB-SSD levyllä ja katsotaan lokakuussa, että missä mennään, kun se SP-8.1 julkaistaan. Toistaiseksi Lenovo läppärissä on Win-7 Pro 128 GB SSD levyllä.
        Tässä pöytäkoneessa on Win-7 Home Prem 64 ja toisessa pöytäkoneessa on Win-7 Pro ja molemmissa on SSD levyllä OS , joka nopeuttaa avausaikaa huomattavasti.


    • olijameni

      Aika vanhentunuthan tuo seiska alkaa olla, uudemmat windowsit taas on melkoista kuraa vakoiluineen.

    • xp_käytössä

      Xp edelleen käytössä. Hyvin toimii, ja jopa paremmin kuin seiska.

    • insider

      Kymppiä ihan ensimmäisestä esiversiosta lähtien käyttäneenä, siihen kiinni kasvaneena en edes kirveellä uhattunakaan palaisi seiskaan, tuskin kasiinkaan.

    • Otetaanpa

      Järki käteen. Kyllä tämä Windows 10 on paras. Toi väite että seiska on nopeampi ei ainakaan minun koneessa ollut. Siis tämä kymppi aukeaa todella nopeasti verrattuna seiskaan. Riippuu tietenkin itse laitteesta ja käynnistys sovelluksista. Seiskan tuki loppuu 2020 ja 8.1, 2025 vai oliko 2023.

      • Ihankstosi

        Wakoilu Baskaa koko Sontagybä


    • OlikoPakkotuskaille

      Joo!
      Meidän peliporukka kokeili kanssa Kymppiä, mutta olemme kaikki palannut Seiskaan.
      Niimpä, miksiköhän....
      Kymppikään ei tue esim kasiytimisiä prossuja yhtään paremmin kuin seiskakaan.
      Mutta muita ongelmia tuli roppa koppa kaupalla.

    • optiosanktio1

      Kymppiä kehitetään ja kehittyy jatkuvasti, on vielä hieman raakile joissakin asioissa.
      Mikäli tämän hetken toiminnallisuudet eivät vastaa tarpeita kannattaa käyttää seiskaa.
      Tulevaisuus on kuitenkin kympissä ja minulla sen ominaisuudet vastaavat tarpeitani jo tällä hetkellä, pöytäkoneessa käytän edelleen kyllä seiskaa mutta läppäriäkin missä kymppi käytän myös päivittäin. Toimivia molemmat.

    • Eiyhtäänresettiä

      Jos tuntuu että W7 tai joku muu, käynnistyy hitaasti niin kannattaa tarkistaa mitä ohjelmia käynnistyy ja hidastavatko ne avautumista. Joku aika sitten itsellä tuntui hidastumista ja sain selville syyn että tarpeettomia ohjelmia oli päällä hidastamassa käynnistystä. Uudistunut tietoturva ohjelma auttoi em ongelman jäljille. Nykyisin on hyvin vaivatonta käyttää kannettavaa jos vertaa n. 15-10 v takaisiin ongelmiin.

      • määtiäränkaiken

        Fiksua verrata nykykannettavia Win 2000 ja XP aikaisiin.


      • Missasitpointin

        Näköjään Jotkut saa huvinsa kun käy joka sivulla ymmärtämässä asiat väärin ts mitätöimässä tahallaan tai typeryyttään. Pupuntutut ja koneensa rikkinsorkkivat,eikö teillä ole joku omat sivut?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8116
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2492
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1143
    Aihe